eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa minibusa kategorii M2 dla Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu.



Ogłoszenie z dnia 2014-01-24

Wałbrzych: Dostawa minibusa kategorii M2 dla Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu.
Numer ogłoszenia: 29158 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Lalki i Aktora w Wałbrzychu , ul. Buczka 16, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 6667342 (43), faks 0-74 6667342.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrlalek.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja artystyczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa minibusa kategorii M2 dla Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. samochodu typu minibus kategorii M2 dla potrzeb działalności statutowej Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu. Specyfikacja techniczna samochodu typu bus wymagana przez Zamawiającego: wersja turystyczna 18-20 plus 1 w nowej zabudowie, rok produkcji od 2007, przebieg do 200 tys. km, pojemność w granicach 2500 cm3, moc w granicach 160 KM/118 kW, skrzynia manualna, DMC do 5 ton, kolor biały lub srebrny, metalizowany. Wyposażenie standardowe: ABS, elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi, klimatyzacja, tachograf z legalizacją, tempomat, centralny zamek, wspomaganie kierownicy, ASR, koło zapasowe, RTV. Wyposażenie dodatkowe: szyby panoramiczne przyciemniane /atestowane, z homologacją/, zasłonki na szynach, fotele pasażerów VIPowskie z regulacją oparcia i podłokietnikami plus pasy 3 punktowe, fotele na podestach podświetlanych, tylne cztery fotele na podwyższeniu, fotel pilota uchylny z podłokietnikami oraz pas 3 punktowy, półki bagażowe klimatyzacyjne z panelami sterującymi: nawiewem klimatyzacji, oświetleniem i nagłośnieniem, oświetlenie wewnętrzne pojazdu ledowe do jazdy nocnej i postojowe, klimatyzacja dachowa 16,5 KW z indywidualnym nawiewem dla każdego pasażera, ogrzewanie konwektorowe obustronne, szyberdach z wyjściem awaryjnym 50x100, szklana przegroda za fotelem kierowcy, wieszaki, wybijaki do szyb, obniżony stopień wejściowy przedni podświetlany, pogłębiony bagażnik, lifting zewnętrzny: nakładki progowe oraz przedni zderzak, pakiet chrom: lusterka i grill, hak holowniczy tylny, DVD-TV19. Wymagania dotyczące samochodu stanowiącego przedmiot zamówienia: samochód wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2007 wolny od wad fizycznych /konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych/ i prawnych, musi być przystosowany do holowania przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej 2000 kg, samochód musi być zarejestrowany w Polsce, musi posiadać świadectwo homologacji zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym, musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące przepisy prawne dla samochodów tego typu poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla samochodów tego typu, musi spełniać normy emisji spalin EURO 5, oprócz homologacji musi posiadać instrukcje w jęz. polskim, książkę serwisową i gwarancyjną oraz dokumenty: dowód rejestracyjny, kartę pojazdu oraz ubezpieczenie OC, samochód ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę na własny koszt i ryzyko. Pozostałe wymagania: co najmniej dwuletnia gwarancja na zabudowę samochodu oraz półroczną gwarancję na silnik, możliwość odliczenia naliczonego podatku VAT w 100%..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • powyższy warunek będzie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę minibusu na kwotę nie mniejszą niż 100 tysięcy zł porównywalnej z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dowodów dostaw potwierdzających, ze dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

aktualne świadectwo homologacji wydane przez ustawowo uprawniony organ potwierdzające, że przedmiot zamówienia spełnia warunki wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2012.0.1137), dostarczone najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - rok produkcji - 10
  • 3 - przebieg - 10
  • 4 - termin realizacji zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru wykonawcy, w zakresie: a)wymiany lub uzupełnienia elementów składowych samochodu, w sytuacji, gdy wystąpi przejściowy brak danego elementu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, b)zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, c)zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa, d)zmiany dotyczącej osób reprezentujących strony, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne),

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrlalek.walbrzych.pl - BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Lalki i Aktora w Wałbrzychu, ul. Buczka 16, 58-300 Wałbrzych (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Teatr Lalki i Aktora w Wałbrzychu, ul. Buczka 16, 58-300 Wałbrzych (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.