Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-15
Rybnik: Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie zimowym 2010-2011
Numer ogłoszenia: 291882 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4227478, 4227874, faks 032 4227479.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie zimowym 2010-2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych ze zwalczaniem śliskości i odśnieżaniem dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku w sezonie zimowym 2010-2011 przy użyciu sprzętu do zimowego utrzymania wraz z obsługą. Pracami związanymi z zimowym utrzymaniem dróg kieruje Zamawiający poprzez system dyżurów prowadząc stały monitoring stanu dróg i pogody. Akcja zimowa prowadzona będzie z bazy terenowej Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach. Zamawiający według potrzeb będzie wydawał dyspozycje dotyczące zakresu prac i czynności do wykonania oraz rodzaju potrzebnego do zimowego utrzymania dróg sprzętu na zasadzie ustnego lub telefonicznego wezwania jednostki sprzętowej wraz z obsługą do pracy. Materiał do zwalczania śliskości zimowej zapewni Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia się w środki łączności przewodowej, bezprzewodowej i faksu oraz do udostępnienia ich numerów Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku składania oferty na Zadanie 1,2,3,4,5 wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedno zamówienie polegające na zimowym utrzymaniu dróg publicznych o wartości minimum 80 000,00 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował przy realizacji zamówienia narzędziami i urządzeniami w ilości co najmniej: W przypadku składania oferty na Zadanie 1,2,3,4,5 wykonawca musi dysponować na każde wybrane zadanie następującym sprzętem: piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny lemieszowy typu średniego -1szt; pługi hydrauliczne lemieszowe z nośnikami typu średniego -2 szt. W przypadku składania oferty na Zadanie 6 Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem: ładowarka o pojemności łyżki do 1,25m3 - 1szt. W przypadku składania oferty na Zadanie 7,8 Wykonawca musi dysponować na każde wybrane zadanie następującym sprzętem: ładowarka o pojemności łyżki minimum 2,0 m3 - 1szt. W przypadku składania oferty na Zadanie 9 Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem: równiarka samojezdna.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany stawki VAT w dostosowaniu do obowiązujących przepisów w dniu wystawienia faktury. W przypadku zmiany w stawce VAT, wartość podatku VAT oraz niewypłaconej jeszcze części wynagrodzenia brutto zostanie zmieniona zgodnie z obowiązującą stawą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku ul. Jankowicka 49.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2010 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku ul. Jankowicka 49, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Knurów - Kuźnia Nieborowska - Przerycie - Sośnicowice - Rudy - Kuźnia Raciborska -Rudy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2010r. do 15.04.2011r. przy użyciu następującego sprzętu: piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny lemieszowy typu średniego -1szt.;pługi hydrauliczne lemieszowe z nośnikami typu średniego -2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Bełk - Orzesze - Przegędza - Stanowice - Szczejkowice - Świerklany - Jankowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2010r. do 15.04.2011r. przy użyciu następującego sprzętu: piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny lemieszowy typu średniego -1szt.;pługi hydrauliczne lemieszowe z nośnikami typu średniego -2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Stanowice - Szczygłowice - Książnice - Leszczyny - Czerwonka - Dębieńsko - Bełk - Palowice - Szczejkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2010r. do 15.04.2011r. przy użyciu następującego sprzętu: piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny lemieszowy typu średniego -1szt.; pługi hydrauliczne lemieszowe z nośnikami typu średniego -2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Rydułtowy - Rzuchów - Pstrążna - Raszczyce - Markowice - Adamowice - Bogunice - Zwonowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2010r. do 15.04.2011r. przy użyciu następującego sprzętu: piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny lemieszowy typu średniego -1szt.; pługi hydrauliczne lemieszowe z nośnikami typu średniego -2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Jejkowice - Szczerbice - Sumina - Lyski - Nowa Wieś - Gaszowice - Piece - Łuków - Czernica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2010r. do 15.04.2011r. przy użyciu następującego sprzętu: piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny lemieszowy typu średniego -1szt.; pługi hydrauliczne lemieszowe z nośnikami typu średniego -2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - usługa polegająca na załadunku soli drogowej ładowarką w bazie terenowej Zamawiającego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzętowa polega na załadunku soli drogowej ładowarką (1szt.) o pojemności łyżki do 1,25m3 w bazie terenowej Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach w okresie od 01.11.2010r. do 15.04.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - usługa polegająca na odśnieżaniu dróg wojewódzkich ładowarką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDP Rybnik w okresie od 01.11.2010r. do 15.04.2011r. przy użyciu ładowarki (1szt.) o pojemności łyżki minimum 2,0 m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - usługa polegająca na odśnieżaniu dróg powiatowych ładowarką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg powiatowych w okresie od 01.11.2010r. do 15.04.2011r. przy użyciu ładowarki (1szt.) o pojemności łyżki minimum 2,0 m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - usługa polegająca na odśnieżaniu dróg wojewódzkich i powiatowych równiarką samojezdną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg wojewódzkich i powiatowych w okresie od 01.11.2010r. do 15.04.2011r. przy użyciu równiarki samojezdnej (1szt.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Remont dachu budynku rozdzielni 20kV - CMarcel
- Analiza możliwości wybudowy otamowanej ściany Z-3b w pokładzie 501/3 dla Oddziału KWK ROW Ruch Jankowice.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Świadczenie usług serwisowych dla serwerów i macierzy dyskowych produkcji HPE
- Rozbiórka kotła wodnego WR-25 w ciepłowni "1 Maja"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu transportu i mobilności
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o. w Tychach
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.