Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-24
Wrocław: Świadczenie usług internetowych na rzecz Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 291806 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego , ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, faks 071 7777506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług internetowych na rzecz Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez operatora usługi telekomunikacyjnej: usługi dostępu do sieci Internet dla lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego, gwarantowana przepustowość (download/upload) 10/5 Mb/s dla sześciu Biur Obsługi Klientów oraz (download/upload) 20/20 Mb/s dla dwóch lokalizacji. b) Łącze o następujących parametrach: - gwarantowana minimalna przepustowość, - dostęp do Internetu, - publiczny stały adres IP, - zakończenia łącza w standardzie Ethernet RJ-45. c) Łącza w następujących lokalizacjach gwarantujące minimalną przepustowość: - BOK 1: ul. św. Antoniego 19, 50-073 Wrocław - przepustowość 10/5 Mb/s, - BOK 2: ul. Otwarta 3-5, 50-212 Wrocław - przepustowość 10/5 Mb/s, - BOK 5: ul. Brzeska 8-10, 50-430 Wrocław - przepustowość 10/5 Mb/s, - BOK 7: ul. Papiernicza 9 -11, 54-134 Wrocław - przepustowość 10/5 Mb/s, - BOK 9: ul. Hallera 149, 53-201 Wrocław - przepustowość 10/5 Mb/s, - BOK 10: ul. Gajowicka 96A, 53-422 Wrocław - przepustowość 10/5 Mb/s, - ul. K. Miarki 7, 50-306 Wrocław - przepustowość 20/20 Mb/s, - ul. Spiżowa 29/31, Wrocław - przepustowość 20/20 Mb/s.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50% wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju usług realizowanych na obiektach zarządzanych przez ZZK lub takich, w których ZZK posiada swe udziały
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o którym mowa w art. 10 - 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 nr 171 poz. 1800) lub aktualne zaświadczenie o dokonaniu zgłoszenia działalności telekomunikacyjnej zgodnie z art. 224 ustawy Prawo telekomunikacyjne.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje, zgodnie z ustawą Pzp, możliwość zmiany umowy w zakresie przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy ze względów organizacyjnych w trakcie trwania umowy nastąpi przekazanie innemu podmiotowi gminnemu któregoś z obiektów wskazanych w § 1 ust. 2 pkt 3). 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu poza zmianami określonymi w § 7 ust. 4
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.zzk.wroc.pl lub w cenie 4 zł w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, pok.106 I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty można składać w pok. 13 (parter) przy ul. Grabiszyńskiej 257 we Wrocławiu lub w Kancelarii Ogólnej w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu, a także przesłać pocztą.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin wykonania zamówienia: a) W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi dla łączy w terminie 30 miesięcy od uruchomienia usługi, jednak nie później niż od dnia 1 stycznia 2014 r. b) W okresie czternastu dni poprzedzających uruchomienie świadczenia usługi Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego testowego zestawienia łącza z zachowaniem oferowanych parametrów. Wszystkie testy przeprowadzone pozytywnie będą podstawą do uruchomienia usługi. c) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o fakcie dokonania zestawienia łączy i urządzeń. Strony dokonają odbioru dokonanych zestawień protokołami zdawczo - odbiorczymi. W protokołach będą wymienione stałe adresy IP dla odpowiednich lokalizacji. 2. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej w miejscach, gdzie mają być wykonywane usługi oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do wykonania usługi i prawidłowej jej wyceny. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej w obiektach ZZK w dniach 08-09.08.2013 r. 3. Gwarancja: a) Wykonawca odpowiada za sprawność techniczną łącza w okresie świadczenia usługi. b) W ramach SLA (Service Level Agrement) Wykonawca zapewnia: - gwarantowany czas usunięcia awarii nie dłużej niż 8 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, - gwarantowaną dostępność miesięczną na poziomie nie niższym niż 99,5 %.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT POKRYCIA DACHU PAPOWEGO NA BUDYNKACH NR 26, NR 28 i NR 23 PRZY UL.TRZMIELOWICKIEJ 28 WE WROCŁAWIU (3 ZADANIA).
- Remont lokali mieszkalnych nr 2,4,6 i 8, po zalaniu, w budynku mieszkalnym przy ul.Dolnobrzeskiej nr 49 we Wrocławiu, stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.
- Zaprojektowanie i wykonanie r.b.: Wymiana dylatacji cztero-modułowej na dylatację palczastą nad filarem 21 wiaduktu WA-22A', jezdnia w stronę Warszawy w ciągu Autostradowej Obwodnicy Wrocławia (AOW)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany zagospodarowania terenu oraz remontu i przebudowy ogrodzenia wokół terenu kampusu Uniwersytetu Wroc. przy ul. Koszarowej 3 i ul. Sołtysowickiej
- Wykonanie okresowej pięcioletniej kontroli obiektów budowlanych, polegających na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń.....
- Zakup 1 szt. nowo fabrycznego samochodu osobowego na potrzeby DSDiK. CPV 34110000-1
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i obsługa strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jarosławiu
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- "PRZYGOTOWANIE I WYKONANIE 8 MATERIAŁÓW MULTIMEDIALNYCH "DOBRE PRAKTYKI" W ZAKRESIE MODELI WSPÓŁPRACY SZKÓŁ PONADPOSTAWOWYCH, POLICEALNYCH ORAZ SZKÓŁ WYŻSZYCH, Z OBSZARU KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO(...)
- Świadczenie usługi łącza stałego symetrycznego do Internetu, usługi Anty-DDoS oraz 32 stałych adresów IPv4 na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
- Świadczenie usługi dostępu do Internetu
więcej: Usługi internetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.