Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-30
Lublin: Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego
na dostawę produktów leczniczych:
Methadone hydrochloride syrop 0,5 %,
Suboxone 8mg/2mg, 2mg/0,5mg tabletki
Bunorfin 8mg, 2mg- tabletki dla Ośrodka Leczenia Uzależnień Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy ul.Karłowicza 1 w Lublinie do Programu Leczenia Substytucyjnego przy Al.Tysiąclecia 5 w Lublinie w 2016 r.
Numer ogłoszenia: 291928 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Leczenia Uzależnień SP ZOZ , ul. Karłowicza 1, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5347219, faks 081 5347219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olu.bip.lublin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę produktów leczniczych: Methadone hydrochloride syrop 0,5 %, Suboxone 8mg/2mg, 2mg/0,5mg tabletki Bunorfin 8mg, 2mg- tabletki dla Ośrodka Leczenia Uzależnień Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy ul.Karłowicza 1 w Lublinie do Programu Leczenia Substytucyjnego przy Al.Tysiąclecia 5 w Lublinie w 2016 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w 2016 r. produktów leczniczych: I. oferta częściowa Nr 1 Methadone hydrochloride syrop 0,5 % po 1000 ml w ilości łącznej 660 litrów w ciągu roku (słownie: sześćset sześćdziesiąt litrów), tzn. 660 opakowań po 1000 ml. II. oferta częściowa Nr 2 Suboxone 8mg/2mg tabletki - 280 opakowań po 7 szt. tabletek i 2mg/0,5mg tabletki- 130 opakowań po 7 szt. tabletek III oferta częściowa Nr 3 Bunorfin 8mg-tabletki - 40 opakowań po 28 szt. tabletek i 2mg-tabletki-20 opakowań po 28 szt.tabletek Klasyfikacja według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 33.66.00.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów Dostawa w/w produktów leczniczych będzie realizowana transportem na koszt i ryzyko Dostawcy do Programu Leczenia Substytucyjnego Ośrodka Leczenia Uzależnień Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy Al. Tysiąclecia 5 w Lublinie..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez wykonawcę.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy w zakresie warunku określonego w pkt V.1.a) posiadają zezwolenie na prowadzenie apteki wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego lub zezwolenie na obrót hurtowy środkami odurzającymi lub substancjami psychotropowymi wydane przez właściwego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie oferty częściowej Nr I , posiadają zezwolenie na prowadzenie apteki wydane przez właściwego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie oferty częściowej Nr II i III.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1a; 1.3. Formularz ofertowy - załącznik nr 1b; 1.4 Formularz ofertowy - załącznik nr 1c; 1.5. Podpisany wzór umowy - załącznik nr 2; 1.6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3; 1.7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.8. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralną Ewidencją i Informacją o Działalności Gospodarczej). 1.9. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1.7 i 1.8. powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 2. Ofertę należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w specyfikacji oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty. 4. Dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy (uprawnioną zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralną Ewidencją i Informacją o Działalności Gospodarczej, albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną), a w przypadku składania oferty wspólnej - przez pełnomocnika wykonawców składających ofertę wspólną. 5. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może ulec zmianie poprzez dostosowanie zamówionej ilości produktów leczniczych do wymaganej ilości w nowej dawce lub stężeniu i zmiany ceny jednostkowej w przypadku: 1) wprowadzenia na rynek przez producenta produktów leczniczych będących przedmiotem umowy w innych dawkach lub stężeniu, 2) w przypadku celowości dokonania zmiany stężenia lub dawki. 3) w razie celowości zakupu zamówionych produktów leczniczych pod inną nazwą handlową produktu leczniczego. Strony ustalają, iż cena ta może ulec zmianie ze względu na zmianę ceny dokonaną przez producenta o co najmniej 3 %. lub zmianę stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olu.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Leczenia Uzależnień Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, przy ul. Karłowicza 1 pok.107.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 08:15, miejsce: Ośrodek Leczenia Uzależnień Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, przy ul. Karłowicza 1 pok.107.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
- Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
- Wykonanie instalacji antenowych na wybranych obiektach Policji garnizonu lubelskiego
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- ,,Rozszerzenie Dostępności Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie: Projekt na Rzecz Wszystkich"
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.