eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszymaPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi przebudowę (remont z modernizacją) dróg leśnychOD SUCHEJ SOSNY (DROGA GŁÓWNA) w Leśnictwie Niwiska, KOŚCIELNA DROGA w Leśnictwie Kamionka, DO ZIEMPNIOWSKIEJ GRANICY w Leśnictwie Piątkowiec, RZEMIEŃ KOLEJKA w Leśnictwie Ruda, NA KOMIN w Leśnictwie Sokole, NA BIAŁE w Leśnictwie Ruda, OD SUCHEJ SOSNY (DROGA BOCZNA POŻAROWA) w Leśnictwie Niwiska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-02

Tuszyma: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi przebudowę (remont z modernizacją) dróg leśnych: OD SUCHEJ SOSNY (DROGA GŁÓWNA) w Leśnictwie Niwiska, KOŚCIELNA DROGA w Leśnictwie Kamionka, DO ZIEMPNIOWSKIEJ GRANICY w Leśnictwie Piątkowiec, RZEMIEŃ KOLEJKA w Leśnictwie Ruda, NA KOMIN w Leśnictwie Sokole, NA BIAŁE w Leśnictwie Ruda, OD SUCHEJ SOSNY (DROGA BOCZNA POŻAROWA) w Leśnictwie Niwiska
Numer ogłoszenia: 291156 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169185 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Tuszyma, Tuszyma 147, 39-321 Tuszyma, woj. , tel. (0-17) 5813111, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi przebudowę (remont z modernizacją) dróg leśnych: OD SUCHEJ SOSNY (DROGA GŁÓWNA) w Leśnictwie Niwiska, KOŚCIELNA DROGA w Leśnictwie Kamionka, DO ZIEMPNIOWSKIEJ GRANICY w Leśnictwie Piątkowiec, RZEMIEŃ KOLEJKA w Leśnictwie Ruda, NA KOMIN w Leśnictwie Sokole, NA BIAŁE w Leśnictwie Ruda, OD SUCHEJ SOSNY (DROGA BOCZNA POŻAROWA) w Leśnictwie Niwiska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych polegających na przebudowie (remoncie połączonym z modernizacją) dróg leśnych: OD SUCHEJ SOSNY (DROGA GŁÓWNA) w Leśnictwie Niwiska, KOŚCIELNA DROGA w Leśnictwie Kamionka, DO ZIEMPNIOWSKIEJ GRANICY w Leśnictwie Piątkowiec, RZEMIEŃ KOLEJKA w Leśnictwie Ruda, NA KOMIN w Leśnictwie Sokole, NA BIAŁE w Leśnictwie Ruda, OD SUCHEJ SOSNY (DROGA BOCZNA POŻAROWA) w Leśnictwie Niwiska w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w zakresie osi 2 Poprawa środowiska naturalnego i obszarów wiejskich, działania Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych, schemat I Wsparcie dla obszarów, na których nastąpiła katastrofa naturalna lub klęska żywiołowa oraz schemat II Wprowadzanie elementów zapobiegawczych na terenach zaliczonych do dwóch najwyższych kategorii zagrożenia pożarowego w Nadleśnictwa Tuszyma w 2014 roku. Miejscem realizacji zamówienia jest: Nadleśnictwo Tuszyma, Leśnictwa: Niwiska, Kamionka, Piątkowiec, Ruda, Sokole. Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego obejmuje nadzór w specjalności drogowej bez ograniczeń, w czasie trwania budowy w oparciu o dokumentację projektową załączoną do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także w okresie gwarancji i rękojmi tj. do 5 lat od podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowlanych polegających na przebudowie drogi. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Obioru Robót stanowiące załącznik do SIWZ. Opis czynności do wykonania w ramach zamówienia: Obowiązkowa obecność inspektora na budowie - minimum 3 razy w tygodniu (w różnych dniach) oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy, potwierdzona wpisem do dziennika budowy. W szczególnym przypadku uzasadnionej, przewidzianej nieobecności inspektora należy zorganizować jego zastępstwo i uzyskać akceptację Zamawiającego. Osoba zastępująca winna posiadać kwalifikacje takie same jak zastępowany inspektor. Nadzór nad realizacją inwestycji powinien być prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego w tym zakresie. Ogólne zadania polegają na podejmowaniu decyzji i odpowiedzialności za nie, we wszystkich sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości materiałów i postępem robót, a ponadto w sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz sprawach dotyczących akceptacji wypełniania warunków umowy przez wykonawcę robót budowlanych. Inspektor nadzoru wypełnia swoje obowiązki wydając polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje i wnioski na piśmie. Organizuje prace związane z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę robót budowlanych. Inspektor nadzoru podejmuje decyduje o dopuszczeniu do stosowania lub odrzucenia materiałów, wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót i przedstawia do akceptacji Zamawiającemu. Decyzje te muszą być oparte na wymaganiach sformułowanych w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz normach i przepisach związanych z realizacją zadania. Podejmuje i odpowiada za wszelkie decyzje, które dotyczą: wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej w zakresie określonym w warunkach umowy, żądania usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę robót budowlanych, udzielenia wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących umowy, wnioskowania do Zamawiającego: w sprawie wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, w sprawie przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych, w ważnych sprawach finansowych i prawnych; uzyskiwania od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, rozpoznania