eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa BiałostockaSPZOZ/analizator/08/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-24

Dąbrowa Białostocka: SPZOZ/analizator/08/09
Numer ogłoszenia: 291218 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. M. C. Skłodowskiej 15, 16-200 Dąbrowa Białostocka, woj. podlaskie, tel. 085 7121206, faks 085 7121206 w. 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.home
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.spzoz.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZOZ/analizator/08/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Laboratorium diagnostycznego w Przychodni Rejonowej w Suchowoli ul. Goniądzka 21, należącej do SP ZOZ w Dąbrowie Białostockiej analizatora hematologicznego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie i SIWZ b) Spełnią wszystkie warunki i dostarczą wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ c) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień d) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy . 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców , którzy: a) nie spełniają warunków udziału w stepowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1. ustwy c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania. d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania e) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Prawa zamówień publicznych 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia d) zostanie złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia . e) zawiera błędy w obliczaniu ceny f) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5.Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez Wykonawcę wymaganych dokumentów lub oświadczeń wg zasady spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy - który należy sporządzić wg wzoru załączonego przez Zamawiającego - Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę sporządzony na podstawie - Załącznika nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1,2 Ustawy - Załącznik Nr 3 do SIWZ 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, określające uprawnienia do wykonywania Działalności gospodarczej w przedmiocie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Oryginał pełnomocnictwa (lub jego poświadczona przez osoby uprawnione kopia) stwierdzający prawo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 4) 6) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; 7) W celu potwierdzenia, że oferowany analizator odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający prosi o dołączenie do oferty katalogu lub folderu wraz z fotografiami opisującego parametry oferowanego urządzenia. 8) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenie odpowiada określonym normom (certyfikat CE, wpis do rejestru wyrobów medycznych i inne wymagane przepisami prawa dokumenty). - Oryginały tego rodzaju dokumentów Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą aparatu. 9) Instrukcja użytkowania w języku polskim oraz dokumenty związane z gwarancją należy dostarczyć wraz z dostawą analizatora..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. M.C. Skłodowskiej 15 16-200 Dąbrowa Białostocka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. M.C. Skłodowskiej 15 16-200 Dąbrowa Białostocka Administracja.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.