Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-16
Zielona Góra: Modernizacja VI piętra budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze (budynek Polikliniki) - Oddział chorób wewnętrznych
Numer ogłoszenia: 291464 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223790 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527700, faks 068 4527702.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja VI piętra budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze (budynek Polikliniki) - Oddział chorób wewnętrznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji VI piętra budynku Polikliniki ZOZ MSWiA w Zielonej Górze - Oddziału chorób wewnętrznych, która obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych i remontowych (w tym rozbiórkowych), elektrycznych i sanitarnych, które obejmują w szczególności: demontaż osłon przeciwuderzeniowych ściennych i narożnikowych, demontaż wszystkich zbędnych instalacji i urządzeń, demontaż rury przebiegającej wzdłuż korytarza, łączącej piony zasilające hydranty, demontaż okien wewnętrznych wraz z parapetami, demontaż kratek wentylacyjnych i zbędnych kanałów blaszanych, wymiana kratek wpustów podłogowych, wyburzenie części ścian działowych, wykucie otworów na okna wewnętrzne, demontaż wszystkich drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, podkucia ścian pod drzwi, skucie posadzek z płytek, demontaż posadzek z paneli i wykładziny syntetycznej z korytarza, skucie lastrika w łazienkach pod brodziki i instalacje, wyburzenia fragmentów ścian podokiennych - pod projektowane drzwi wewnętrzne, skucie okładzin z płytek ceramicznych, oczyszczenie ścian, odtłuszczenie i naprawienie spękań (tam gdzie to konieczne skucie tynku), uzupełnienie ubytków, zamurowanie zbędnych otworów - zamurowanie otworów po drzwiach i oknie podawczym, wykonanie nowych instalacji wodno - kan., c.o., instalacji tlenu oraz elektrycznych i słaboprądowych, założenie nowych kratek wentylacyjnych, wentylatorów nakratkowych, wykonanie leżaków, wykonanie nowych ścianek działowych, wstawienie drzwi, drzwiczek rewizyjnych i okien wewnętrznych aluminiowych, wykonanie gładzi gipsowych, wykonanie okładzin ściennych, malowanie, wykonanie nowych posadzek, wyrównanie powierzchni sufitu. Roboty objęte przedmiotowym zamówieniem należy wykonać zgodnie z Projektem budowlano - wykonawczym - załącznik nr 8 do SIWZ i STWiOR - załącznik nr 9 do SIWZ. Roboty objęte przedmiotowym zamówieniem należy wycenić w oparciu o przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ oraz własną kalkulację w oparciu o wizje lokalną na terenie budowy, posiadaną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca dokona wyceny na własną odpowiedzialność i ryzyko. W razie nieuwzględnienia w ofercie, jakiegokolwiek zakresu robót, uważać się będzie, że został on, ujęty w innej pozycji, i nie będzie podlegał dodatkowej zapłacie.Uczestnicy postępowania mogą złożyć wizytę w miejscu realizacji robót w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów oraz ryzyka związanego z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego oraz uzyskania wszelkich danych niezbędnych do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zadania. Materiały, które mają być użyte do wykonania zamówienia. Do wykonania zamówienia publicznego Wykonawca użyje materiałów dostarczonych we własnym zakresie. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi wyłącznie w oparciu o materiały budowlane zgodne z polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku: 1) europejskimi aprobatami technicznymi; 2) wspólnymi specyfikacjami technicznymi; 3) normami międzynarodowymi i 4) innymi technicznymi systemami odniesienia ustanowionymi przez europejskie organy normalizacyjne chyba, że w odniesieniu do danego typu materiału nie sformułowano żadnych wymagań, ewentualnie zaś z: 1) polskimi normami; 2) polskimi aprobatami technicznymi; 3) polskimi specyfikacjami technicznymi. Urządzenie wskazane w pozycji 39 przedmiaru robót sanitarnych powinno odpowiadać co najmniej następującemu opisowi. Myjnia - dezynfektor przeznaczona do opróżniania, mycia, dezynfekcji i suszenia basenów, kaczek, pojemników na mocz i innych szpitalnych naczyń sanitarnych, ładowana od frontu. Urządzenie stojące na posadzce w całości wykonane ze stali nierdzewnej z przyciskami sensorowymi na panelu sterującym umiejscowionym na frontowej ścianie urządzenia. Budowa i działanie w tym dezynfekcja termiczna zgodne z normami PN-EN ISO 15883-1 oraz PN-EN ISO 15883-3. Wymagany w urządzeniu zbiornik na wodę ze stali nierdzewnej zintegrowany - zespolony z własną wytwornicą pary oraz komora mycia ze stali nierdzewnej, głęboko tłoczona, bez spoin z nachyleniem sufitu. Minimalna pojemność komory dla uchwytu standardowego: 1 basen z pokrywką i 1 kaczka lub 3 kaczki z możliwością szybkiej wymiany i stosowania uchwytów specjalistycznych. Drzwi uchylne, na przedniej ścianie urządzenia, otwierane i zamykane ręcznie, gwarantujące brak