Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-02-21
Og³oszenie nr 29143 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.
¦wiebodzin: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Budowa drogi gminnej nr 006104F wraz z odwodnieniem i o¶wietleniem w m. Lubinicko
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiebodzin, krajowy numer identyfikacyjny
97077053400000, ul.
ul. Rynkowa
2,
66200
¦wiebodzin, woj.
lubuskie, pañstwo
Polska, tel.
684 750 916, e-mail
zp@um.swiebodzin.pl, faks
684 750 916.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swiebodzin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.swiebodzin.eu
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin - pokój nr 22 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Budowa drogi gminnej nr 006104F wraz z odwodnieniem i o¶wietleniem w m. Lubinicko
Numer referencyjny: BiZP.271.7.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Budowa drogi gminnej nr 006104F wraz z odwodnieniem i o¶wietleniem w m. Lubinicko. Zakres zamówienia okre¶laj± granice dzia³ek o nr ewid. 122/2, 124, 125, 222/5 obrêb 0010 Lubinicko, jednostka ewid. ¦wiebodzin-obszar wiejski, gmina ¦wiebodzin. Odcinek projektowanej drogi jest ci±giem komunikacyjnym o znaczeniu miejscowym, obs³uguj±cym pobliskie nieruchomo¶ci mieszkalne oraz handlowo-produkcyjne. Droga gminna nr 006104F wyposa¿ona jest w jezdniê o nawierzchni kamiennej o szeroko¶ci ok 4,50 m. Stan istniej±cej nawierzchni nale¿y uznaæ jako z³y, nadaj±cy siê do wymiany. Droga gminna nr 006104F na odcinku objêtym opracowaniem nie jest wyposa¿ona w ci±gi piesze, ani infrastrukturê tak± jak kanalizacja deszczowa czy o¶wietlenie drogowe. W zakres robót do wykonania przez Wykonawcê wchodz± m.in.: - ¶cinanie drzew - 22 szt., - karczowanie krzewów - ok. 800 m2, - roboty rozbiórkowe nawierzchni betonowych, - roboty ziemne, - podbudowy, - wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm - ok. 1 478 m2, - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm - ok. 142 m2, - wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm - ok. 56 m2, - wykonanie nawierzchni opasek z kostki brukowej betonowej czerwonej o gr. 8 cm - ok. 28 m2, - odtworzenie nawierzchni z kruszywa ³amanego - ok. 520 m2, - umocnienie skarp geosyntetykami - geokrata - ok. 153 m2, - ustawienie krawê¿ników betonowych stoj±cych o wym. 15x30 cm - ok. 566 m, - ustawienie krawê¿ników betonowych najazdowych o wym. 15x22 cm - ok. 137 m, - wykonanie palisady betonowej - ok. 66 mb, - ustawienie obrze¿y betonowych o wym. 30x8 cm - ok. 35 m, - humusowanie z obsianiem traw± - ok. 2 138 m2, - sadzenie drzew - 22 szt., - kana³y z rur PVC-U O200 mm SN8 - ok. 48,90 m, - kana³y z rur PVC-U O400 mm SN8 - ok. 412,05 m, - studnie rewizyjne z krêgów betonowych O1000 mm - 6 szt., - studnie rewizyjne z krêgów betonowych O1200 mm - 5 szt., - studzienki ¶ciekowe betonowe O500 mm - 7 szt. - wylot betonowy 400 mm z krat± - 1 szt., - regulacja pionowa skrzynek zasuw wodoci±gowych i w³azów studni kanalizacyjnych - 8 szt., - uk³adanie kabli - ok. 350 m, - uk³adanie bednarki - ok. 300 m, - monta¿ s³upów o¶wietleniowych z wysiêgnikami - 11 szt., - monta¿ opraw o¶wietleniowych - 11 szt. 2. Szczegó³owy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcê i warunki odbioru zosta³y okre¶lone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzj± pozwolenia na budowê Nr 343/2016 z dnia 14 pa¼dziernika 2016 r. i projektach wykonawczych, opracowanych przez Biuro Projektowo-Realizacyjne OLPRO Mariusz Olkisz z Zielonej Góry oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowi± za³±czniki do SIWZ. 3. Wykonawca uwzglêdni w swojej ofercie wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia, a w szczególno¶ci koszty: a) wywiezienia ziemi, materia³ów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - je¿eli zajdzie taka potrzeba - w cenie nale¿y uwzglêdniæ transport do podmiotu zajmuj±cego siê odzyskiem odpadów lub transport i sk³adowanie na sk³adowisku odpadów - dot. tej czê¶ci materia³ów, które zgodnie z odrêbnymi przepisami zalicza siê do odpadów. Wykonawca winien posiadaæ stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonaæ tê czê¶æ zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporz±dkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak równie¿ terenów s±siaduj±cych, zajêtych przez Wykonawcê na potrzeby realizacji robót, ³±cznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególno¶ci wskutek poruszania siê sprzêtu budowlanego i transportu ciê¿kiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we w³asnym zakresie i na w³asny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, o¶wietlenia, placów sk³adowych, - zorganizowania terenu niezbêdnego do sk³adowania materia³ów oraz postoju maszyn i urz±dzeñ. Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do wskazania Wykonawcy nieruchomo¶ci niezbêdnych do urz±dzenia terenu budowy i terenu niezbêdnego do sk³adowania materia³ów oraz postoju maszyn i urz±dzeñ oraz nie bêdzie ponosi³ kosztów zwi±zanych z ewentualnymi ich wydzier¿awieniem, wynajêciem itp. d) zakupu i dostawy materia³ów i urz±dzeñ, e) opracowania planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, g) uzgodnienia we w³asnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej, h) wprowadzenia organizacji ruchu w pasie drogi gminnej, i) ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 300 000,00 z³, j) przeprowadzenia wszystkich prób, badañ, sprawdzeñ, przegl±dów, pomiarów i odbiorów niezbêdnych do przekazania do u¿ytkowania inwestycji, k) obs³ugi geodezyjnej z geodezyjn± dokumentacj± powykonawcz±, l) uporz±dkowania terenu po wykonaniu robót, m) zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakoñczeniu budowy i uzyskania decyzji o braku sprzeciwu PINB w terminie 14 dni od dnia dorêczenia zawiadomienia. 4. Wykonawca zrealizuje roboty z materia³ów w³asnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na w³asny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materia³ów wykorzystanych do realizacji zadania uwzglêdni w ofertowym wynagrodzeniu. 5. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45111200-0, 45233140-2, 45232130-2, 45316110-9, 71354000-4
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 30/10/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 300 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu nawierzchni dróg, placów z kostki betonowej lub kamienia naturalnego o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1200 m2 ka¿da wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji co najmniej:
- 1 osobê, w charakterze kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ z co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem w kierowaniu robotami po uzyskaniu uprawnieñ budowlanych,
- 1 osobê, w charakterze kierownika robót sanitarnych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych z co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem w kierowaniu robotami po uzyskaniu uprawnieñ budowlanych,
- 1 osobê, w charakterze kierownika robót elektrycznych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i urz±dzeñ elektrycznych z co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem w kierowaniu robotami po uzyskaniu uprawnieñ budowlanych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
1) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku opisanego w pkt 2.1) lit. a) ROZDZIA£U X. SIWZ.
2)zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a)Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku opisanego w pkt 2.2) lit. a) ROZDZIA£U X. SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
b)Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku opisanego w pkt 2.2) lit. b) ROZDZIA£U X. SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)Formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2)Kosztorys ofertowy - za³±cznik nr 1a-1, za³±cznik nr 1a-2, za³±cznik nr 1a-3 do SIWZ. 2)O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ. 3)Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w O¶wiadczeniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ oraz przedstawia zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia np. zobowi±zanie zgodnie ze wzorem - za³±cznik nr 6 do SIWZ. 4)Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu - zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w O¶wiadczeniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ. 5)Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia odrêbnie sk³ada O¶wiadczenie - za³±cznik nr 2 do SIWZ. 6)Dowód wniesienia wadium. 7)Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 22 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia dwa tysi±ce z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu,
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 08.03.2017 r., do godz. 12:00.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: "Wadium: Budowa drogi w m. Lubinicko".
Kopiê przelewu wadium nale¿y za³±czyæ do oferty.
5. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli znajdzie siê ono na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium w:
- porêczeniach lub gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach,
nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w oryginale. Dokument wadium powinien byæ do³±czony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego pó¼niejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralno¶ci ca³ej oferty, z oznaczeniem: "Wadium: Budowa drogi w m. Lubinicko".
