eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 1 w Głubczycach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-22

POZYCJA 29145

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Głubczyce: termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 1 w Głubczycach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Głubczyce, do kontaktów: Myśliwy Jadwiga, ul. Niepodległości 14 lok. 16, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4853021 w. 230, fax 077 4852416, e-mail: umig-glubczyce@glubczyce.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.glubczyce.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 1 w Głubczycach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Głubczyce , ul.Dworcowa 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacji Szkoły Podstawowej Nr 1 w Głubczycach w zakresie : Termomodernizacja budynku szkoły 1. Wymiana okien drewnianych na okna PCV i drzwi drewnianych na aluminiowe ciepłe 579 m2 2. Ocieplenie elewacji budynku szkoły płytami styropianowymi samogasnącymi frezowanymi 1748 m2 o współczynniku przewodzenia ciepła < 0,032 W/m2 K grubość płyty z projektu i opracowania na ściany d = 11 cm na ościeża d = 5 cm 3. Malowanie elewacji: a) malowanie elewacji 1748 m2 (kolorystyka elewacji wg. Projektu), 4. Ocieplenie dachu: a) ocieplenie dachu 210 m2 płytami styropianowymi jednostronnie laminowanymi papą o współczynniku przewodzenia ciepła < 0,04 W/m2 K grubość minimum 15 cm b) ocieplenie stropodachu 1323 m2 metodą wdmuchiwania wełny mineralnej o współczynniku przewodzenia ciepła < 0,052 W/m2 K grubość minimum 18 cm c) ocieplenie stropu pomieszczenia nieogrzewane 197 m2 ( piwnica) płytami styropianowymi o współczynniku przewodzenia ciepła < 0,045 W/m2 K grubość minimum 6 cm d) wymiana obróbek blacharskich e) wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną 1022 m2 5. Remont - wymiana instalacji deszczowej : a) wymiana rynien 167 m b) wymiana rur spustowych 84 m 6. Wymiana instalacja odgromowej : a) wymiana zwodów poziomych instalacji 474 m b) wymiana zwodów pionowych instalacji 105 m 7. Remont kominów. Modernizacja instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania 1. Montaż pomp szt. 1 2. Wymiana zaworów grzejnikowych termostatycznych 107zt. 3. Przepłukanie grzejników 101 kpl. 4. Wykonanie instalacji c.o. z tworzyw sztucznych - z rur wielowarstwowych około 1221 mb 5. Wykonanie regulacji nastawczej zaworów termostatycznych. 6. Wykonanie izolacji termicznej. Szczegółowy zakres robót określają : przedmiar robót , dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie wskazane z nazwy urządzenia i materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych .Oznacza to , że zgodnie z art.29 ust.1 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w przypadku pozyskania środków finansowych . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Do wykonania robót mogą być użyte wyłącznie materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji projektowej oznaczone znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną , a zgodność ta została potwierdzona w deklaracje zgodności wydanej przez producenta. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przetarg ograniczony powyżej 60 000 euro a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum dwie roboty budowlane w zakresie : docieplenia elewacji metodą lekko-mokrą , wymiany stolarki okiennej oraz modernizacji instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania o łącznej wartości nie mniej niż 800.000 zł. brutto c)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. , - kierownikiem budowy , który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , - kierownikiem robót , którzy posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjno - sanitarnej ( instalacje i sieci wod. - kan. c. o. wentylacji oraz gazowe ) bez ograniczeń, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art.51 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zaprosi 5 Wykonawców, którzy spełniają wyżej wymienione warunki udziału w postępowaniu i którzy potwierdzą ich spełnienie niżej wymienionymi dokumentami załączonymi do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców spełniająca wyżej wymienione i potwierdzone warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zmawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających wyżej wymienione i potwierdzone warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę punktową za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Zamawiający przyzna 100 punktów wykonawcy, który w wykazie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, wykaże się największą ilością wykonanych robót budowlanych z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Pozostali Wykonawcy otrzymają punkty wynikajace z ilorazu ilości robót danego wykonawcy do największej ilości robót. Ocena spełnienia warunków będzie się odbywać na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych, (w przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia o treści podanej w niniejszym załączniku musi złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( o łącznej wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł. brutto) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Wykonawca winien wykazać dysponowanie: - kierownikiem budowy , który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , - kierownikiem robót , którzy posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjno - sanitarnej ( instalacje i sieci wod. - kan. c. o. wentylacji oraz gazowe ) bez ograniczeń, Posiadanie powyższych uprawnień winno być udokumentowane za pomocą : - czytelnej kserokopii uprawnień budowlanych potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawców podpisujących ofertę, - czytelnej kserokopii zaświadczenia potwierdzającego dokonanie wpisu na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawców podpisujących ofertę,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.