eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiasnaPrzebudowa dróg gminnych w Ciasnej i Sierakowie Śląskim - ulica Sikorskiego, Brzozowa, Witosa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-16

Ciasna: Przebudowa dróg gminnych w Ciasnej i Sierakowie Śląskim - ulica Sikorskiego, Brzozowa, Witosa.
Numer ogłoszenia: 29170 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ciasna , ul. Nowa 1a, 42-793 Ciasna, woj. śląskie, tel. 034 3535100 w. 19, faks 034 3535105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciasna.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w Ciasnej i Sierakowie Śląskim - ulica Sikorskiego, Brzozowa, Witosa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: 1.1. Przebudowa konstrukcji ulicy Sikorskiego, Brzozowej i Witosa. 1.2. Budowa ciągów pieszych (chodników). 1.3. Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Sikorskiego, Brzozowej, Witosa i Zielonej. 1.4. Budowa oświetlenia drogowego w ciągu ul. Sikorskiego, Brzozowej, Witosa, Zielonej i Polnej. 2. Zakres zamówienia: 2.1. Przebudowa konstrukcji ul. Sikorskiego długości 365m, Brzozowej długości 248m, Witosa długości 243m. 2.1.1. Warstwy konstrukcyjne jezdni : - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej o gr. 10 cm, - podsypka cementowo - piaskowa o gr. 4 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego (niesort 0/63mm) o gr. 25 cm, 2.1.2. Warstwy konstrukcyjne wjazdów do posesji: - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa o gr. 4 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego (niesort 0/63mm) o gr. 25 cm, 2.1.3. Warstwy konstrukcyjne wejść do posesji: - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa o gr. 4 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego (niesort 0/63mm) o gr. 15 cm. 2.1.4. Warstwy konstrukcyjne chodnika: - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa o gr. 4 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego (niesort 0/63mm) o gr. 15 cm, Podbudowy z kruszyw łamanych (niesort 0/63mm) gr. 25 cm - 5742,0 m2. Podbudowy z kruszyw łamanych (niesort 0/63mm) gr. 15 cm - 1243,1 m2. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 10 cm - 4769,2 m2. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 1674,0 m2. 2.2. Odwodnienie dróg. 2.2.1. Odprowadzenie wody opadowej kanałem deszczowym z rur PCV o śr. 315 mm, o łącznej długości 916,0 m, 2.2.2. Odprowadzenie wody opadowej kanałem deszczowym z rur PVC o śr. 400 mm o łącznej długości 106 m. 2.3. Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż ul. Sikorskiego, Zielonej, Brzozowej, Witosa i Polnej, o długości kabla ogółem 2007,0 m oraz latarń ogółem w ilości 50 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.16.10 - 45.31.16.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000,- zł Wadium można wnieść w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz. 1824). Wadium w postaci pieniądza należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Nr 97 8457 0008 2012 0300 0231 0002. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Gminy. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od daty otwarcia ofert. Termin wpłaty wadium do dnia 09.03.2009r. do godz. 12.00 Jeżeli wadium wpłacone jest przelewem na konto Urzędu, należy do ofert dołączyć dowód przelewu lub okazać go komisji przetargowej przed otwarciem.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej: a) dwa zadania w postaci wykonanych robót drogowych w zakresie, których wchodziło ułożenie podbudowy z ułożeniem kostki betonowej oraz odwodnienia powierzchni drogi poprzez budowę kanalizacji deszczowej, wartości ogółem minimum 500 000,00 zł. na każde zadanie, b) dwa zadania na budowę oświetlenia drogowego, wartości minimum 100 000,00 zł. na każde zadanie. Zadanie nr 2b) może wykazać Wykonawca składający ofertę lub podwykonawca wskazany przez Wykonawcę do wykonywania tych robót. 3) wykażą się dysponowaniem osobami kierowników budowy w branży drogowej i elektrycznej oraz przedłożą ich oświadczenia o podjęciu się obowiązków kierownika budowy na przedmiotowej przebudowie dróg oraz budowie oświetlenia drogowego. 4) dysponują sprzętem oraz kadrą osobową do wykonania zamówienia, 5) posiadają odpowiedni potencjał ekonomiczny w celu wykonania zamówienia, 6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość minimum kwoty ceny ofertowej. 7) nie zalegają z opłatami podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz nie byli karani sądowo w związku z zamówieniem publicznym, 8) przedstawią kosztorys ofertowy szczegółowy na przedmiotowe zadanie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składowania ofert, b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz zaświadczenie właściwego oddziału ZUS o nie zaleganiu przez Wykonawcę z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, d) dla potwierdzenia posiadania wymaganego w pkt V.2 doświadczenia należy przedłożyć: - wykaz zawierający minimum dwa zadania w postaci wykonanych robót drogowych w zakresie, których wchodziło ułożenie podbudowy z ułożeniem kostki betonowej oraz odwodnienia powierzchni drogi poprzez budowę kanalizacji deszczowej, wartości ogółem minimum 500 000 zł. na każde zadanie, - wykaz zawierający minimum dwa zadania, na budowę oświetlenia drogowego, wartości minimum 100 000,00 zł. na każde zadanie. Przedmiotowe wykazy muszą zawierać: - nazwę zadania z rodzajem wykonanych prac i miejscem realizacji, - zakres finansowy, - okres czasowy (data rozpoczęcia i zakończenia zadań), - potwierdzenie właściwego, rzetelnego i starannego wykonania przedmiotowych zadań przez inwestora. e) aktualną na dzień otwarcia ofert polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w wysokości minimum kwoty ceny ofertowej. f) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie g) informację o osobach, które będą pełniły funkcje kierownika budowy w zakresie robót drogowych i elektrycznych wraz z załączeniem uprawnień kierownika budowy w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenia właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającego przynależność kierownika budowy do tej izby na dzień składania ofert, h) oświadczenie kierowników budów o podjęciu się obowiązków kierownika budowy na przedmiotowym zadaniu, w zakresie robót drogowych oraz elektrycznych. i) oświadczenie o dysponowaniu sprzętem oraz kadrą osobową do wykonania zamówienia, o posiadaniu odpowiedniego potencjału ekonomicznego umożliwiającego wykonanie zamówienia, o posiadaniu odpowiedniego doświadczenia w prowadzeniu zadań o zakresie rzeczowym wyszczególnionym w SIWZ. (załącznik nr 3) j) kosztorys ofertowy szczegółowy na przedmiotowe zadanie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bazagmin.pl/bip_ciasna.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ciasna, ul. Nowa 1a, 42-793 Ciasna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Gminy Ciasna, ul. Nowa 1a, pokój nr 14 (sala posiedzeń)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.