eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › ZAPEWNIENIE DWÓCH POCZĘSTUNKÓW W FORMIE CATERINGU ORAZ DWUDANIOWEGO OBIADU DLA OKOŁO 45 UCZESTNIKÓW KONFERENCJI PODSUMOWUJĄCEJ W URZĘDZIE PRACY W HRADCU KRALOVE W DNIU 16.03.2010, W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ MIKROPROJEKTU -SIEĆ WSPÓŁPRACY URZĘDÓW PRACY - EUROPRACA SUDETY W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ REPUBLIKA CZESKA - RZECZPOSPOLITA POLSKA 2007-2010.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-14

Wałbrzych: ZAPEWNIENIE DWÓCH POCZĘSTUNKÓW W FORMIE CATERINGU ORAZ DWUDANIOWEGO OBIADU DLA OKOŁO 45 UCZESTNIKÓW KONFERENCJI PODSUMOWUJĄCEJ W URZĘDZIE PRACY W HRADCU KRALOVE W DNIU 16.03.2010, W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ MIKROPROJEKTU -SIEĆ WSPÓŁPRACY URZĘDÓW PRACY - EUROPRACA SUDETY W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ REPUBLIKA CZESKA - RZECZPOSPOLITA POLSKA 2007-2010.
Numer ogłoszenia: 291426 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52919 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 88-66-500, faks 0-74 88-66-509.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPEWNIENIE DWÓCH POCZĘSTUNKÓW W FORMIE CATERINGU ORAZ DWUDANIOWEGO OBIADU DLA OKOŁO 45 UCZESTNIKÓW KONFERENCJI PODSUMOWUJĄCEJ W URZĘDZIE PRACY W HRADCU KRALOVE W DNIU 16.03.2010, W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ MIKROPROJEKTU -SIEĆ WSPÓŁPRACY URZĘDÓW PRACY - EUROPRACA SUDETY W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ REPUBLIKA CZESKA - RZECZPOSPOLITA POLSKA 2007-2010..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAPEWNIENIE DWÓCH POCZĘSTUNKÓW W FORMIE CATERINGU ORAZ DWUDANIOWEGO OBIADU DLA OKOŁO 45 UCZESTNIKÓW KONFERENCJI PODSUMOWUJĄCEJ W URZĘDZIE PRACY W HRADCU KRALOVE W DNIU 16.03.2010, W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ MIKROPROJEKTU -SIEĆ WSPÓŁPRACY URZĘDÓW PRACY - EUROPRACA SUDETY W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ REPUBLIKA CZESKA - RZECZPOSPOLITA POLSKA 2007-2010..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu Państwa za pośrednictwem Euroregionu Glacensis w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADEVA, ul. Kostelecka Lhota 40, Kostelec, kraj/woj. Czechy.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3852,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4173,84

  • Oferta z najniższą ceną: 4173,84 / Oferta z najwyższą ceną: 4173,84

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 5 ust. 1a pkt 1 ustawy pzp zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki (...), jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. W przedmiotowym przypadku mamy do czynienia z taką właśnie przesłanką, gdyż zastosowanie innego trybu niż tryb zamówienia z wolnej ręki na wybór wykonawcy skutkowałoby znacznym zwiększeniem kosztów realizacji zamówienia (np. w sytuacji wyboru jednego wykonawcy pośrednika, który będzie organizował poszczególne konferencje dla urzędu, koszta realizacji zamówienia wzrosną o prowizję wykonawcy, również sytuacja wyboru jednej firmy gastronomicznej świadczącej całoroczną obsługę różnego rodzaju spotkań i konferencji dla urzędu spowoduje wzrost kosztów realizacji zamówienia o koszty dojazdu wykonawcy z posiłkami do poszczególnych miejscowości, gdzie odbywać się będą planowane spotkania).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.