Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-26
Jasło: Dostawa wyposażenia do pokoi mieszkańców i sal terapeutycznych ( II transza) w ramach zadania Poprawa dostępności i jakości pomocy społecznej poprzez rozbudowę DPS w Foluszu wraz z modernizacją gospodarki cieplnej i wodno-ściekowej - Rozbudowa DPS w Foluszu z modernizacją gospodarki cieplnej i wodno-ściekowej.
Numer ogłoszenia: 29159 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski , ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do pokoi mieszkańców i sal terapeutycznych ( II transza) w ramach zadania Poprawa dostępności i jakości pomocy społecznej poprzez rozbudowę DPS w Foluszu wraz z modernizacją gospodarki cieplnej i wodno-ściekowej - Rozbudowa DPS w Foluszu z modernizacją gospodarki cieplnej i wodno-ściekowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik - 3 szt., Fotele - 6 szt., Szafa gabinetowa - 2 szt., Krzesła - 4 szt., Dywan - 2 szt., Żaluzje okienne - 2 szt., Komoda - 2 szt., Meblościanka do zabudowy- 1 szt., Kuchenka zasilana elektrycznie 4-palnikowa + piekarnik do zabudowy - 1 szt., Zlew 2-komorowy z blachy nierdzewnej do zabudowy + kpl syfonów - 1 szt., Zmywarka do zabudowy - 1 szt., Stół kuchenny - 1 szt., Krzesła - 6 szt., Lodówko-zamrażarka - 1 szt., Kuchenka mikrofalowa - 1 szt., Zastawa 24 os. (serwis) - 1 szt., Sztućce w kpl 24 - 1 szt., Noże kuchenne - kpl - 1 szt., Mikser - 1 szt., Malakser - 1 szt., Blender - 1 szt., Miski o różnej średnicy - 10 szt., Garnki, różnej wielkości, przystosowane do płyty indukcyjnej - 2-kpl, Patelnie - 2 kpl szt., Kubki - 24 szt., Waga kuchenna - 1 szt., Deseczki - 7 szt., Koszyki na chleb - 7 szt., Patera na owoce - 2 szt., Pochłaniacz - 1 szt., Suszarka na naczynia nad zlew do zabudowy - 1 szt., Frytkownica - 1 szt., Toster - 1 szt., Gofrownica - 1 szt., Pojemniki plastikowe na produkty sypkie - 15 szt., Sitka - 5 szt., Czajnik do kuchenki indukcyjnej -1 szt., Cedzak - 3 szt., Brytfanki różnej wielkości - 3 szt., Chochle - 5 szt., Obierak do ziemniaków - 3 szt., Łopatka do przewracania - 4 szt., Szczypce -2 szt., Ubijak do ziemniaków - 2 szt., Tarka sześciokątna - 1 szt., Porcjoner do ziemniaków - 1 szt., Maszynka do mielenia elektryczna - 1 szt., Lejek - 1 szt., Otwieracz do konserw - 1 szt., Obieraczka do warzyw - 1 szt., Tłuczek do mięsa - 1 szt., Zestaw z pojemnikami na przyprawy - 1 szt., Ubijak do piany - 2 szt., Wałek - 1 szt., Stolnica -1 szt., Grill elektryczny -1 szt., Krajalnica - 1 szt., Obrus -1 szt., Szczotka + łopatka na śmieci -1 szt., Kosz na śmieci - 1 szt., Żaluzje - 1 szt., Stoliki - 6 szt., Krzesła - 24 szt., Sztalugi - 10 szt., Szafy z półkami zamykane na klucz - 2 szt., Rolety o przenikalności światła o% - 1 szt., Kosz na śmieci - 2 szt., Dywan - 1 szt., Szafa narożna - 3 szt., Komoda - 3 szt., Szafka zamykana - 3 szt., Maszyna czyszcząca - 3 szt., Półki aluminiowe - 3 szt., Zestaw mop i wózek 2-wiaderkowy - 3 szt., Szczotki - 6 szt., Łopatki - 3 szt., Kosze na śmieci duże o poj. 150 l na kółkach - 12 szt., Kosz na brudną bieliznę zamykany z tworzywa - 6 szt., Kosze wiklinowe na czystą bieliznę - 6 szt., Wózek transportowy ze stali nierdzewnej - 1 szt., Odkurzacze - 3 szt., Sofa - 1 szt., Łóżko miękkie - 1 szt., Pufy (fotele) miękkie - 2 szt., Stolik - ława - 1 szt., Dywan - 1 szt., Meble do zabudowy - 1 szt., Płyta 2-palnikowa na zasilanie elektryczne do zabudowy - 1 szt., Lodówko-zamrażarka do zabudowy - 1 szt., Czajnik - 1 szt., Czajnik elektryczny - 2 szt., Ekspres do kawy - 1 szt., Kuchenka mikrofalowa - 1 szt., Stół - 1 szt., Krzesła - 12 szt., Garnki różniej wielkości - 4 szt., Patelnie - 2 szt., Sztućce w kpl - 12 szt., Szklanki - kubki - 12 szt., Meblościanka do zabudowy - 1 szt., Ekspres do kawy - 1 szt., Termos - 1 szt., Stolik - 2 szt., Fotele - 8 szt., Chodnik - 1 szt., Obrus - 4 szt., Stolik - 4 szt., Krzesła - 30 szt., Dywan - 1 szt., Suszarka stojąca - 2 szt., Miski duże - 4 szt., Regał metalowy - 1 szt., Krzesła - 10 szt., Ukształtowanie terenu, sianie trawy bez kosztów wyposażenia - 1 szt., Drukarka kolorowa sieciowa - 1 szt., Telewizor LCD - 1 szt., Uchwyt na telewizor - 1 szt., Rzutnik (projektor) - 1 szt., Telewizor - 1 szt., Ekran do rzutnika - 1 szt., DVD HD - 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.32.10 - Stoły do jadalni 39.11.31.00 - Fotele 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.11.20.00 - Krzesła 39.53.10.00 - Dywany 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe 39.14.31.22 - Komody 39.14.32.00 - Meble do jadalni 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 42.95.90.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym 63.91.43.21 - 63.91.43.21 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 39.24.11.20 - Noże kuchenne 39.71.12.11 - Miksery kuchenne 39.71.12.00 - Roboty kuchenne 39.22.12.40 - Misy 39.22.11.10 - Naczynia .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenie - zał. nr 4
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenie - zał. nr 4
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenie - zał. nr 4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenie - zał. nr 4
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenie - zał. nr 4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty, Zobowiązanie innych podmiotów - zał. Nr 5 (jeżeli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaśle, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, pokój nr 203..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaśle, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, pokój nr 34 (Kancelaria Ogólna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Projekt planu ogólnego miasta Jasła
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Budowa drogi rowerowej i szlaku na terenie Miasta Jasła w ramach MOF Jasło - wykonanie dokumentacji projektowej
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu Miasta w Jaśle
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Dostawa wyposażenia do Laboratorium Opakowań na kierunku Logistyka
- Zakup garnków, czajników, patelni
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.