Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-16
Olsztyn: Dostawa dwóch samochodów osobowych z napędem na cztery koła
Numer ogłoszenia: 291808 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie , ul. Podwale 1, 10-076 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5218530, 5218541, faks 089 5218549.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wuoz.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch samochodów osobowych z napędem na cztery koła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch samochodów osobowych z napędem na cztery koła, przeznaczonych do przejazdu pracowników w celu realizacji zadań wynikających z kompetencji Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. CPV 34113000-2. 2. Wymagane minimalne parametry techniczne: 1) Nadwozie: rodzaj samochodu 5- miejscowy, nadwozie wielozadaniowe, homologowany, lakier metalizowany, prześwit min. 180 mm; 2) Samochód fabrycznie nowy (rocznik 2011); 3) Warunki techniczne: - spełniający warunki techniczne obowiązujące w RP potwierdzone świadectwem homologacji typu pojazdu lub wyciągiem ze świadectwa homologacji (kopia dostarczona wraz z ofertą); - wykonanie badania technicznego przed pierwsza rejestracją - zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym dostarczone wraz z samochodem; 4) Gwarancja: - silnik i podzespoły - min. 2 lata - nadwozie - min. 6 lat; - lakier - min 3 lat 5) Silnik: - pojemność 1400 - 2000 cm3 , - wysokoprężny; 6) Spełnia wymagania normy emisji spalin EURO 5, tzn. dopuszczalnych wartości emisji salin dla pojazdów z silnikiem wysokoprężnym, na podstawie karty homologacji pojazdu: 7) Średnie zużycie paliwa max 7 litrów / 100km; 8) Układy: a) Napędowy: rozstaw osi minimum 2500 mm, skrzynia biegów manualna, 5 lub 6 biegowa, napęd na 4 koła; b) Hamulcowy: co najmniej z systemem ABS i ESP; c) Kierowniczy: ze wspomaganiem, z możliwością regulacji; 9) Wyposażenie: a) Siedzenia: fotel kierowcy z przodu z regulacją wysokości, siedzenia tylne składane, tapicerka - tkanina ; b) Bezpieczeństwo: Poduszki powietrzne czołowe i boczne, Pasy bezpieczeństwa 3 punktowe z napinaczami ; c) Klimatyzacja; d) Centralny zamek zdalnie sterowany, autoalarm; e) Koło zapasowe pełnowymiarowe; f) Elektrycznie sterowane szyby przednie boczne; g) Lusterka boczne, regulowane elektrycznie i podgrzewane; h) Dywaniki gumowe tył i przód; i) Radioodtwarzacz CD/ MP3, instalacja radiowa z anteną i głośnikami; j) Halogenowe reflektory przednie, przednie światła przeciwmgielne; k) Immobiliser; l) Komplet opon zimowych. 3. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań zamawiającego wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 2 - minimalne wymagania opis techniczny oraz dołączyć do oferty specyfikacje techniczną producenta samochodów. 4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz częściowych. 5. Wykonawca wraz z samochodem dostarczy odpowiednią dokumentację ( instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną, kartę pojazdu, zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym przed pierwszą rejestracją, książkę przeglądów serwisowych). 6. Wykonawca zapewnieni serwis dla zaproponowanego samochodu w okresie 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru samochodu bez zastrzeżeń z czasem reakcji do 24 godzin od telefonicznego lub pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego o zaistniałym problemie, punkt serwisu samochodu winien znajdować się w odległości do 30 km od siedziby Zamawiającego (Wykonawca złoży jako załącznik do oferty oświadczenie, że dla zaproponowanego przez niego samochodu punkt serwisowy znajduje się w odległości do 30 km od siedziby Zamawiającego. Najpóźniej w dniu dostawy samochodu do siedziby Zamawiającego, Wykonawca musi dostarczyć umowę podpisaną pomiędzy Wykonawcą a serwisem regulującą współpracę pomiędzy nimi w zakresie serwisowania zaproponowanego samochodu) (załącznik Nr 5). 7. W cenie samochodu należy ująć koszt ubezpieczenia OC, AC, NW na okres 12 miesięcy. Wykonawca dostarczy dokumentację ubezpieczenia pojazdu wraz z samochodem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) specyfikacja techniczna producenta samochodów; b) wyciąg ze świadectwa homologacji; c) wypełnione i podpisane oświadczenie, że dla zaproponowanego przez niego samochodu punkt serwisowy znajduje się w odległości do 30 km od siedziby Zamawiającego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wuoz.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 10-076 Olsztyn, ul. Podwale 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Olsztynie, ul. Podwale 1, 10-076 Olsztyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z O/ZUS w Olsztynie i TJO w latach 2025-2026.
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLSZTYNIE W 2025 r.
- Rozbudowa DataDomain Zamawiającego o dodatkową przestrzeń poprzez dostarczenie nowego urządzenia
- Świadczenie kompleksowej obsługi pocztowej w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Usługa ubezpieczenia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. M. Kopernika w Olsztynie w roku 2025
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.