Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-30
Białystok: dostawa ziemniaków, warzyw i jabłek
Numer ogłoszenia: 291811 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego , ul. Marii Curie-Skłodowskiej 26, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7488510, 7488531, faks 085 7488593, 7488502.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa ziemniaków, warzyw i jabłek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ziemniaków, warzyw i jabłek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.12.10.0 - Ziemniaki 32.21.00.0 - Warzywa 32.22.32.1 - Jabłka .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków odbędzie się na podstawie analizy dokumentów, wymienionych w pkt. D.I.15.c) siwz, tj. odpisu z odpowiedniego rejestru, lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w pkt. D.I.15 e) siwz - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wraz z numerem PKD (Polskiej Klasyfikacji Działalności) wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kopia dowodu osobistego - dotyczy wyłącznie wykonawców nieprowadzących działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 p.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 p.z.p. - Załącznik nr 3 do siwz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadecja.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 15-950 Białystok, budynek A, pok. 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 12:00, miejsce: SPZOZ Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 15-950 Białystok, budynek A, pok. 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ziemniaki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ziemniaków, okres realizacji zamówienia: od dnia następnego po dniu zawarcia umowy do 31.03.2009r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ziemniaki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ziemniaków, okres realizacji zamówienia: od 01.04.2009r. do 31.06.2009r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kiszonki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta kiszona pakowana w beczki po 25 kg lub wiaderka po 10 kg Ogórek kiszony pakowany w wiaderka po 10 kg, okres realizacji zamówienia: od dnia następnego po dniu zawarcia umowy do 31.04.2009r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: marchew, cebula, burak ćwikłowy, kapusta biała, okres realizacji zamówienia: od dnia następnego po dniu zawarcia umowy do 31.05.2009r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Seler, pietruszka - korzeń, kapusta czerwona, rzepa biała (sopel), kapusta pekińska, pieczarki, pory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: jabłka kompotowe i deserowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jabłka kompotowe odmiany np: cortland, gloster, jona gold pakowane w skrzynki po 15 kg. Jabłka deserowe:cortland, gloster, jona gold pakowane w skrzynki po 15 kg., o wadze 120-130 g, okres realizacji zamówienia: od dnia następnego po dniu zawarcia umowy do 31.04.2009r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawy i przeglądy wraz z częściami samochodów osobowych, samochodów ciężarowych i sprzętu będących na wyposażeniu RDW w Siemiatyczach, z podziałem na 2 zadania.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji w Augustowie w 2025 r.
- Ochrona fizyczna osób i mienia, monitoring budynków, konserwacja i naprawa sys. antywłam., ppoż., kontroli dostępu, telewizji dozorowej i systemu oddymiania w OR KRUS w Białymstoku i PT KRUS.
- Zakup cieplarki laboratoryjnej w ramach projektu "Wielofunkcyjne materiały na osnowie polilaktydu" (akronim: PolyBioMat) - ZK-DZP.262.93.2024
- EOP.332.35.24 Usługa w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych OC, AC, NNW floty pojazdów SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- "Sukcesywne odbiory, transport oraz: zbieranie i zagospodarowanie odpadów albo zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 pochodzących z ZUOK w Hryniewiczach."
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
- Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od 07 stycznia 2025r. do 22 grudnia 2025r.
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Dostawy warzyw świeżych oraz ziemniaków jadalnych do Zakładu Karnego w Łowiczu
- Dostawa warzyw, owoców i ziemniaków
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Jemielnicy w 2025r.
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.