eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NowogardPrzebudowa ulicy Dąbrowszczaków - etap II - droga do posesji i obiektów handlowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-18

Nowogard: Przebudowa ulicy Dąbrowszczaków - etap II - droga do posesji i obiektów handlowych
Numer ogłoszenia: 291449 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogard , Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3926200, faks 091 3926206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Dąbrowszczaków - etap II - droga do posesji i obiektów handlowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówieniem objęty jest odcinek drogi dojazdowej do obiektów handlowych i mieszkaniowych od ulicy Dąbrowszczaków do granicy drogi ze sklepem Biedronka w Nowogardzie w km roboczej 0+005,00-0+054,40m Zakres robót obejmuje: rozebranie części jezdni o nawierzchni betonowej, wyrównaniu pozostałego odcinka jezdni betonem i ułożeniu na tych konstrukcjach nowej warstwy ścieralnej , rozebranie po stronie prawej chodnika ze zniszczonych płyt betonowych 50x50x7 i ułożenie nowego chodnika , przełożenie istniejącego placu przy budynkach Nr 22-25. Stan istniejący Istniejąca droga dojazdowa do obiektów handlowych przy ulicy Dąbrowszczaków w Nowogardzie posiadają nawierzchnię betonową szerokości od 4,10m do 7,90 m. Stan istniejącej nawierzchni betonowej zły. Nawierzchnia jezdni ulicy jest mocno zdeformowana zarówno w przekroju poprzecznym jak i podłużnym, posiada liczne uszkodzenia nawierzchni. Przy ulicy po prawej stronie chodnik o nawierzchni z płyt betonowych również w bardzo złym stanie technicznym. Liczne ubytki w nawierzchni chodnika, nawierzchnia otwarta zniszczona, pofałdowana. Stan projektowy odcinka Parametry techniczne ulica klasy - lokalna L prędkość projektowa - 30 km/h kategoria ruchu - KR 2 szerokości jezdni - 4,10 - 7,90 m szerokość chodników - 1,50 szerokość placu przy posesjach Nr - 3,65m spadki poprzeczne jezdni dwustronne - 2% spadki poprzeczne chodnika i placu przy posesjach Nr 22-25 - 2% spadki poprzeczne poboczy - 6% Plan sytuacyjny: Krawężnik: Projektuje się rozebranie istniejących krawężników betonowych. W ich miejsce ustawione zostaną nowe krawężniki po stronie prawej przy chodniku krawężnik betonowy 30x15 wystający 8 cm na ławie betonowej z oporem. Po stronie placu przy budynkach Nr 22-25 krawężnik betonowy 30x15 na ławie betonowej z oporem ułożony na płask. Na odcinku od km 0+045,00 do km 0+054,40 krawężnik betonowy 30x15 zatopiony na ławie betonowej zwykłej. Chodniki: Przebudowa chodników polegała będzie na rozbiórce istniejącej nawierzchni chodnika po stronie prawej o nawierzchni z płyt betonowych 50x50 Nowa nawierzchnia chodników wykonana będzie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3cm ułożonej na warstwie podsypkowej cementowo-piaskowej średniej grubości 10 cm. Wykonanie chodnika dla pieszych zaprojektowano z kostki brukowej betonowej koloru szarego - 70%, koloru czerwonego - 30%. Zjazd w km 0+035,00 Zjazd do posesji zaprojektowano jako typowy według KPED - kostka brukowa 8 cm kolor czerwony na podsypce cementowo-piaskowej grubości warstwy 3 cm. Pod nawierzchnią zjazdów podbudowa z kruszywa łamanego grubości warstwy 25 cm i warstwa podsypkowa z piasku grubości 10 cm. Jezdnia Przebudowa jezdni polegać będzie na rozebraniu części jezdni betonowej w km 0+005,00-0+013,00 i w km 0+039,50 - 0+054,40. Na tych odcinka projektuje się nowa konstrukcje jezdni 8 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej (kolor czerwony) 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 25 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 10 cm - warstwa podsypkowa z pisku grubości 10 cm Na pozostałej części jezdni w km 0+013,00-0+039,50 projektuje się wyprofilowanie istniejącej nawierzchni betonowej betonem B-7,5 MPa i ułożeniu nowej warstwy ścieralnej z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm. Plac przy posesjach Nr 22-25 Plac zostaje podniesiony do nowych wysokości. Podniesienie placu poprzez ułożenie pod kostką brukową warstwy podsypki cementowo-piaskowej grubości średnio 10 cm. Profil podłużny Niweletę projektowanej ulicy dostosowano do istniejącego terenu i istniejącej zabudowy. Odwodnienie Wody opadowe odprowadza się powierzchniowo w km 0+000-0+032,00, a na pozostałym odcinku do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej poprzez podniesienie wpustu ulicznego w 0+046,50 strona lewa. Roboty różne Studnie urządzeń podziemnych do regulacji do nowych projektowanych wysokości. Uwagi końcowe Szczegóły rozwiązań projektowych zawiera część rysunkowa. Przy wykonywaniu robót w sąsiedztwie istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego należy zachować szczególną ostrożność - wykopy wykonywać ręcznie. założono jeden reper roboczy stopień przy posesji Nr 25 o H=55,72m.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca: 2.1 wykaże, że posiada (on sam lub osoba, którą będzie dysponował) uprawnienia budowlane do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności drogowej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z dnia 2006 r. nr 156 poz 118 z poź .zm).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca: 2.2 wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaże, że posiada lub dysponuję następującym sprzętem w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami: a) samochód ciężarowy samowyładowczy, b) samochód ciężarowy o ładowności minimum 4,5 t. lub inny pojazd o tej ładowności, c) urządzenie umożliwiające zagęszczenie gruntu i podbudowy np. wibrator płytowy, d) piłę do asfaltu i betonu, e) koparkę, f) narzędzie do cięcia prefabrykatów betonowych - kostki betonowej typu POLBRUK.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową, zapewniającą sprawną realizację zamówienia tj. na kwotę co najmniej 50.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Wolności 5 pok.202 72-200 Nowogard.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Plac Wolności Biuro Obsługi Interesantów pok. 5 72-200 Nowogard.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.