Ogłoszenie z dnia 2011-09-16
Kolno: Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych (mięso wieprzowe, wołowe), mięsa i podrobów drobiowych w roku szkolnym 2011/2012 do kuchni w Zespole Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II
Numer ogłoszenia: 291502 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II, Kolno 27, 11-311 Kolno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 716 32 28, faks 89 716 32 28.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy - szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych (mięso wieprzowe, wołowe), mięsa i podrobów drobiowych w roku szkolnym 2011/2012 do kuchni w Zespole Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych (mięso wieprzowe, wołowe), mięsa i podrobów drobiowych w roku szkolnym 2011/2012 do kuchni w Zespole Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II Artykuły będą dostarczane do kuchni w Zespole Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II w zależności od potrzeb i w ilościach zamawianych telefonicznie przez upoważnionego przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych (mięso wieprzowe, wołowe), mięsa i podrobów drobiowych - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - drób - wieprzowina - produkty mięsne (wędlina, szynka) Nazwa i kod określony we wspólnym Słowniku Zamówień CPV - 15100000 - 9 15112000 - 6 15113000 - 3 15130000 - 8 Informacja dodatkowa: udka z kurczaka zamawiane będą w sztukach, a rozliczne w kilogramach. Nazwa artykułu j. miary ilość 1. schab bk kg 200kg 2. karkówka bk kg 287kg 3. mięso gulaszowe kg 437kg 4. łopatka kg 270kg 5. szynka wieprzowa kg 168kg 6. boczek surowy kg 70kg 7. golonka kg 20kg 8. smalec kg 115,5kg 9. kiełbasa zwyczajna kg 110kg 10. kości schabowe kg 148kg 11. porcja rosołowa kg 330kg 12. udka z kurczaka kg 318kg 13. filety z piersi kurczaka bk kg 393kg 14. kiełbasa Żywiecka kg 25kg 15. pasztet drobiowy Sokołów kg 7,5kg Szczegółowy zakres dostaw wyszczególniony został w załączniku nr 2 do SIWZ - kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, może być zaś zmniejszona do 20%. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.13.00.00 - Produkty mięsne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MARDI sp. z o. o., ul. Olsztyńska 3, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25356,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28831,98
Oferta z najniższą ceną: 28831,98 / Oferta z najwyższą ceną: 29105,63
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 69 - w trybie zapytania o cenę, o wartości szacunkowej. poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). W związku z unieważnieniem dwóch postępowań prowadzonych w formie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie z dnia 03.08.2011r. oraz z dnia 16.08.2011r) o udzielenie w/w zamówienia publicznego - ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, w części: Część Nr 1 - dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych (mięso wieprzowe, wołowe), mięsa i podrobów drobiowych,
INNE PRZETARGI Z KOLNA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową nowego skrzydła Szpitala Ogólnego w Kolnie na potrzeby utworzenia Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1898B na odcinku Mały Płock - Mściwuje
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi metodą aspiracyjno - próżniową dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie
- PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W SAMŁAWKACH
- Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego
- Likwidacja ujęcia wody oraz budowa studni głębinowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla potrzeb wodociągu miejskiego w Kolnie
więcej: przetargi w Kolnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 29 w Chorzowie, ul. Lwowska 36 - I/2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- SUKCESYWNE DOSTAWY DO MAGAZYNU ŻYWNOŚCIOWEGO ZAMAWIAJĄCEGO MIĘSA, WĘDLIN, PODROBÓW I KONSERW MIĘSNYCH
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 6 w Chorzowie, ul. Gałeczki 56 - I/2025
- Dostawa mięsa i wędlin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.