eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Górautrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni ulic w poszczególnych miastach, leżących w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich Kożuchów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-22

POZYCJA 29144

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zielona Góra: utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni ulic w poszczególnych miastach, leżących w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich Kożuchów: Zadanie nr 1 - m. Nowa Sól Zadanie nr 2 - m. Bytom Odrzański Zadanie nr 3 - m. Nowe Miasteczko Zadanie nr 4 - m. Żagań Zadanie nr 5 - m. Sława Zadanie nr 6 - m. Iłowa Zadanie nr 7 - m. Gozdnica. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich Zielona Góra, do kontaktów: Jolanta Nowak - naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych, Marta Szpakowska - zastpca naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280306, 3280307, fax 068 3280338, e-mail: J.Nowak@zdw.zgora.pl, M.Szpakowska@zdw.zgora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw.zgora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni ulic w poszczególnych miastach leżących w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich Kożuchów Zadanie nr 1 - m. Nowa Sól Zadanie nr 2 - m. Bytom Odrzański Zadanie nr 3 - m. Nowe Miasteczko Zadanie nr 4 - m. Żagań Zadanie nr 5 - m. Sława Zadanie nr 6 - m. Iłowa Zadanie nr 7 - m. Gozdnica. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: teren działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich Kożuchów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac: 1. Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie) 2. Utrzymanie czystości w pasie zieleni i obrębie drzew przydrożnych 3. Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń 4. Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń 5. Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni ulic w poszczególnych miastach leżących w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich Kożuchów: Zadanie nr 1 - m. Nowa Sól Zadanie nr 2 - m. Bytom Odrzański Zadanie nr 3 - m. Nowe Miasteczko Zadanie nr 4 - m. Żagań Zadanie nr 5 - m. Sława Zadanie nr 6 - m. Iłowa Zadanie nr 7 - m. Gozdnica. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; Zadanie nr 1 - m. Nowa Sól - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy Zadanie nr 2 - m. Bytom Odrzański - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy Zadanie nr 3 - m. Nowe Miasteczko - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy Zadanie nr 4 - m. Żagań - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy Zadanie nr 5 - m. Sława - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy Zadanie nr 6 - m. Iłowa - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy Zadanie nr 7 - m. Gozdnica - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - m. Nowa Sól - 300,00 Zadanie nr 2 - m. Bytom Odrzański - 200,00 Zadanie nr 3 - m. Nowe Miasteczko - 200,00 Zadanie nr 4 - m. Żagań - 300,00 Zadanie nr 5 - m. Sława - 200,00 Zadanie nr 6 - m. Iłowa - 200,00 Zadanie nr 7 - m. Gozdnica - 350,00. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: DLA KAŻDEGO ZADANIA ODDZIELNIE O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 w następujący sposób: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą się wykonaniem usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających* swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie; * przez usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę polegającą na utrzymaniu czystości ulic o wartości nie mniejszej niż 70% ceny ofertowej brutto wykonawcy w ciągu jednego roku kalendarzowego - dla każdego zadania oddzielnie. Dopuszcza się sumowanie usług w ciągu jednego roku kalendarzowego w celu uzyskania wymaganej wartości 70% ceny ofertowej brutto. Z referencji powinien wynikać zakres rzeczowy usług i ich wartość. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek posiadania doświadczenia może być spełniony łącznie, b) posiadają względnie mają dostęp do następującego sprzętu niezbędnego do realizacji zadania, tj.: Zadanie nr 1 - m. Nowa Sól - zamiatarka mechaniczna samobieżna - min. 1 szt. Zadanie nr 2, 3, 4, 5, 6 i 7 - dopuszcza się zamiatanie ręczne, zamiatarka mechaniczna nie jest wymagana, c) wykażą, że dysponują personelem w ilości osób gwarantującej realizację zamówienia (min. 3 osoby) do sprzątania ręcznego - dla każdego zadania oddzielnie. Personel wyznaczony do sprzątania ręcznego (3 osoby) wykazany w jednym zadaniu nie może się powtórzyć w kolejnym zadaniu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek personelu można spełniać łącznie, d) wskażą osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia - poszczególnego zadania; C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - przedłożą polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż wartość usługi ceny ofertowej brutto. W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających wspólną ofertę w celu uzyskania wymaganej wartości ubezpieczenia; E. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; F. wyrażą zgodę na realizację faktur w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dołączonych do oferty dokumentów, oświadczeń i załączników. Wykonawca musi spełnić każdy z warunków określonych w pkt III.2. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: DLA KAŻDEGO ZADANIA ODDZIELNIE 1) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej "zamówieniem" 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzonego przez organ wydający w danym terminie 3) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3, 5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2-5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 6) Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających* swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. * przez usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługi polegające na utrzymaniu czystości ulic o wartości nie mniejszej niż 70% ceny ofertowej brutto wykonawcy w ciągu jednego roku kalendarzowego - dla każdego zadania oddzielnie. Dopuszcza się sumowanie usług w ciągu jednego roku kalendarzowego w celu uzyskania wymaganej wartości 70% ceny ofertowej brutto. Z referencji powinien wynikać zakres rzeczowy usług i ich wartość. