eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoWymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z wymianą tablic rozdzielczych w budynku internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Opocznie ul. Armii Krajowej 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Opoczno: Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z wymianą tablic rozdzielczych w budynku internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Opocznie ul. Armii Krajowej 2
Numer ogłoszenia: 291832 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Opocznie , ul. S. Żeromskiego 3, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 0-44 736 11 01, 736 11 03, faks 0-44 755 27 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lozeromski.opoczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z wymianą tablic rozdzielczych w budynku internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Opocznie ul. Armii Krajowej 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z wymianą tablic rozdzielczych w budynku internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Opocznie ul. Armii Krajowej 2. Budynek w którym będzie wymieniana instalacja jest obiektem częściowo czterokondygnacyjnym, podpiwniczonym. Posiada zasilanie w energię elektryczną linią kablową. Instalacja elektryczna wykonana była z aluminium. Instalacje i tablice rozdzielcze były częściowo modernizowane ale nie spełniają obecnych norm i przepisów. Ze względu na wytyczne poszczególnych najemców i zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń projektuje się nową instalację w większej części budynku. Należy zdemontować istniejące tablice rozdzielcze, koryta kablowe, łączniki, gniazda wtykowe oraz oprawy oświetleniowe i protokólarnie przekazać inwestorowi. Projektuje się także wymianę linii WLZ ze względu na to że istniejące linie są 4 przewodowe i o mniejszych przekrojach. Stosować oprawy, gniazda wtykowe i osprzęt renomowanych firm takich jak ES-SYSTEM, Philips, PLEXIFORM, LEGRAND,. Cześć zdemontowanych opraw będzie można po oczyszczeniu, konserwacji i uzgodnieniu z inwestorem ponownie wykorzystać. Należy zastosować osprzęt w wykonaniu natynkowym Należy tak zaplanować prace przy wykonywaniu instalacji aby nie kolidowały z pracą urzędów. Jest to możliwe dla tego że nowy zestaw złączowo pomiarowy zaprojektowany jest w nowym miejscu a cała instalacja wykonana będzie w korytkach i listwach instalacyjnych na tynku. Istniejące oprzewodowanie należy sukcesywnie odcinać od zasilania zabezpieczyć i pozostawić pod tynkiem gipsując otwory po gniazdach wtykowych i łącznikach. W budynku zlokalizowano zestawy złączowo pomiarowe jako jedną szafę z których należy zasilić poszczególne tablice rozdzielcze zgodnie ze schematami ideowymi zasilania. Tablice zostały zaprojektowane w oparciu o typowe rozdzielnice RN oraz aparaturę produkcji Legrand lub firm o podobnych parametrach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej specyfikacji: Załącznik nr 6 - Projekt Budowlano - Wykonawczy Załącznik nr 7 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna dla robót w zakresie instalacji elektrycznych Załącznik nr 8 Kosztorys Ofertowy i Przedmiar Robót 4. Podwykonawstwo - Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto spełniający następujące warunki szczegółowe: 1.1 Wykonawca zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego przetargu o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN - doświadczenie zawodowe. 1.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1.1 1.3 Wykonawca musi mieć do dyspozycji kierownika budowy w zakresie robót elektrycznych, wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót ogólnobudowlanych - minimalne doświadczenie jako kierownik robót 3 lata - potencjał kadrowy. Przez minimalne doświadczenie jako kierownik dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych (kierownika lub z-cy kierownika budowy/robót zgodnie z ustawą Prawo Budowlane) 1.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1.3 2. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji. 3. Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych o wykluczeniu Wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, stosuje się odpowiednio. 4. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz musi spełniać warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, a także muszą spełniać łącznie warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-3 ustawy. 4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w rozdziale V specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą nw. oświadczenie i dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 2 do SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego przetargu, zgodnie z wymaganiami Rozdziału V pkt. 1.1. SIWZ - wg załącznika nr 3 do SIWZ Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 1.4 Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z wymaganiami Rozdziału V pkt. 1.3. SIWZ - wg załącznika nr 4 do SIWZ Do wykazu winna być dołączona kopia uprawnień budowlanych w zakresie robót elektrycznych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i zaświadczenie potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 1.1, 1.2, winno być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Natomiast dokumenty wymienione w pkt. 1.3, 1,4, winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Specyfikacja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 3.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2. powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3.2. Dokument, o których mowa w punkcie 3.1. w podpunktach a) i b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o których punkcie 3.1., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 3.2. stosuje się odpowiednio. 4. Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej stronie dokumentu kilkustronicowego). 4.1. Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości. 4.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lozeromski.opoczno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Opocznie , 26-300 Opoczno ul. Żeromskiego 3 lub za pośrednictwem poczty.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 10:45, miejsce: pok. administracji, Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Opocznie , 26-300 Opoczno ul. Żeromskiego 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.