eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawy produktów leczniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Warszawa: Dostawy produktów leczniczych
Numer ogłoszenia: 29179 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SPZOZ w Warszawie, ul. Poznańska 22, 00-685 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5251243, fax 022 5251279.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.meditrans.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów leczniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ampułki 2. Płyny infuzyjne 3. Tabletki 4. Leki różne 5. Narkotyki 6. Leki psychotropowe 7. Ampułko-strzykawki Szacunkowa wartość zamówienia: 104 488 EURO

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.41.00.00 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu Kod CPV wg słownika 2008: 33.61.00.00 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana poprzez sprawdzenie dokumentów złożonych przez wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 października 2007 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (wraz z załącznikami). Miejsce publikacji: Dz. U. Nr 202 poz. 1463.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 i art 24 ustawy; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 4. dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ ust. III pkt. 2 dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw produktów leczniczych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy produktów leczniczych z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 6. aktualne świadectwo rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub świadectwo dopuszczenia do obrotu lub świadectwo jakości lub świadectwo dopuszczenia do stosowania lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym lub deklarację zgodności lub oznaczone znakiem zgodności lub znakiem zgodności CE (zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych - Dz. U. Nr 93, poz. 896; z 2005 Nr 64, poz. 565; z 2007 Nr 176, poz. 1238), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania ww. dokumentów, albo oświadczenie potwierdzające posiadanie ww. dokumentów. W przypadku oświadczenia ww. dokumenty winny być udostępnione na żądanie zamawiającego. Wykonawca powinien oznaczyć ww. dokumenty, którego zadania i pozycji dotyczą; 7. w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu; 8. wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia (formularz cenowy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.meditrans.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego Meditrans SPZOZ; Dział Zamówień Publicznych, II piętro - Budynek Główny, pok. 233, ul. Poznańska 22, 00 - 685 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, II piętro - Budynek Główny, pok. 233, ul. Poznańska 22, 00 - 685 Warszawa Otwarcie ofert: 27.02.2008 r. godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego - sala konferencyjna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ampułki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ampułki Wielkość zamówienia: 235 000 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Płyny Infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny infuzyjne Wielkość zamówienia: 32 000 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tabletki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tabletki Wielkość zamówienia: 60 000 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leki różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki różne Wielkość zamówienia: 12 000 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Narkotyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narkotyki Wielkość zamówienia: 3 300 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Leki psychotropowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki psychotropowe Wielkość zamówienia: 8 800 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ampułko-strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ampułko-strzykawki Wielkość zamówienia: 54 000 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.