Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-18
Nowogard: Przebudowa ulicy Dąbrowszczaków - etap II - droga
do posesji i obiektów handlowych
Numer ogłoszenia: 291449 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogard , Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3926200, faks 091 3926206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Dąbrowszczaków - etap II - droga do posesji i obiektów handlowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówieniem objęty jest odcinek drogi dojazdowej do obiektów handlowych i mieszkaniowych od ulicy Dąbrowszczaków do granicy drogi ze sklepem Biedronka w Nowogardzie w km roboczej 0+005,00-0+054,40m Zakres robót obejmuje: rozebranie części jezdni o nawierzchni betonowej, wyrównaniu pozostałego odcinka jezdni betonem i ułożeniu na tych konstrukcjach nowej warstwy ścieralnej , rozebranie po stronie prawej chodnika ze zniszczonych płyt betonowych 50x50x7 i ułożenie nowego chodnika , przełożenie istniejącego placu przy budynkach Nr 22-25. Stan istniejący Istniejąca droga dojazdowa do obiektów handlowych przy ulicy Dąbrowszczaków w Nowogardzie posiadają nawierzchnię betonową szerokości od 4,10m do 7,90 m. Stan istniejącej nawierzchni betonowej zły. Nawierzchnia jezdni ulicy jest mocno zdeformowana zarówno w przekroju poprzecznym jak i podłużnym, posiada liczne uszkodzenia nawierzchni. Przy ulicy po prawej stronie chodnik o nawierzchni z płyt betonowych również w bardzo złym stanie technicznym. Liczne ubytki w nawierzchni chodnika, nawierzchnia otwarta zniszczona, pofałdowana. Stan projektowy odcinka Parametry techniczne ulica klasy - lokalna L prędkość projektowa - 30 km/h kategoria ruchu - KR 2 szerokości jezdni - 4,10 - 7,90 m szerokość chodników - 1,50 szerokość placu przy posesjach Nr - 3,65m spadki poprzeczne jezdni dwustronne - 2% spadki poprzeczne chodnika i placu przy posesjach Nr 22-25 - 2% spadki poprzeczne poboczy - 6% Plan sytuacyjny: Krawężnik: Projektuje się rozebranie istniejących krawężników betonowych. W ich miejsce ustawione zostaną nowe krawężniki po stronie prawej przy chodniku krawężnik betonowy 30x15 wystający 8 cm na ławie betonowej z oporem. Po stronie placu przy budynkach Nr 22-25 krawężnik betonowy 30x15 na ławie betonowej z oporem ułożony na płask. Na odcinku od km 0+045,00 do km 0+054,40 krawężnik betonowy 30x15 zatopiony na ławie betonowej zwykłej. Chodniki: Przebudowa chodników polegała będzie na rozbiórce istniejącej nawierzchni chodnika po stronie prawej o nawierzchni z płyt betonowych 50x50 Nowa nawierzchnia chodników wykonana będzie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3cm ułożonej na warstwie podsypkowej cementowo-piaskowej średniej grubości 10 cm. Wykonanie chodnika dla pieszych zaprojektowano z kostki brukowej betonowej koloru szarego - 70%, koloru czerwonego - 30%. Zjazd w km 0+035,00 Zjazd do posesji zaprojektowano jako typowy według KPED - kostka brukowa 8 cm kolor czerwony na podsypce cementowo-piaskowej grubości warstwy 3 cm. Pod nawierzchnią zjazdów podbudowa z kruszywa łamanego grubości warstwy 25 cm i warstwa podsypkowa z piasku grubości 10 cm. Jezdnia Przebudowa jezdni polegać będzie na rozebraniu części jezdni betonowej w km 0+005,00-0+013,00 i w km 0+039,50 - 0+054,40. Na tych odcinka projektuje się nowa konstrukcje jezdni 8 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej (kolor czerwony) 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 25 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 10 cm - warstwa podsypkowa z pisku grubości 10 cm Na pozostałej części jezdni w km 0+013,00-0+039,50 projektuje się wyprofilowanie istniejącej nawierzchni betonowej betonem B-7,5 MPa i ułożeniu nowej warstwy ścieralnej z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm. Plac przy posesjach Nr 22-25 Plac zostaje podniesiony do nowych wysokości. Podniesienie placu poprzez ułożenie pod kostką brukową warstwy podsypki cementowo-piaskowej grubości średnio 10 cm. Profil podłużny Niweletę projektowanej ulicy dostosowano do istniejącego terenu i istniejącej zabudowy. Odwodnienie Wody opadowe odprowadza się powierzchniowo w km 0+000-0+032,00, a na pozostałym odcinku do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej poprzez podniesienie wpustu ulicznego w 0+046,50 strona lewa. Roboty różne Studnie urządzeń podziemnych do regulacji do nowych projektowanych wysokości. Uwagi końcowe Szczegóły rozwiązań projektowych zawiera część rysunkowa. Przy wykonywaniu robót w sąsiedztwie istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego należy zachować szczególną ostrożność - wykopy wykonywać ręcznie. założono jeden reper roboczy stopień przy posesji Nr 25 o H=55,72m.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca: 2.1 wykaże, że posiada (on sam lub osoba, którą będzie dysponował) uprawnienia budowlane do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności drogowej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z dnia 2006 r. nr 156 poz 118 z poź .zm).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca: 2.2 wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaże, że posiada lub dysponuję następującym sprzętem w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami: a) samochód ciężarowy samowyładowczy, b) samochód ciężarowy o ładowności minimum 4,5 t. lub inny pojazd o tej ładowności, c) urządzenie umożliwiające zagęszczenie gruntu i podbudowy np. wibrator płytowy, d) piłę do asfaltu i betonu, e) koparkę, f) narzędzie do cięcia prefabrykatów betonowych - kostki betonowej typu POLBRUK.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową, zapewniającą sprawną realizację zamówienia tj. na kwotę co najmniej 50.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Wolności 5
pok.202
72-200 Nowogard.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Plac Wolności Biuro Obsługi Interesantów pok. 5 72-200 Nowogard.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Budowa ścieżki rowerowej do Długołęki"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Budowa ścieżki rowerowej do granicy gminy Nowogard w kierunku Dobrej w powiecie łobeskim"
- "OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO DLA GMINY NOWOGARD"
- Przygotowanie, dostarczanie i wydanie posiłku dla dzieci w szkołach i osób dorosłych - uprawnionych przez OPS oraz dla dzieci w Placówce Wsparcia Dziennego "Promyk" w Nowogardzie w 2025 r.
- Dostawa fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, naczep samochodowych i ładowarek dla CZG R-XXI
- Dostawa systemu informatycznego obsługi wagi zintegrowanego z Bazą Danych o Odpadach dla RZGO Słajsino , SPO Mielenko Drawskie, SPO Mokrawica i SPO Świnoujściu
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
- Remont ulicy Brzozowej w miejscowości Szpęgawa
- Remonty bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Remont drogi wojewódzkiej nr 434 odcinek Kleszczewo - Szczodrzykowo.
- Napr., konserw. i malow. urządz. małej arch., przestaw. ławek, gazonów, koszyczków na odpady, remonty ciągów piesz. i schodów na ter. zieleni miejsk.i mienia komunaln. w obr. ABM wraz z N. Miastem ZG
- "Bieżące utrzymanie dróg gminnych we wschodniej części miasta i Gminy Wieluń - Zadanie nr 1 " Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zachodniej części miasta i Gminy Wieluń- Zadanie nr 2
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.