przecieków pary wodnej. Mycie i dezynfekcja systemem dysz strumieniowych i rotacyjnych zapewniającym dużą efektywność czyszczenia, niezależnie od zmian ciśnienia wody zasilającej z wewnętrzną automatyczną dezynfekcją termiczną zbiornika na wodę, wszystkich rur doprowadzających wodę oraz dysz strumieniowych. Minimum 12 dysz w tym teleskopowa dysza rotacyjna. Myjnia-dezynfektor powinna gwarantować automatyczne, mechaniczne schładzanie i suszenie naczyń strumieniem powietrza tzn. suszenie ma być zgodne z definicją suszenia określoną normą PN EN ISO 15 883-1. Wymagane programy dla mniej i bardziej zabrudzonych przedmiotów, poddawanych procesowi mycia i dezynfekcji ( minimum 3 programy standardowe) gwarantujące niskie zużycie wody na cykl dla programu oszczędnego do 13 litrów, dla programu standardowego do 20 litrów, dla programu intensywnego do 25 litrów. Maksymalny poziom wytwarzanego hałasu w czasie pracy programów 50dB. Wymagane mikrokomputerowe sterowanie, pracą urządzenia z możliwością bezprzewodowego zapisu i rejestracji wyników na PC oraz przeprowadzenia walidacji z ergonomicznym ekranem wyświetlającym wartość A0 podczas procesu dezynfekcji oraz informacje niezbędne do obsługi i kontroli urządzenia w języku polskim. Zasilanie z 3-fazowej sieci elektroenergetycznej 3N PE 400V 50 Hz z opcją przechodzenia na stan czuwania umożliwiający zmniejszenie zużycia energii. Standardowe podłączenie zimnej i ciepłej wody oraz odpływu 100 0. Myjnia-dezynfektor powinna być zarejestrowana jako wyrób medyczny oznaczony znakiem CE zgodny z normami krajowymi i europejskimi. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań, materiałów, urządzeń równoważnych, albo odmiennych z tym, że ww. rozwiązania, materiały, urządzenia będą tożsame w kontekście obowiązującego standardu, funkcjonalności dla tych wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się produkty o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Wykonawca jest wówczas zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego rozwiązania, materiały, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.W przypadku sytuacji o której mowa wyżej Zamawiający wymaga złożenia opisu oferowanych rozwiązań, materiałów, urządzeń wraz z ofertą. Roboty budowlano - remontowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: 1. obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zaś ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.); 2. zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej; 3. obowiązującymi w powyższym zakresie normami; 4. ustalonymi w niniejszym postępowaniu (SIWZ) warunkami. Z uwagi na okoliczność, że roboty budowlane będą prowadzone w obiekcie użyteczności publicznej wszelkie prace będą wykonywane etapami w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca po podpisaniu przygotuje i uzgodni z Zamawiającym wstępny harmonogram wykonania poszczególnych robót objętych przedmiotem zamówienia. UWAGA! Wszelkie prace remontowo - budowlane objęte przedmiotem zamówienia będą się odbywać w obiekcie czynnym służby zdrowia (obiekcie użyteczności publicznej), co może powodować utrudnienia w miejscu prowadzenia prac. Wykonawca jest zobowiązany przewidzieć i zagwarantować odpowiednie zabezpieczenia miejsc wykonywania poszczególnych elementów robót budowlanych z uwagi na fakt, że wszystkie prace wykonywane będą w użytkowanym obiekcie przy dużym ruchu pracowników i pacjentów. Tym samym, Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia w sposób nieutrudniający pracę i funkcjonowanie Zamawiającego. Nie ma możliwości całkowitego wyłączenia i zamknięcia obiektu na czas trwania wykonywania przedmiotu zamówienia. Uchybienia w/w zakresie zostaną uznane za nienależyte wykonywanie umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Wehr i Wehr Spółka Jawna Wiesław Wehr Urszula Wehr, ul. Szermiercza 11, 66-004 Drzonków, Razcula, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 870695,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1030740,00
Oferta z najniższą ceną: 938490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1205940,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Konserwacja kanalizacji deszczowej wraz z elementami drogowych obiektów inżynierskich przy drogach woj. admi. przez ZDW w Zielonej Górze: Zad. 1: RDWZG Zad. 2: RDWK Zad. 3: RDWKŁ
- "Kampania promocyjna Kongresu Gospodarczego - Lubuskie 2025 oraz dwóch spotkań na rzecz PPO w Internecie."
- LA.261.11.2025 Sukcesywne dostawy materiałów szewnych
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Aleja Wojska Polskiego
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Dostawa wyposażenia niespecjalistycznego.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynków przy ul. Bankowej 7 i 7a w Rudzie Śląskiej, etap I: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- Budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Mokrzeszów, gmina Świdnica z podziałem na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.