i przedstawiania do akceptacji Zamawiającego zaopiniowaną dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót na proponowane przez wykonawcę roboty dodatkowe, zajmowania stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy, dokonywania analizy i opiniowania przedstawionych przez wykonawcę harmonogramów rzeczowo-finansowych robót i uaktualnionych harmonogramów rzeczowo-finansowych robót w celu ich akceptacji przez Zamawiającego, wstrzymania robót w wypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową i przepisami BHP, kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP, prowadzenia dokumentacji ze wszystkich kontaktów z wykonawcą robót budowlanych, sprawdzania pomiarów i badań materiałów dostarczonych na plac budowy bez względu na to, czy od wykonawcy wymaga się prowadzenia badań w ramach umowy oraz żądania wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim: akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót ze wskazanych przez wykonawcę źródeł, podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta, akceptowanie technologii zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, zlecanie wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do jakości, akceptacja sprzętu oraz środków transportowych użytych do robót, co do zgodności ich z warunkami Umowy, zatwierdzenia zakresu kontroli robót prowadzonych przez wykonawcę, wnioskowania wykonania pomiarów i badań laboratoryjnych do opracowania elaboratów końcowych przez wykonawcę robót budowlanych, ewentualnie wnioskowanie o zlecenie tych czynności niezależnemu laboratorium akceptowanemu przez Zamawiającego i dokonanie oceny wyników badań i pomiarów, ustalania metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę, akceptowania urządzeń i sprzętu pomiarowego stosowanego w czasie prowadzenia robót i ich obmiaru, sprawdzania wykonanych robót i powiadamiania wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenia usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, wnioskowania o dokonanie zmian (wydłużenia) terminu wykonania robót w wyszczególnionych w Umowie przypadkach i przedstawienia ich do akceptacji Zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty zgłoszenia propozycji przez wykonawcę robót budowlanych, oceny przedstawionych przez wykonawcę wycen kosztów zmian w robotach i przedstawieniu do akceptacji Zamawiającemu w ciągu 3 dni od daty ich zgłoszenia, dokonania odbioru technicznego: gotowych elementów, robót zanikających, ulegających zakryciu, odbioru częściowego robót oraz prac z zakresu obsługi geodezyjnej, sprawdzenia zestawień wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót i potwierdzenie kwot do wypłaty (w ciągu 7 dni od złożenia zestawienia przez wykonawcę), poświadczenia terminu zakończenia robót na pisemnym zgłoszeniu wykonawcy robót budowlanych dostarczanym do zamawiającego, stwierdzenia zakończenia robót, sprawdzania kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenia do akceptacji Zamawiającego w celu ustalania terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze, sprawdzania ostatecznej kwoty należnej wykonawcy, ustalania i wnioskowania zakresu koniecznych korekt wyliczeń wykonawcy i przedstawiania Zamawiającemu do podjęcia decyzji o ostatecznej wysokości tej kwoty (w ciągu 7 dni od otrzymania rozliczenia wykonawcy), dopilnowanie zabezpieczenia przez wykonawcę terenu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy, rozliczenia umowy w przypadku wypowiedzenia jej, Inspektor nadzoru w ramach prowadzonego nadzoru ma obowiązek dopilnować aby Wykonawca wykonał wszystkie badania i pomiary wymagane w STWiOR w tym badania zagęszczenia płytą VSS1 oraz w uzasadnionych przypadkach ma obowiązek poinformować Zamawiającego o konieczności wykonania sprawdzających badań laboratoryjnych inwestycji, zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, Inspektor nadzoru dopilnuje załatwienia wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z rozpoczęciem, prowadzeniem i zakończeniem robót w tym: przekazanie Wykonawcy robót wszelkich niezbędnych dokumentów i kompletnej dokumentacji projektowej, przekazanie placu budowy z udziałem Zamawiającego, dokonywanie czynności odbiorczych robót zgodnie z wymogami i przepisami prawa oraz uczestniczenie w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych, potwierdzenie na pisemnym zgłoszeniu zakończenia robót przedstawionym przez wykonawcę, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji oraz protokołem odbioru robót wykonanych i przekazanie Zamawiającemu, rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w zakresie osi 2 Poprawa środowiska naturalnego i obszarów wiejskich, działania Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych, schemat I Wsparcie dla obszarów, na których nastąpiła katastrofa naturalna lub klęska żywiołowa oraz schemat II Wprowadzanie elementów zapobiegawczych na terenach zaliczonych do dwóch najwyższych kategorii zagrożenia pożarowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zbigniew Lach, Szyperki 39A, 37-405 Jarocin, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70720,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.