Ogłoszenie z dnia 2017-02-21
Ogłoszenie nr 29197 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.
Psary: "Przebudowa drogi gminnej ul. Wspólnej wraz z odwodnieniem w Psarach
i Gródkowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 371968
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Psarach, krajowy numer identyfikacyjny
53724300000, ul.
ul. Malinowicka
4,
42-512
Psary, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 294 49 00 wew. 41, faks
32 294 49 01, e-mail
urzad@psary.pl
Adres strony internetowej (URL): w.psary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa drogi gminnej ul. Wspólnej wraz z odwodnieniem w Psarach i Gródkowie"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia/inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Wspólnej w Psarach i Gródkowie wraz z budową odwodnienia. Zakresem objęty jest fragment drogi o długości ok. 806m. Z uwagi na fakt, iż zakres inwestycji wykracza poza obszar ewidencyjny istniejącego pasa drogowego inwestycja będzie realizowana na podstawie ostatecznej decyzji Starosty Będzińskiego o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej nr 3.2016 z 12.09.2016r. Projektowana droga gminna jest w klasie technicznej D o nawierzchni z kostki betonowej i szerokości jezdni ok. 3,5 m obudowana obustronnie krawężnikiem. Pobocza gruntowe ulepszone kruszywem o szerokości ok. 0,50 m. 2. Ponadto w zakresie do wykonania jest w szczególności: 1) przebudowa skrzyżowania ul. Wspólnej z ul. Strzyżowicką, 2)przebudowa zjazdu publicznego na gminną drogę wewnętrzną zlokalizowaną na działce nr 300, 3)budowa zatok umożliwiających zatrzymanie się pojazdów o nawierzchni z kostki wibroprasowanej, 4) remont przepustu o średnicy 600 mm w ciągu rowu bez nazwy pod ul. Wspólną, 5) przebudowa zjazdów na posesje prywatne, 6) budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej ul. Wspólną, 7) przebudowa i zabezpieczenie kolidujących urządzeń obcych nie związanych z infrastrukturą drogową (elektroenergetyka, teletechnika, gazociąg), 8) kanał technologiczny, 9) przełożenie ogrodzeń, 10) wycinka drzew i krzewów (po wycięciu drewno przekazywane jest zamawiającemu). 3. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych Stosownie do art. 29 ust. 5 Zamawiający informuje, że kwestie związane z dostosowaniem przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych zostały uwzględnione w dokumentacji projektowej. 4. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 1. Stosownie do art. 29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby wszyscy robotnicy budowlani wykonujący roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy lub Kierowników Robót, wykonujący czynności w realizacji zamówienia w zakresie: a) prac budowlanych, wykończeniowych, montażowych i demontażowych, sieci i instalacji - gazowych, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, sieci i instalacji - urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, robotnicy budowlani i operatorzy sprzętu byli zatrudnieni przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 5. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie znajdują się w § 3 Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45110000-1,
45112000-5,
45232300-5,
45230000-8,
45231400-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1189487.87 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert12 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1040500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.