eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPrzeprowadzenie szkolenia spawania metodą TIG i MAG dla osób bezrobotnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-15

Poznań: Przeprowadzenie szkolenia spawania metodą TIG i MAG dla osób bezrobotnych.
Numer ogłoszenia: 291728 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8345640, 8345688, faks 061 8339808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.poznan.pl. www.bip.pup.poznan.pl/admin

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia spawania metodą TIG i MAG dla osób bezrobotnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia spawania metodą TIG oraz metodą MAG współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Lepsze jutro dla maksymalnie 28 osób bezrobotnych skierowanych w dwóch grupach liczących po 10 - 14 uczestników. Szkolenie pierwszej grupy planujemy uruchomić we wrześniu 2010 roku, a szkolenie drugiej grupy powinno zostać przeprowadzone do końca listopada 2010 roku. Na szkolenie zostaną skierowane osoby, które ukończyły 18 lat, legitymujące się co najmniej podstawowym wykształceniem oraz posiadające orzeczenie lekarskie o zdolności do pracy w zawodzie spawacza. Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 40 ust 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy organizowane dla osób bezrobotnych szkolenia w formie kursu powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo. Istotnym warunkiem zamówienia jest: - posiadanie atestu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach uprawniającego do szkolenia oraz egzaminowania spawaczy w oparciu o Wytyczne Nr W-07/IS-17, - prowadzenie zajęć codziennie w dni robocze, w wymiarze około 8 godzin lekcyjnych, - wydanie dokumentu o ukończeniu szkolenia tj. książeczki spawacza i świadectwa egzaminu kwalifikacyjnego spawacza oraz dyplomu lub certyfikatu, zawierającego logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacje, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. CPV 80531200-7.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę spełniającą wymagania określone w SIWZ. 2.Wraz z ofertą Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków, dotyczących: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej; 3.Wykonawca wraz z ofertą składa dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu, o których mowa w rozdziale XIII SIWZ. 4.Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia-nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków określonych w SIWZ zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu: 1)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu, z przyczyn o których mowa w art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5 SIWZ) 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania oferty 3)pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 4)posiadanie atestu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach uprawniającego do szkolenia oraz egzaminowania spawaczy w oparciu o Wytyczne Nr W-07/IS-17,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie: 1)wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wskazania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie lub wykonywanie usługi (np. referencje - udzielone przez odbiorców innych niż Zamawiający, chyba, że Wykonawca realizował podobne usługi tylko dla Zamawiającego).(załącznik nr 1 SIWZ, część II Karty kursu - pn. Doświadczenie w prowadzeniu ww. szkolenia) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie jeżeli wskaże, iż w ciągu trzech lat Wykonawca przeprowadził przynajmniej cztery kursy grupowe o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia dla min. 10 osób i przedstawi dokument o należytym wykonaniu usługi (np. referencje). Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do wykazu wykonanych usług- dokumenty lub informację - przedstawiające zakres tematyczny zrealizowanych szkoleń, jeżeli nie wynika to z nazwy poszczególnego kursu/szkolenia, wskazanego w wykazie, lub z dołączonych dokumentów, potwierdzających należyte wykonanie usługi.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada odpowiedni potencjał techniczny: 1)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia (załącznik nr 1 SIWZ, część IV Karty kursu - pn. Miejsce realizacji - warunki lokalowe)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia: 1)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, wykształcenia, doświadczenia zawodowego, przygotowania i doświadczenia pedagogicznego, wraz z informacjami o zakresie wykonywania przez nie czynności (załącznik nr1 SIWZ, część III Karty kursu - pn. Kadra pedagogiczna)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty składające się na ofertę: 1. Karta kursu( załącznik nr 1 SIWZ, cześć I, V i VI) 2. Program szkolenia (załącznik nr 2 SIWZ) uwzględniający w szczególności: 1)nazwę i zakres szkolenia, 2)czas trwania i sposób organizacji zajęć, 3)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 4)cele szkolenia, 5)plan nauczania z podaniem liczby godzin określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, 6)treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 7)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 8)sposób sprawdzania efektów szkolenia. 3. Dokumenty potwierdzające nabycie uprawnień (Książka spawacza i świadectwo egzaminu kwalifikacyjne spawacza) oraz wzór dokumentu o ukończeniu szkoleniu (zaświadczenie lub certyfikat zawierającego wykaz przedmiotów objętych szkoleniem z podaniem liczby godzin oznaczone logiem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz informacją, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (wzór oznaczenia dostępny w PUP). 4. Propozycje materiałów szkoleniowych (załącznik do oferty w formie elektronicznej, ewentualnie w formie papierowej). 5. Zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 3 SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń objętych przedmiotem zam - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zleceniodawca dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do: terminu wykonania zamówienia, liczby uczestników, kosztów za osobę uczestniczącą w szkoleniu, sposobu odpłatności za wykonanie zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu, 61-538 Poznań Pwilon obok budynku głównego, pok.1, w godz. 8:00 - 14:00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu, 61-538 Poznań pok.104(Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.