eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgliniecMODERNIZACJA DROGI LEŚNEJ NR 46 - DOJAZD POŻAROWY NR 4 W LEŚNICTWIE OSIECZNICA - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Węgliniec: MODERNIZACJA DROGI LEŚNEJ NR 46 - DOJAZD POŻAROWY NR 4 W LEŚNICTWIE OSIECZNICA - etap I
Numer ogłoszenia: 291868 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Węgliniec , ul. Piłsudskiego 6, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7712002, faks 075 7711471.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/wegliniec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Nadleśnictwo Węgliniec.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA DROGI LEŚNEJ NR 46 - DOJAZD POŻAROWY NR 4 W LEŚNICTWIE OSIECZNICA - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją drogi leśnej nr 46 będącej dojazdem pożarowym nr 4 w km od 1+104,4 do 2+469,4 z wykonaniem nawierzchni z kruszywa naturalnego(pospółki)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 60.12.21.30 - 60.12.21.30 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 12000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty; f) wniosą wadium; g) akceptują warunki umowy; h) akceptują warunki przetargu; i) wykonają inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, j) wykonają pomiary nośności drogi. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń: 1. Oświadczam, że jestem uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Oświadczam, że posiadam ustawowo wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Oświadczam, że posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny a także pracowników zdolnych do wykonywania zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Oświadczam, że znajduję się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Oświadczam, że zapoznałem się ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia ( w tym ze wzorem umowy - załącznikiem nr 3 do SIWZ) i nie wnoszę do niej zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w niej zawarte. 6. Oświadczam, że spełniam warunki określone w art. 22 ustawy pzp. 7. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. nr 19, poz. 177 ze zmianami). 8. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ. 9. Oświadczam, że jestem ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Oświadczam, że akceptuję warunki przetargu określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 11. Oświadczam, że na własny koszt wykonam inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zrealizowanego zadania. 12. Oświadczam, że na własny koszt wykonam pomiary nośności drogi w 15 punktach wskazanych przez Zamawiającego a protokoły z pomiarów dostarczę w terminie odbioru końcowego zadania. Wykaz dokumentów: 1.Wypełniony formularz ofertowy. 2.Dane podstawowe o wykonawcy. 3.Wzór Umowy parafowany na każdej zapisanej stronie. 4.Wykaz robót budowlanych. 5.Wykaz osób. 6.Wykaz pojazdów i sprzętu. 7.Kosztorys ofertowy dla zadania. 8.Dowód wniesienia wadium. 9.Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Aktualne zaświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji jakości - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/wegliniec.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Węgliniec, ul. Piłsudskiego 6, 59-940 Węgliniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Węgliniec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.