To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-30
Kętrzyn: Remont nawierzchni ciągów komunikacyjnych na terenie miasta Kętrzyn w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych w 2015 roku - część II - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 291888 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277370 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ciągów komunikacyjnych na terenie miasta Kętrzyn w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych w 2015 roku - część II - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wymiana nawierzchni ciągów komunikacyjnych na terenie miasta Kętrzyn w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych, tj.: 1) Wykonanie robót budowlanych związanych z utwardzeniem i wymianą wraz z krawężnikami i obrzeżami nawierzchni, na których zlokalizowane są ciągi komunikacyjne (drogi wewnętrzne, chodniki, miejsca postojowe, itp.) przy uwzględnieniu robocizny w postaci oddelegowanych pracowników zatrudnionych przez Urząd Miasta w Kętrzynie w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych do wykonywania w/w drogowych robót budowlanych, 2) Wykonanie robót budowlanych związanych z budową lub przebudową sieci oraz przyłączy kanalizacji deszczowej z niezbędną infrastrukturą (tj. studnie, separatory osadniki itp.) w miejscach prowadzonych inwestycji związanych z utwardzeniem, wymianą nawierzchni zlokalizowanych w ciągach komunikacyjnych (drogi wewnętrzne chodniki, miejsca postojowe, itp.) przy uwzględnieniu robocizny w postaci oddelegowanych pracowników zatrudnionych przez Urząd Miasta w Kętrzynie w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych do wykonywania w/w drogowych robót budowlanych, 3) Kierowanie pracownikami zatrudnionymi przez Urząd Miasta w Kętrzynie w ramach robót publicznych i interwencyjnych przy prowadzeniu robót polegających na wymianie nawierzchni ciągów komunikacyjnych na terenie Miasta Kętrzyn - poprzez wyznaczenie kierowników odcinków robót oraz kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi drogowymi oraz kierownika z robót z uprawnieniami budowlanymi sanitarnymi. 4) Zapewnienie niezbędnego sprzętu ręcznego i mechanicznego - dla obsługi 30 pracowników zatrudnionych przez Urząd Miasta w Kętrzynie w ramach robót publicznych i interwencyjnych oraz niezbędnych materiałów budowlanych do realizacji robót. 5) Nadzór nad prawidłowym wykonaniem wymiany nawierzchni ciągów komunikacyjnych tj. zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz normami. 6) Zapewnienie zaplecza socjalnego wraz z przenośnymi sanitariatami na czas prowadzenia robót dla 30 pracowników Urzędu Miasta w Kętrzynie. 7) Aktualizacja geodezyjna działek objętych robotami budowlanymi, realizowanymi w ramach robót niniejszej umowy. 2. W zakresie przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usług opisanych w załącznikach do zaproszenia do negocjacji: - załącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, - załącznik nr 5 do zaproszenia do negocjacji - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 3. Proponowany termin realizacji usługi od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2015 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.31.40 - Roboty drogowe 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 98.30.00.00 - Różne usługi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "KOMUNALNIK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "KOMUNALNIK" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Komunalnik Sp. z o.o., ul. Plac Słowiański 2, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93495,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 113292,97
Oferta z najniższą ceną: 113292,97 / Oferta z najwyższą ceną: 113292,97
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego pn. Remont nawierzchni ciągów komunikacyjnych na terenie miasta Kętrzyn w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych w 2015 roku prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pod nr referencyjnym BZP.271.31.2015 dopuścił możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja o dopuszczeniu możliwości udzielenia zamówień uzupełniających została zawarta w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu (opublikowanym w BZP pod numerem 158442-2015 sekcja II.1.5) z dnia 29.06.2015r. Zamawiający ustalił, iż wielkość zamówień uzupełniających określa się maksymalnie jako 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego oszacowano na kwotę netto 569.105,69 zł, co stanowi równowartość 134.702,76 euro. Wartość zamówień uzupełniających ustalono na 50% wartości zamówienia podstawowego , tj. na kwotę netto 284.552,85 zł, co stanowi równowartość 67.351,38 euro. W dniu 27.07.2015r. zawarto z wyłonionym w toku przeprowadzonego postępowania przetargowego Wykonawcą - Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Komunalnik Sp. z o.o., 11-400 Kętrzyn, ul. Plac Słowiański 2 umowę. Wynagrodzenie Wykonawcy brutto - 697.421,52 zł. W toku wykonywania zamówienia podstawowego, w związku z szybszym wykonaniem przez Wykonawcę zleconych na podstawie umowy podstawowej BZP.272.29.2015 z dnia 27.07.2015r. zadań oraz w związku z umowami o pracę pracowników robót publicznych, którym należy zapewnić front robót, zaistniała potrzeba udzielenia Wykonawcy zamówienia uzupełniającego w przedmiocie remontu nawierzchni ciągów komunikacyjnych. Wykonanie kolejnych zadań remontu nawierzchni ciągów komunikacyjnych stanowi powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia objętego umową BZP.272.29.2015 z dnia 27.07.2015r. i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość zamówienia uzupełniającego: Remont nawierzchni ciągów komunikacyjnych na terenie miasta Kętrzyn w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych w 2015 roku - część II - zamówienie uzupełniające stanowi wartość: 93.495,94 zł netto = 22.129,74 EURO, co stanowi 16,43% zamówienia podstawowego. Mając na względzie powyższe okoliczności, należy stwierdzić, że Zamawiający spełnił wszystkie przesłanki do udzielenia zamówienia uzupełniającego przewidziane w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP i działając na podstawie przedmiotowego artykułu udzielił zamówienia uzupełniającego. W toku przeprowadzonych z Wykonawcą Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej Komunalnik Sp. z o.o. negocjacji wartość zamówienia ustalono na kwotę 113.292,97 zł.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi - postępowanie II
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1980N Krelikiejmy-Skandawa-Frączkowo-Kotki
- Świadczenie usług tłumaczeń ustnych (konsekutywnych) i pisemnych na potrzeby Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Remont izolacji przeciwwilgociowej budynku administracyjnego i garażowego Placówki SG w m. Gołdap"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełn kompl, wiel nadzoru inw nad zad pn.: Bud sieci kan sanit w msc. Dąbrówka i Buczków oraz sieci wod w msc.i Dąbrówka, gm Rzezawa
- Budowa drogi w Gorzewie dz. nr 1.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2420W ul. Rolniczej - etap II o dł. ok. 1050 mb, gm. Łomianki
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót: "Zaprojektuj i wybuduj" Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego ZP14/2025
- Przebudowa drogi leśnej - dojazdu pożarowego nr 32 o długości 0,474 km oraz przebudowa drogi leśnej - dojazdu pożarowego nr 31 o długości 0,426 km w leśnictwie Stobnica
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego "Termomodernizacja szkół w Zielonej Górze : Zespół Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego ul. Botaniczna 54 i 58.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.