eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasłoDostawa wyposażenia do pokoi mieszkańców i sal terapeutycznych ( II transza) w ramach zadania Poprawa dostępności i jakości pomocy społecznej poprzez rozbudowę DPS w Foluszu wraz z modernizacją gospodarki cieplnej i wodno-ściekowej - Rozbudowa DPS w Foluszu z modernizacją gospodarki cieplnej i wodno-ściekowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-26

Jasło: Dostawa wyposażenia do pokoi mieszkańców i sal terapeutycznych ( II transza) w ramach zadania Poprawa dostępności i jakości pomocy społecznej poprzez rozbudowę DPS w Foluszu wraz z modernizacją gospodarki cieplnej i wodno-ściekowej - Rozbudowa DPS w Foluszu z modernizacją gospodarki cieplnej i wodno-ściekowej.
Numer ogłoszenia: 29159 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski , ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do pokoi mieszkańców i sal terapeutycznych ( II transza) w ramach zadania Poprawa dostępności i jakości pomocy społecznej poprzez rozbudowę DPS w Foluszu wraz z modernizacją gospodarki cieplnej i wodno-ściekowej - Rozbudowa DPS w Foluszu z modernizacją gospodarki cieplnej i wodno-ściekowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik - 3 szt., Fotele - 6 szt., Szafa gabinetowa - 2 szt., Krzesła - 4 szt., Dywan - 2 szt., Żaluzje okienne - 2 szt., Komoda - 2 szt., Meblościanka do zabudowy- 1 szt., Kuchenka zasilana elektrycznie 4-palnikowa + piekarnik do zabudowy - 1 szt., Zlew 2-komorowy z blachy nierdzewnej do zabudowy + kpl syfonów - 1 szt., Zmywarka do zabudowy - 1 szt., Stół kuchenny - 1 szt., Krzesła - 6 szt., Lodówko-zamrażarka - 1 szt., Kuchenka mikrofalowa - 1 szt., Zastawa 24 os. (serwis) - 1 szt., Sztućce w kpl 24 - 1 szt., Noże kuchenne - kpl - 1 szt., Mikser - 1 szt., Malakser - 1 szt., Blender - 1 szt., Miski o różnej średnicy - 10 szt., Garnki, różnej wielkości, przystosowane do płyty indukcyjnej - 2-kpl, Patelnie - 2 kpl szt., Kubki - 24 szt., Waga kuchenna - 1 szt., Deseczki - 7 szt., Koszyki na chleb - 7 szt., Patera na owoce - 2 szt., Pochłaniacz - 1 szt., Suszarka na naczynia nad zlew do zabudowy - 1 szt., Frytkownica - 1 szt., Toster - 1 szt., Gofrownica - 1 szt., Pojemniki plastikowe na produkty sypkie - 15 szt., Sitka - 5 szt., Czajnik do kuchenki indukcyjnej -1 szt., Cedzak - 3 szt., Brytfanki różnej wielkości - 3 szt., Chochle - 5 szt., Obierak do ziemniaków - 3 szt., Łopatka do przewracania - 4 szt., Szczypce -2 szt., Ubijak do ziemniaków - 2 szt., Tarka sześciokątna - 1 szt., Porcjoner do ziemniaków - 1 szt., Maszynka do mielenia elektryczna - 1 szt., Lejek - 1 szt., Otwieracz do konserw - 1 szt., Obieraczka do warzyw - 1 szt., Tłuczek do mięsa - 1 szt., Zestaw z pojemnikami na przyprawy - 1 szt., Ubijak do piany - 2 szt., Wałek - 1 szt., Stolnica -1 szt., Grill elektryczny -1 szt., Krajalnica - 1 szt., Obrus -1 szt., Szczotka + łopatka na śmieci -1 szt., Kosz na śmieci - 1 szt., Żaluzje - 1 szt., Stoliki - 6 szt., Krzesła - 24 szt., Sztalugi - 10 szt., Szafy z półkami zamykane na klucz - 2 szt., Rolety o przenikalności światła o% - 1 szt., Kosz na śmieci - 2 szt., Dywan - 1 szt., Szafa narożna - 3 szt., Komoda - 3 szt., Szafka zamykana - 3 szt., Maszyna czyszcząca - 3 szt., Półki aluminiowe - 3 szt., Zestaw mop i wózek 2-wiaderkowy - 3 szt., Szczotki - 6 szt., Łopatki - 3 szt., Kosze na śmieci duże o poj. 150 l na kółkach - 12 szt., Kosz na brudną bieliznę zamykany z tworzywa - 6 szt., Kosze wiklinowe na czystą bieliznę - 6 szt., Wózek transportowy ze stali nierdzewnej - 1 szt., Odkurzacze - 3 szt., Sofa - 1 szt., Łóżko miękkie - 1 szt., Pufy (fotele) miękkie - 2 szt., Stolik - ława - 1 szt., Dywan - 1 szt., Meble do zabudowy - 1 szt., Płyta 2-palnikowa na zasilanie elektryczne do zabudowy - 1 szt., Lodówko-zamrażarka do zabudowy - 1 szt., Czajnik - 1 szt., Czajnik elektryczny - 2 szt., Ekspres do kawy - 1 szt., Kuchenka mikrofalowa - 1 szt., Stół - 1 szt., Krzesła - 12 szt., Garnki różniej wielkości - 4 szt., Patelnie - 2 szt., Sztućce w kpl - 12 szt., Szklanki - kubki - 12 szt., Meblościanka do zabudowy - 1 szt., Ekspres do kawy - 1 szt., Termos - 1 szt., Stolik - 2 szt., Fotele - 8 szt., Chodnik - 1 szt., Obrus - 4 szt., Stolik - 4 szt., Krzesła - 30 szt., Dywan - 1 szt., Suszarka stojąca - 2 szt., Miski duże - 4 szt., Regał metalowy - 1 szt., Krzesła - 10 szt., Ukształtowanie terenu, sianie trawy bez kosztów wyposażenia - 1 szt., Drukarka kolorowa sieciowa - 1 szt., Telewizor LCD - 1 szt., Uchwyt na telewizor - 1 szt., Rzutnik (projektor) - 1 szt., Telewizor - 1 szt., Ekran do rzutnika - 1 szt., DVD HD - 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.32.10 - Stoły do jadalni 39.11.31.00 - Fotele 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.11.20.00 - Krzesła 39.53.10.00 - Dywany 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe 39.14.31.22 - Komody 39.14.32.00 - Meble do jadalni 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 42.95.90.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym 63.91.43.21 - 63.91.43.21 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 39.24.11.20 - Noże kuchenne 39.71.12.11 - Miksery kuchenne 39.71.12.00 - Roboty kuchenne 39.22.12.40 - Misy 39.22.11.10 - Naczynia .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenie - zał. nr 4

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenie - zał. nr 4

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenie - zał. nr 4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenie - zał. nr 4

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenie - zał. nr 4

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty, Zobowiązanie innych podmiotów - zał. Nr 5 (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaśle, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, pokój nr 203..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaśle, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, pokój nr 34 (Kancelaria Ogólna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.