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek posiadania doświadczenia może być spełniony łącznie. 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: - wykaz personelu w ilości osób gwarantujących realizację zamówienia (min. 3 osoby) do sprzątania ręcznego - dla każdego zadania oddzielnie. Personel wyznaczony do sprzątania ręcznego (3 osoby) wykazany w jednym zadaniu nie może się powtórzyć w kolejnym zadaniu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek personelu można spełniać łącznie. - osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia; 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca: Zadanie nr 1 - m. Nowa Sól - zamiatarka mechaniczna samobieżna - min. 1 szt. Zadanie nr 2, 3, 4, 5, 6 i 7 - dopuszcza się zamiatanie ręczne, zamiatarka mechaniczna nie jest wymagana. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: 9) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 10) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium (w przypadku wniesienia go w innej postaci niż pieniądz, oryginał dokumentu złożyć w pokoju nr 5 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu). W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następującego dokumentu: 11) polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż wartość usługi ceny ofertowej brutto. W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających wspólną ofertę w celu uzyskania wymaganej wartości ubezpieczenia. Oferta oprócz ww. dokumentów ma zawierać: DLA KAŻDEGO ZADANIA ODDZIELNIE 12) Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 13) Wykaz prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 14) Zobowiązanie do współpracy 15) Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy/formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ dostępna bezpłatnie na stronie internetowej www.bip.zdw.zgora.pl. Opłata: 20; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ do nabycia: osobiście w siedzibie zamawiającego - zapłata w kasie, za zaliczeniem pocztowym lub po uprzedniej wpłacie na konto zamawiającego nr 71 1090 1535 0000 0001 0620 5700. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.06.2007, godzina 12:30, siedziba zamawiającego, pok. nr 5.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 - m. Nowa Sól 1) Krótki opis: Zakres prac: 1. Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie) 2. Utrzymanie czystości w pasie zieleni i obrębie drzew przydrożnych 3. Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń 4. Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń 5. Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni ulic w poszczególnych miastach leżących w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich Kożuchów - m. Nowa Sól. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 - m. Bytom Odrzański 1) Krótki opis: Zakres prac: 1. Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie) 2. Utrzymanie czystości w pasie zieleni i obrębie drzew przydrożnych 3. Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń 4. Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń 5. Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni ulic w poszczególnych miastach leżących w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich Kożuchów - m. Bytom Odrzański. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 - m. Nowe Miasteczko 1) Krótki opis: Zakres prac: 1. Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie) 2. Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez koszenie trawy wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy 3. Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń 4. Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń 5. Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni ulic w poszczególnych miastach leżących w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich Kożuchów - m. Nowe Miasteczko 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 - m. Żagań 1) Krótki opis: Zakres prac: 1. Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie) 2. Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń 3. Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń 4. Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni ulic w poszczególnych miastach leżących w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich Kożuchów - m. Żagań. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5 - m. Sława 1) Krótki opis: Zakres prac: 1. Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie) 2. Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez koszenie trawy wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy 3. Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń 4. Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń 5. Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni ulic w poszczególnych miastach leżących w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich Kożuchów - m. Sława. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6 - m. Iłowa 1) Krótki opis: Zakres prac: 1. Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie) 2. Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń 3. Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń 4. Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni ulic w poszczególnych miastach leżących w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich Kożuchów - m. Iłowa. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Zadanie nr 7 - m. Gozdnica 1) Krótki opis: Zakres prac: 1. Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie) 2. Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń 3. Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń 4. Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni ulic w poszczególnych miastach leżących w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich Kożuchów - m. Gozdnica. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.