To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-14
Wałbrzych: ZAPEWNIENIE DWÓCH POCZĘSTUNKÓW W FORMIE CATERINGU ORAZ DWUDANIOWEGO OBIADU DLA OKOŁO 45 UCZESTNIKÓW KONFERENCJI PODSUMOWUJĄCEJ W URZĘDZIE PRACY W HRADCU KRALOVE W DNIU 16.03.2010, W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ MIKROPROJEKTU -SIEĆ WSPÓŁPRACY URZĘDÓW PRACY - EUROPRACA SUDETY W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ REPUBLIKA CZESKA - RZECZPOSPOLITA POLSKA 2007-2010.
Numer ogłoszenia: 291426 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52919 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 88-66-500, faks 0-74 88-66-509.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPEWNIENIE DWÓCH POCZĘSTUNKÓW W FORMIE CATERINGU ORAZ DWUDANIOWEGO OBIADU DLA OKOŁO 45 UCZESTNIKÓW KONFERENCJI PODSUMOWUJĄCEJ W URZĘDZIE PRACY W HRADCU KRALOVE W DNIU 16.03.2010, W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ MIKROPROJEKTU -SIEĆ WSPÓŁPRACY URZĘDÓW PRACY - EUROPRACA SUDETY W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ REPUBLIKA CZESKA - RZECZPOSPOLITA POLSKA 2007-2010..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAPEWNIENIE DWÓCH POCZĘSTUNKÓW W FORMIE CATERINGU ORAZ DWUDANIOWEGO OBIADU DLA OKOŁO 45 UCZESTNIKÓW KONFERENCJI PODSUMOWUJĄCEJ W URZĘDZIE PRACY W HRADCU KRALOVE W DNIU 16.03.2010, W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ MIKROPROJEKTU -SIEĆ WSPÓŁPRACY URZĘDÓW PRACY - EUROPRACA SUDETY W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ REPUBLIKA CZESKA - RZECZPOSPOLITA POLSKA 2007-2010..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu Państwa za pośrednictwem Euroregionu Glacensis w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADEVA, ul. Kostelecka Lhota 40, Kostelec, kraj/woj. Czechy.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3852,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4173,84
Oferta z najniższą ceną: 4173,84 / Oferta z najwyższą ceną: 4173,84
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 5 ust. 1a pkt 1 ustawy pzp zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki (...), jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. W przedmiotowym przypadku mamy do czynienia z taką właśnie przesłanką, gdyż zastosowanie innego trybu niż tryb zamówienia z wolnej ręki na wybór wykonawcy skutkowałoby znacznym zwiększeniem kosztów realizacji zamówienia (np. w sytuacji wyboru jednego wykonawcy pośrednika, który będzie organizował poszczególne konferencje dla urzędu, koszta realizacji zamówienia wzrosną o prowizję wykonawcy, również sytuacja wyboru jednej firmy gastronomicznej świadczącej całoroczną obsługę różnego rodzaju spotkań i konferencji dla urzędu spowoduje wzrost kosztów realizacji zamówienia o koszty dojazdu wykonawcy z posiłkami do poszczególnych miejscowości, gdzie odbywać się będą planowane spotkania).
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Usługa polegająca na wynajmie sali konferencyjnej wraz z niezbędnym zapleczem technicznym oraz usługą cateringową w ramach organizacji Konferencji z okazji Jubileuszu 20-lecia EURES w Polsce.
- Rekompozycja amfilady z Salonu Włoskiego, Werandy i Tarasu Zachodniego z odtworzeniem jego bonowanego arkadowania, balustrady, profilowań neogotyckich otworów oraz pozornego sklepienia z polichromią
- Odnowienie zabytkowego budynku Zespołu Szkół im. M. Skłodowskiej-Curie w Szczawnie-Zdroju
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ RATOWNICZEGO POJAZDU TERENOWEGO Z NAPĘDEM 4 x 4 (KARETKA GÓRSKA)
- Dostawa nowych kosiarek z podziałem na dwie części
- Ochrona fizyczna osób i mienia Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.