Kopiê dokumentu wadium nale¿y za³±czyæ do oferty.
8. Wniesienie wadium w formie porêczenia lub gwarancji bêdzie skuteczne, je¿eli orygina³ dokumentu wadium zostanie z³o¿ony wraz z ofert± (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego pó¼niejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralno¶ci ca³ej oferty) przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9. Wadium w formie gwarancji lub porêczenia powinno byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, obejmowaæ czas zwi±zania Wykonawcy ofert± i winny zawieraæ, w szczególno¶ci nastêpuj±ce elementy:
a) nazwa daj±cego zlecenie udzielenia gwarancji lub porêczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji lub porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem,
c) kwotê gwarancji lub porêczenia,
d) termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia,
e) zobowi±zanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwo³alnego zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego oraz zawieraæ informacje dotycz±ce zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, je¿eli wadium nie zostanie wniesione lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60 |
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy mo¿liwa bêdzie w nastêpuj±cych przypadkach: 1) Wstrzymania robót na mocy decyzji uprawnionych organów do wstrzymania lub przerwania robót, z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy; Wyd³u¿enie terminu mo¿e nast±piæ o okres wynikaj±cy z decyzji organów. 2) Wstrzymania robót na mocy decyzji Zamawiaj±cego lub innych organów, z przyczyn innych, ni¿ zwi±zane z b³êdnym sposobem realizacji robót przez Wykonawcê, u¿yciem przez niego wadliwych materia³ów czy te¿ naruszeniem przez Wykonawcê przepisów prawa. 3) Wyst±pienia w trakcie wykonywania robót kolizji z sieciami lub innymi przeszkodami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia po przeanalizowaniu dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiaj±cego projektu budowlanego i projektów wykonawczych oraz uzgodnieñ. 4) Zasz³a konieczno¶æ wykonania robót rodzajowo nie wystêpuj±cych w ofercie Wykonawcy lub robót zamiennych rodzajowo nie wystêpuj±cych w ofercie Wykonawcy, których wykonanie w sposób obiektywny uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy; Wyd³u¿enie terminu mo¿e nast±piæ o okres wynikaj±cy z protoko³ów ustaleñ. 5) Inne nieprzewidziane przez strony zdarzenia, których strony nie mog³y przewidzieæ, a których wykonanie w sposób obiektywny uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy; Wyd³u¿enie terminu mo¿e nast±piæ o okres wynikaj±cy z protoko³ów ustaleñ. 1.1. W przypadku wyst±pienia przyczyn, o których mowa w ust. 1, Strony mog± uzgodniæ nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Wskazanych w ofercie lub wprowadzenia nowych czê¶ci przedmiotu umowy, które bêd± realizowane przy udziale podwykonawców - zmiana sposobu realizacji przedmiotu umowy w tym zakresie mo¿liwa bêdzie w przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w swojej ofercie wykonania przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców, lub zadeklaruje wykonanie czê¶ci przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców w okre¶lonym zakresie, a docelowo zechce dokonaæ zmiany tego zakresu lub konkretnego podwykonawcy. 3. W zakresie zlecania przedmiotu umowy podwykonawcom, o ile zmiana taka przyczyni siê do poprawienia szybko¶ci lub jako¶ci robót stanowi±cych przedmiot umowy, uchylenia niebezpieczeñstwa opó¼nieñ w realizacji umowy, wzglêdnie wskazana jest ze wzglêdu na wymóg specjalistycznej wiedzy lub do¶wiadczenia, niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy. 4. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia uzasadnione jest okoliczno¶ciami nie daj±cymi siê wcze¶niej przewidzieæ, a pozwol± na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pe³ni s³u¿y³ okre¶lonemu celowi. 5. Zajdzie konieczno¶æ zmiany projektu lub pozwolenia na budowê. 6. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 08/03/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- "¦wiadczenie us³ug geodezyjnych w trakcie robót drogowych wykonywanych przez OTL w ¦wiebodzinie w roku 2025 i 2026"
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w ¦wiebodzinie
- Budowa drogi gminnej wraz z budow± o¶wietlenia w Chociulach
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Miros³awcu w standardzie pasywnym
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w P³ocku - etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - O¶no Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w ¯yrardowie.
- Prace modernizacyjne budowlano-wykoñczeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
- Modernizacja terenu sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 77 przy ul. Samog³oska 9
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.