Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-08
Gdańsk: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usług w zakresie ochrony osób, obiektu
i mienia (ochrona fizyczna) w obiekcie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6 oraz monitoringu na okres 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 291495 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Urząd Skarbowy w Gdańsku , ul. Żytnia 4/6, 80-749 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 69 05 937, faks 0-58 69 05 991.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usług w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna) w obiekcie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6 oraz monitoringu na okres 12 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usług w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna) w obiekcie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6 oraz monitoringu na okres 12 miesięcy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00 - 74.61.30.00 74.61.10.00 - 74.61.10.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) kserokopia koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodną z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz.1221) wraz ze wszystkimi decyzjami zmieniającymi, wydanymi do pierwotnego dokumentu. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. 2. kserokopia licencji (legitymacji ze zdjęciem) Pracownika Zabezpieczenia Technicznego minimum I Stopnia wydanej na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998 roku w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony (Dz. U. nr 78, poz. 511). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna za spełniony wyżej wymieniony warunek, jeżeli Wykonawcy wykażą łącznie wymagany dokument. Dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem,, Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług ochrony osób, obiektów i mienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, powierzchni biurowej w m2 w obiektach administracji rządowej i samorządowej, w bankach, obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym, z wskazaniem dat wykonania zamówienia (data rozpoczęcia i zakończenia zamówienia) i odbiorców oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie sporządzony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do niniejszej specyfikacji. Usługi wymienione w wykazie winny być świadczone przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie jest wymagany
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. kserokopia licencji (legitymacji ze zdjęciem) Pracownika Zabezpieczenia Technicznego minimum I Stopnia wydanej na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998 roku w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony (Dz. U. nr 78, poz. 511). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna za spełniony wyżej wymieniony warunek, jeżeli Wykonawcy wykażą łącznie wymagany dokument. Dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem,, Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdańsk, ul. Żytnia 4-6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6 w kancelarii pokoju 1,22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa pistoletów pełnowymiarowych i kompaktowych oraz amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- "Wyposażenie Oddziału Dermatologii w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku."
- Dostawa elektronicznych systemów zarządzania kluczami (depozytorami) dla trzech jednostek Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: Pierwszy US w Gdańsku, Trzeci US w Gdańsku oraz Pomorski UCS w Gdyni
- Dostawa zestawu demonstracyjnego systemu radiowego UWB na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Modernizacja i naprawa schodów zewnętrznych i pochylni przed wejściem głównym do budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.