Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-25
Bielsko-Biała: Prace geodezyjno-kartograficzne dotyczące modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obiektu Stare Bielsko, obejmującego obręby ewidencyjne Stare Bielsko, Międzyrzecze Górne i Mazańcowice, w jednostce ewidencyjnej Miasto Bielsko - Biała
Numer ogłoszenia: 291946 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Geodezji i Krtografii , Pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 0-33 4971497, 4971533, faks 0-33 4971786.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.bielsko.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace geodezyjno-kartograficzne dotyczące modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obiektu Stare Bielsko, obejmującego obręby ewidencyjne Stare Bielsko, Międzyrzecze Górne i Mazańcowice, w jednostce ewidencyjnej Miasto Bielsko - Biała.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie prac geodezyjno-kartograficznych dotyczących modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacja użytków gruntowych dla obiektu Stare Bielsko, obejmującego obręby ewidencyjne Stare Bielsko 0038, Międzyrzecze Górne 0033 i Mazańcowice 0022, w jednostce ewidencyjnej miasto Bielsko - Biała 246101_1..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych) należy wnieść przed terminem składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia warunku: na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu i oświadczenia, o których mowa w części 6 pkt II ppkt 1 i 2 SIWZ. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku: wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej jedno o wartości nie mniejszej niż 100 000zł. Ocena spełnienia warunku: na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w części 6 pkt II ppkt 2 i 5 SIWZ. 3) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku: dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe, o których mowa w art.43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - (j.t. Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027 z póz. zm.) . Ocena spełnienia warunku: na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części 6 pkt II ppkt 2 i 6 SIWZ. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku: na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w części 6 pkt II ppkt 2 SIWZ. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku: na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części 6 SIWZ. 5) Akceptują warunki zawarte w SIWZ wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku: na podstawie złożonego oświadczenia o którym mowa w części 6 pkt 1 ppkt 4 SIWZ. 6)Wniosą wadium ( zgodnie z zapisami ustawy Pzp oraz SIWZ). Spełnienie warunku - uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego lub na podstawie złożonego oryginału odpowiedniego dokumentu wadialnego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum, itp.) każdy ze wspólników składa oświadczenie oddzielnie. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, w tym co najmniej jedna usługa o wartości min. 100 000zł. 6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , w tym co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia zawodowe 1 i 2 zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne - załączyć kserokopie uprawnień zawodowych dla tych osób oraz 1 osobę z udokumentowanym 2-letnim doświadczeniem w pracy w systemie EGB2000, potwierdzonym wykonaniem co najmniej trzech prac, gdzie wprowadzała dane do EGB2000. Jeżeli w wykazie wskazane zostaną osoby, którymi będzie dysponował Wykonawca, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.um.bielsko.pl/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Geodezji i Kartografii Plac Ratuszowy 6 43-300 Bielsko-Biała.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa, instalacja i wdrożenie systemów SIEM i SOAR - projekt Cyberbezpieczny Samorząd
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu usługowo-handlowego w budynku przy ul. 11 Listopada 78-80 w Bielsku-Białej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, uzgodnień i pozwoleń
- Modernizacja hali sportowej wraz z pracami towarzyszącymi dla budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących przy ul. Filarowej 52 w Bielsku-Białej - etap II.
- Świadczenie kompleksowej usługi ochrony osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostkach jej podległych
- "Świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2025-2027"
- Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług geodezyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie
- DIGITALIZACJA CZĘŚCI ZASOBU GEODEZYJNEGO POWIATU ŁAŃCUCKIEGO W ZAKRESIE AKTÓW WŁASNOŚCI ZIEMI ORAZ ZASILENIE OPROGRAMOWANIA DO PRZEGLĄDANIA AKTÓW
- "Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości, wznowień znaków granicznych nieruchomości i wykonanie dokumentacji do celów prawnych na potrzeby komunalizacji mienia Skarbu Państwa oraz regulacji ...
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek w podziale na 5 części
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacja baz danych BDOT500 i GESUT obrębu ewidencyjnego Rokietnica w jednostce ewidencyjnej Rokietnica".
- Ustalenie linii brzegu.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.