Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-30
Grójec: Obsługa kasowa i bankowa Urzędu Skarbowego w Grójcu Ul.Księdza Piotra Skargi 35
Numer ogłoszenia: 291805 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. Księdza Piotra Skargi 35, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6650900, faks 048 6650903.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/usgrojec
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kasowa i bankowa Urzędu Skarbowego w Grójcu Ul.Księdza Piotra Skargi 35.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówenia jest Obsługa kasowa i bankowa Urzędu Skarbowego w Grójcu ul.Księdza Piotra Skargi 35.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. 2. Ocena spełnienia tych warunków będzie polegać na sprawdzeniu w/g formuły spełnia - nie spełnia czy Wykonawcy spełniają wymagania wymienione w pkt. 1..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie w oryginale, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i części V pkt. 1 SIWZ. Jeżeli oferta będzie złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinna ona zawierać oddzielne oświadczenie dla każdego z niech. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1 do oferty. 1.2. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Części V ust. 1 SIWZ przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z póź. zm) będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty. 2) Zezwolenie na wykonywanie czynności wskazanych w przepisach art. 5 i art. 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 z póź. zm.). Dokument będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. 4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. 5) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min.200.000,00zł. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 6 do oferty. 6) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub składał ofertę w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 7 do oferty. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia tj. W sytuacji określonej w art. 23 Ustawy, należy przedłożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia, podpisane przez osoby uprawnione. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z dyspozycją §. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 , poz. 605 z póź. zm.). 5. Wykonawcy, których Oferty nie zawierają któregokolwiek z wymaganych wyżej oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw zostaną wezwani przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Brak, któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu - po upływie dodatkowo wyznaczonego terminu - spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/usgrojec.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy 05-600 Grójec ul.Księdza Piotra Skargi 35 pokój 109.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy 05-600 Grójec, ul.Księdza Piotra Skargi 35 pokój 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1620W Wilków - Popowice
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków gmina Nowe Miasto nad Pilicą - 33 obręby ewidencyjne
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1656W Grójec - Miedzechów przez msc. Olszany
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1617 W Błędów - Wilków na odc. Załuski - Wilków Drugi
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych.
- Budowa drogi leśnej numer 32L w Leśnictwie Borowina na odcinku od km 0+000,00 do km 2+119,80
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.