eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierza WielkaUsługa cateringowa w projekcie Gotowi na wyzwania realizowanego w ramach działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego PO KL (Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-15

Kazimierza Wielka: Usługa cateringowa w projekcie Gotowi na wyzwania realizowanego w ramach działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego PO KL (Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach).
Numer ogłoszenia: 291216 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Kazimierskiego , ul. Tadeusza Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3502300, 3502321, faks 041 3502313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kazimierzaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa w projekcie Gotowi na wyzwania realizowanego w ramach działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego PO KL (Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych (przygotowanie i dostawa) dla uczniów biorących udział w zajęciach szkolnych realizowanych w ramach projektu Gotowi na wyzwania w niżej wymienionych placówkach: - Zespół Szkół Rolniczych w Cudzynowicach; - Zespół Szkół Zawodowych w Odonowie; - Zespół Szkół Zawodowych w Skalbmierzu. 2. Zajęcia edukacyjne w ramach projektu odbywać się będą od października 2011r do 30 czerwca 2013r (oprócz lipca i sierpnia 2012) 3. Przez usługę cateringu rozumie się przygotowanie i dostarczenie obiadów ze wskazaniem na drugie danie dla uczestników projektu w siedzibie danej szkoły. 4. W zakresie przedmiotu zamówienia dotyczącego usługi cateringu wchodzić będzie przygotowanie i dostarczenie w czasie trwania projektu posiłków - dowóz obiadów: - realizacja październik 2011r - czerwiec 2013r - ilość porcji w całym cyklu: 18 200 szt. tj. w roku 2011- 4788szt, w roku 2012 - 9188szt, w roku 2013 - 4224szt. - dowóz : od poniedziałku do soboty odpowiednią ilość obiadów do danej szkoły 5. Przykładowe menu (1 porcja): - ziemniaki gotowane (frytki, ryż, kasza) - ok. 200g - sztuka mięsa-filet rybny - ok. 100g - dodatek do II dania - surówka (zestaw surówek,warzywa gotowane) - ok. 150g 6. Posiłki muszą być dostarczone w naczyniach jednorazowych łącznie ze sztućcami jednorazowego użytku zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 7. Zamawiający określi dokładnie harmonogram świadczenia usługi przed rozpoczęciem każdego nowego semestru w roku szkolnym. 8. Zmiana zamówienia dotycząca ilości posiłków w danym dniu będzie przekazywana Wykonawcy w formie elektronicznej (e- mail), lub telefonicznie przez Zamawiającego, najpóźniej do godz.10.00 w dniu realizacji zamówienia. 9.Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy w ramach organizowanych zajęć przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług, niż maksymalna wskazana w SIWZ, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług wskazanych w SIWZ, a ilością rzeczywiście zrealizowaną na podstawie poszczególnego zlecenia Zamawiającego. Rozliczenie nastąpi po wykonaniu usługi w danym miesiącu i dokonaniu protokolarnego odbioru przedmiotu umowy, na podstawie poprawnie wystawionej faktury VAT. Jeżeli nastąpią opóźnienia ze strony Instytucji Pośredniczącej II stopnia w przekazaniu transzy środków na realizację przedmiotowego projektu Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania płatności w terminie późniejszym, niezwłocznie po otrzymaniu środków. 11. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. 12. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: a) przygotowania i dowóz posiłków własnym transportem w terminie i na miejsce wskazane przez Zamawiającego co potwierdzone zostanie sporządzeniem protokołu zdawczo-odbiorczego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, b)świadczenia usług cateringowych wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, c)dostarczanie posiłków w odpowiednich jednorazowych pojemnikach wraz ze sztućcami jednorazowego użytku zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi, d) do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.z z2010r Nr 136, poz.914), a także aktami wykonawczymi do w/w ustawy, e) wykonywania umowy z należytą starannością wymaganą przy usługach tego rodzaju..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje wykonania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp w sytuacji gdy do wniosku o dofinansowanie zostaną wprowadzone i zaakceptowane przez biuro POKL zmiany związane z przedmiotowym projektem.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten uznany zostanie za spełniony na podstwie złożonych referencji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstwie wypełninego oświadczenia - załącznik 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstwie wypełninego oświadczenia - załącznik 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstwie wypełninego oświadczenia - załącznik 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Ofertę cenową zgodną z załączonym drukiem Oferty cenowej - załącznik nr 1 do SIWZ. Ofertę musi podpisać osoba upoważniona do zaciągania zobowiązań. W przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik (lub osoba upoważniona), należy załączyć pełnomocnictwo. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. 3.Posiadane referencje.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie projektu WND-POKL.09.02.00-26-046/11,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.kazimierzaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kazimierzy Wielkiej, ul. T. Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka, pokój 112.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kazimierzy Wielkiej, ul. T. Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka ( sekretariat, I piętro p. 106).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.