eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-24

Lublin: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 291130 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262870 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie, ul. Sądowa 5, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, tel. (081) 46 42 310, 46 42 327, faks (081) 46 42 312.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w ilości i asortymencie opisanym w Rozdziale 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Blok biurowy A5 - 30 sztuk; Długopis żelowy niebieski - 200 sztuk; Druk polecenie przelewu wpłata gotówkowa WP-2 odcinkowy typ 449-5M - 500 bloczków;Dziurkacz biurowy - 30 sztuk; Dziurkacz biurowy duży - 10 sztuk; Grafity do ołówków - 50 opakowań; Gumki recepturki - 2 opakowania; Klej biurowy - 30 sztuk; Koperty C4 HK bez okna - 2500 sztuk; Koperty C4 HK RBD - 1000 sztuk; Koperty C5 HK białe bez okna - 11000 sztuk; Koperty DL SK bez okna - 40000 sztuk; Koperty DL SK z oknem - 80000 sztuk; Notesy samoprzylepne małe - 240 bloczków; Papier komputerowy (składanka) - 40 pudełek; Segregator 75/A4 - 1200 sztuk; Skoroszyt plastikowy A4 - 200 sztuk; Skoroszyt plastikowy zawieszany A4 - 200 sztuk; Skoroszyt plastikowy zawieszany A4 twardy - 200 sztuk; Spinacz archiwizacyjny na zatrzask - 200 sztuk; Taśma klejona bezbarwna - 100 sztuk; Teczka kartonowa wiązana - 500 sztuk; Wkłady do długopisów żelowych niebieskie - 200 sztuk; Zeszyt 80 kartkowy - 15 sztuk; Zszywacz - 30 sztuk; Zszywacz biurowy duży - 10 sztuk; Zwilżacz glicerynowy - 15 sztuk; Taśmy do drukarek Tally T2050 - 20 sztuk - Toner do drukarki HPLJ 4050 - 8 sztuk; Toner do drukarki HPLJ 4100 - 2 sztuki; Toner do drukarki HPLJ 4200 - 14 sztuk; Toner do drukarki HPLJ 4250 - 14 sztuk; Toner do drukarki HPLJ M603 - 10 sztuk; Toner do drukarki HPLJ P4515 - 18 sztuk; Toner do kserokopiarki Gestetner MP 3350 - 5 sztuk; Toner do kserokopiarki Ricoh Afico 1027 - 30 sztuk.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 30.19.76.30 - Papier do drukowania 22.85.10.00 - Skoroszyty 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.73.30 - Dziurkacze 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 39.26.40.00 - Osprzęt do skoroszytów na akta lub do akt luzem 44.42.42.00 - Taśma przylepna 22.85.21.00 - Okładki na akta 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.32 - Wkłady grafitowe do ołówków 24.91.00.00 - Kleje .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Handlowo-Usługowa Widok sp. z o.o., ul. Wojciechowska 5, 20-704 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77386,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69268,91

  • Oferta z najniższą ceną: 55285,72 / Oferta z najwyższą ceną: 83281,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.