Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-08
Zamość: Dostawa sprzętu, narzędzi wielokrotnego użytku
Numer ogłoszenia: 291298 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II , Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6773333, faks 084 6386669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zam.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu, narzędzi wielokrotnego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu, narzędzi wielokrotnego użytku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 zadań..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Opis oferowanego sprzętu, narzędzi wielokrotnego użytku przygotowany dla każdego zadania oddzielnie z podaniem producenta i kraju pochodzenia oraz ich nazwy handlowej. Opis musi zawierać co najmniej dane na temat parametrów wymaganych określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Strony katalogowe oferowanego sprzętu, narzędzi wielokrotnego użytku.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferta wykonawcy (sporządzony według wzoru strona 2 i 3 SIWZ) przedstawiony dla każdego zadania oddzielnie. Oferta cenowa przygotowana dla każdego zadania oddzielnie w sposób podany w SIWZ na str. 9 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nim mowa. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu deklaracji zgodności o spełnieniu wymagań zasadniczych, certyfikatów jednostki notyfikowanej dla oferowanych wyrobów medycznych - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, z jednoczesnym zobowiązaniem Wykonawcy, że dostarczy stosowne dokumenty na każde żądanie zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie. Informacja na temat warunków gwarancji z uwzględnieniem następujących wymaganych danych - wymagana dla zadań, których przedmiotem są narzędzia (1, 5, 6, 7, 10, 11, 12, 13, 14, 15): - okres gwarancji określony w miesiącach: wymagany minimalny okres gwarancji na narzędzia medyczne wynosi 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego - czas usunięcia uszkodzenia w dniach licząc od daty zgłoszenia uszkodzenia, - czas reakcji serwisu na zgłoszenie uszkodzenia w godzinach - max. 24 godziny, - graniczny czas naprawy po przekroczeniu którego okres gwarancji przedłuża się o czas przerwy w użytkowaniu - max. czas dopuszczony przez zamawiającego 14 dni. - liczba napraw gwarancyjnych uprawniająca do wymiany sprzętu, narzędzi na nowe - max. ilość napraw dopuszczonych przez zamawiającego - 3, - autoryzowany serwis na terenie Polski - lokalizacja. Oświadczenie o terminie płatności za dostawy - termin płatności musi być określony w dniach. Zamawiający wymaga by termin płatności wynosił minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT - treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferta wykonawcy wystarczy ją uzupełnić o oferowany termin płatności.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy jedynie w następujących przypadkach: - w przypadku zmiany osób upoważnionych do odbioru/kontaktów i innych danych stron, - w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II. ul. Al. Jana Pawła II 10, 22 - 400 Zamość - pok. 215.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II. ul. Al. Jana Pawła II 10, 22 - 400 Zamość - kancelaria szpitala pok. 248.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Narzędzia wielokrotnego użytku neurochirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia wielokrotnego użytku neurochirurgiczne - 20 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Pętla urologiczna do resektoskopu Storz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pętla urologiczna tnąca CH 24 do resektoskopu Storz - 24 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Elektroda do litotryptora Stortz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda do litotryptora Stortz 7.0 mm - 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Osprzęt do stołów operacyjnych Schmitz OPX 600 RCB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do stołów operacyjnych Schmitz OPX 600 RCB - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Mikronożyczki okulistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyczki mikrochirurgiczne - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Nóż do adenotomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nóż do adenotomii typ Branhill - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Mikronożyczki krtaniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikronożyczki krtaniowe proste wchodzące w skład zestawu Kleinssasera - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - Sonda do młotka Lithoclast.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda do młotka Lithoclast o średnicy 1,0 mm - 32 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - Pętle urologiczne do resektoskopu WOLF.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pętle urologiczne do resektoskopu WOLF - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 - Narzędzia chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia chirurgiczne - 6 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 - Narzędzia chirurgiczne dla Poradni Okulistycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia chirurgiczne dla Poradni Okulistycznej - 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 - Rozszerzadła proste.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozszerzadła proste zakończone oliwką wielokrotnego użytku wykonane z neoplexu - 8 szt. w różnych rozmiarach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 - Rozszerzadła dwuczęściowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozszerzadła dwuczęściowe z wymiennymi filiformami wykonane z neoplexu - 6 szt. w różnych rozmiarach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14 - Kleszczyki biopsyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kleszczyki biopsyjne - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15 - Kleszczyki do usuwania ciał obcych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kleszczyki do usuwania ciał obcych - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Zakup paliw płynnych i olei niezbędnych do obsługi sprzętu i pojazdów będących na stanie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu
- Dostawa konserw mięsnych i konserw rybnych do jednostek penitencjarnych w Okręgu Lubelskim
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Zamościu.
- Usługi weterynaryjne w ramach Programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami w 2025 roku.
- Dostawa leków - 9 zadań
- "Dostawa artykułów i produktów spożywczych w 2025 roku dla Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu"
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów i wyrobów medycznych jednorazowego użytku do artroskopii na okres 5 miesięcy
- Dostawa narzędzi i implantów ortopedycznych - artroskopia kolana ZP38/A/21/2024
- Dostawa portów naczyniowych, systemów tubularnych do małoinwazyjnych, kontrolowanych dostępów do kręgosłupa (...), w podziale na 6 części.
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa narzędzi chirurgicznych, optyki artroskopowej i napędu ortopedycznego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.