Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-02
Kraków: Dostawa artykułów spożywczych oraz artykułów jednorazowego użytku dla potrzeb organizacji przerw kawowych
Numer ogłoszenia: 291 - 2009; data zamieszczenia: 02.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie Małopolski Ośrodek Szkoleniowy , plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 430 03 06, faks 0-12 430 04 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mos.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych oraz artykułów jednorazowego użytku dla potrzeb organizacji przerw kawowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz artykułów jednorazowego użytku dla potrzeb organizacji przerw kawowych Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: I część - dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb organizacji przerw kawowych, przy czym wyroby cukiernicze/ciastka powinny być opakowane w sposób umożliwiający bezpośrednie wyłożenie na stół bez konieczności wykładania ich na tace/talerze. II część - dostawa artykułów jednorazowego użytku dla potrzeb organizacji przerw kawowych, przy czym należy uwzględnić, iż kubki jednorazowe będą wykorzystane w celu podania gorących napojów typu kawa/herbata. Zakłada się, iż przedmiotem zamówienia publicznego będą produkty z aktualną datą przydatności do spożycia - wymagany okres to co najmniej 6 miesięcy na dzień dostawy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.81.20.00 - Wyroby ciastkarskie i ciasta 15.83.10.00 - Cukier 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: jeśli dostarczyli w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej: - 250 000 zł brutto każda dla I części, - 20 000zł. brutto każda dla II części. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 100 000zł. dla I części lub 50 000zł. dla II części, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. b) oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Oryginał pełnomocnictwa wymagany jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. c) wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2a wraz z wypełnionym załącznikiem 1a dla I części lub 2b wraz z wypełnionym załącznikiem 1b dla II części, d) oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. e) aktualne zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. f) wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie, h) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000zł. dla I części lub 50 000zł. dla II części..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mos.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Ośrodek Szkoleniowy
Gospodarstwo Pomocnicze Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
Plac Na Stawach 1; 30-107 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Małopolski Ośrodek Szkoleniowy Gospodarstwo Pomocnicze Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie Plac Na Stawach 1; 30-107 Kraków pok nr 304.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt: Doskonalenie zawodowe nauczycieli w dziedzinie wykorzystania technologii informacyjnej - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.4 Wysokokwalifikowane kadry systemu oświaty oraz z budżetu Województwa Małopolskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb organizacji przerw kawowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb organizacji przerw kawowych, przy czym wyroby cukiernicze/ciastka powinny być opakowane w sposób umożliwiający bezpośrednie wyłożenie na stół bez konieczności wykładania ich na tace/talerze. Zakłada się, iż przedmiotem zamówienia publicznego będą produkty z aktualną datą przydatności do spożycia - wymagany okres to co najmniej 6 miesięcy na dzień dostawy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.20.00-3, 15.83.10.00-3, 15.86.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów jednorazowego użytku dla potrzeb organizacji przerw kawowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów jednorazowego użytku dla potrzeb organizacji przerw kawowych, przy czym należy uwzględnić, iż kubki jednorazowe będą wykorzystane w celu podania gorących napojów typu kawa/herbata.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.20-1, 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usługi cateringowej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w lokalizacji al. Modrzewiowa 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Obsługa geodezyjna dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Budowa przejścia dla pieszych na ul. Kuryłowicza. Program budowy sygnalizacji świetlnych oraz doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.
- Świadczenie usługi dozorowania i ochrony siedziby Archiwum Narodowego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22e
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie
- (DFP.271.212.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach przy ul. Szkolnej 4 i Pomorskiej 25 z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły podstawowej im. Stanisława Hadyny we Frydku na rok 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 - od dnia 1 stycznia do dnia 31 grudnia 2025 roku
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.