eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzygodziceDostawa pomocy dydaktycznych dla oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gminy Przygodzice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-30

Przygodzice: Dostawa pomocy dydaktycznych dla oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gminy Przygodzice
Numer ogłoszenia: 291162 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przygodzice , Plac Powstańców Wielkopolskich 2, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 062 5927722, faks 062 5927000.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych dla oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gminy Przygodzice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa pomocy dydaktycznych dla oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gminy Przygodzice. W ramach zamówienia, wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do poszczególnych placówek przedszkolnych na terenie gminy Przygodzice w ilości i asortymencie: a) oddziały Chynowa: Zestaw artykułów plastycznych - 1 zes., Zestaw pomocy logopedycznych - 1 zes., Foremki do piasku - 2 szt., Piasek do modelowania - 10 szt., Klocki drewniane - wesołe miasteczko - 2 zes., Klocki drewniane - leśne miasteczko - 2 zes., Kolorowe klocki drewniane - 2 zes., Warsztat z narzędziami - 2 zes., Bajkowe kostiumy - czerwony kapturek - 2 zes., Kostiumy - gospodarstwo - 2 zes., Kostiumy - dżungla - 2 zes., Czapki zwierzątka - 2 zes., Domek letniskowy dla lalek - 2 szt.; b) oddział Dębnica: Gruszka mała - 4 szt., Kuchnia duża - 2 szt., Lalka duża - 3 szt., Zestaw klocków - konstrukcje przestrzenne - 1 zes., Zestaw klocków - 1 zes., Teatrzyk pacynki - 1 zes., Zestaw gier edukacyjnych - 1 zes., Zestaw artykułów plastycznych - 1 szt.; c) oddziały Janków Przygodzki: Zestaw pomocy logopedycznych - 1 zes., Klocki drewniane 126 elem. - 4 kpl., Zestaw perkusyjny - 4 szt., Samochód wywrotka - 4 szt., Samochód strażacki - 4 szt., Samochód betoniarka - 2 szt., Liczydło stojące - 2 szt., Kwadratowa mozaika 1560 elem. - 2 szt., Puzzle angielskie przeciwieństwa - 2 szt., Słówka po angielsku - rzeczowniki - zdjęcia - 2 szt., Słowna różdżka - 2 szt., Angielski w piosenkach karaoke - 2 szt., Piramida żywieniowa - makatka - 2 szt., Geometryczne kształty z tworzywa 250 elem. - 4 szt., Mata edukacyjna - nauka cyfr i kolorów - 2 szt., Kodeks dobrego zachowania w szkole - 4 szt., Rodzina - historyjki obrazkowe - 4 szt., Banery nylonowe - 20 szt., Globus fizyczny podświetlany - 2 szt., Zestaw materiałów plastycznych - 1 zes., Lalka duża - 4 szt.; d) oddziały Przygodzice: Zestaw kostek świetlicowych - 2 zes., Makatka pory roku z ruchomymi elementami - 2 szt., Klocki matematyczne - 2 zes., Klocki drewniane - wesołe miasteczko - 2 zes., Klocki drewniane - leśne miasteczko - 2 zes., Kolorowe klocki drewniane - 2 zes., Bajkowe kostiumy - czerwony kapturek - 2 zes., Kostiumy - gospodarstwo -2 zes., Kostiumy - dżungla - 2 zes., Czapki zwierzątka -2 zes., Klocki konstrukcje przestrzenne - 2 zes., Zestaw materiałów plastycznych - 1 zes.; e) oddziały Wysocko Małe: Basen z piłkami 1,5x1,5 - 1 szt., Liczydło stojące - 2 szt., Zestaw pomocy logopedycznych - 1 zes., Zestaw artykułów plastycznych -1 zes.; f) oddział Przygodziczki: Domek letniskowy dla lalek - 1 szt., Klocki konstrukcje przestrzenne - 1 szt., Klocki małego budowniczego - 1 kpl., Kuchnia duża - 1 szt., Zest. instrumentów muzycznych - 1 kpl, Zest. gier edukacyjnych - 1 zes., Makatka pory roku z ruchomymi elementami - 1 szt., Tablica magnetyczna duża - 1 szt., Zestaw artykułów plastycznych - 1 zes..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podst. art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00 - Zabawki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych wymagań dotyczących spełnienia ww. warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych wymagań dotyczących spełnienia ww. warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych wymagań dotyczących spełnienia ww. warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych wymagań dotyczących spełnienia ww. warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych wymagań dotyczących spełnienia ww. warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony FORMULARZ OFERTY, 2. Uzupełniony kosztorys ofertowy, 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 4. Pełnomocnictwo - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie - w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym, (ewidencyjnym) Wykonawcy, 5. Dotyczy podmiotów występujących wspólnie: 5.1. Następujące dokumenty i oświadczenia składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, 5.2. Ponadto wymagane są następujące dokumenty: - dokument ustanawiający pełnomocnika, - upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana terminu dostawy przedmiotu zamówienia powstałych wyłącznie z winy Zamawiającego, a spowodowanych okolicznościami, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2. Zmniejszenie umownego wynagrodzenia brutto w przypadku ograniczenia podstawowego zakresu dostaw przez Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W przypadku określenia przez Zamawiającego takiej konieczności zostanie sporządzony aneks do umowy a Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu podstawowego robót nie będzie dochodził żadnego odszkodowania. W określonym przypadku ulegnie zmniejszeniu wynagrodzenie Wykonawcy wyliczone w oparciu składniki ceny identyczne jak w złożonej ofercie/kosztorysie; 3. Zmiana terminu oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przygodzice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przygodzice, Plac Powstańców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice, I piętro, pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Gmina Przygodzice - Urząd Gminy, Plac Powstańców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice, pok. nr 1 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot umowy realizowany jest w ramach projektu systemowego pt.: Atrakcyjne przedszkola nr POKL.09.01.01-30-005/15, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty realizowany przez Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Przygodzicach.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.