eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczŚwiadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości sanitarno epidemiologicznej w oddziałach szpitalnych, poradniach specjalistycznych , DPD, w dziale diagnostyki laboratoryjnej, rentgenodiagnostyki oraz obsługa szatni dla odwiedzających.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-08

Łowicz: Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości sanitarno epidemiologicznej w oddziałach szpitalnych, poradniach specjalistycznych , DPD, w dziale diagnostyki laboratoryjnej, rentgenodiagnostyki oraz obsługa szatni dla odwiedzających.
Numer ogłoszenia: 292196 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Ułańska 28, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375368 w. 250, faks 046 8375991.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości sanitarno epidemiologicznej w oddziałach szpitalnych, poradniach specjalistycznych , DPD, w dziale diagnostyki laboratoryjnej, rentgenodiagnostyki oraz obsługa szatni dla odwiedzających..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy kontraktu obejmuje świadczenie usług związanych z: A. utrzymaniem czystości sanitarno epidemiologicznej w oddziałach szpitalnych, poradniach specjalistycznych, DPD, w dziale diagnostyki laboratoryjnej i rentgenodiagnostyki . Powierzchnie do sprzątania: 5469,17 m2 Z czego : Zadanie nr 1 - Transport Sanitarny, Por. Chirurgiczna, NPL, Por. K - 315,13 m2 Zadanie nr 2 - Szpital - parter - 1 127,95 m2 Zadanie nr 3 - Szpital - I piętro - 871,10 m2 Zadanie nr 4 - Szpital - II piętr - 1312,78m2 Zadanie nr 5 - Szpital - III piętro - 269,26 m2 Zadanie nr 6 - Szpital - suterena - 583,45 m2 Zadanie nr 7 - OFiR w Stanisławowie - 605,80 m2 Zadanie nr 8 - Laboratorium Centralne - 383,70 m2 Za stan sanitarno-epidemiologiczny sprzątanego obiektu odpowiada wykonawca. Szczegółowy zakres świadczeń do zadań 1-8 określa załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu sprzątania, preparatów do mycia, dezynfekcji, sprzętu oraz pozostałych innych zaleceń do realizacji usługi zawarte są w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ. B. Obsługą szatni dla odwiedzających w okresie wrzesień - kwiecień w każdy dzień miesiąca w godz. 8.00-20.00 Zakres czynności obejmuje: - przestrzeganie aby osoby odwiedzające pacjentów pozostawiały w szatni wierzchnie okrycie, zaś wchodzące do oddziału położniczo-ginekologicznego, dziecięcego i intensywnej terapii zakładały fartuch ochronny, - obsługa szatni dla odwiedzających, - udzielenie informacji o lokalizacji pracowni diagnostycznych, oddziałów, gabinetów lekarskich, - telefoniczne uzgadnianie z lekarzem dyżurnym o możliwościach odwiedzin poza wyznaczonymi godzinami. Zabrania się osobom postronnym korzystania z telefonu służbowego oraz przebywania w szatni. W ramach powierzonej usługi drogą oszacowania Zamawiający określa, że nie mniej niż 30% zakresu stanowią usługi pomocnicze przy pacjentach. Zaleca się, aby Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu dokonał wizji lokalnej obiektu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 12.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi odpowiadającej usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (tj. świadczyli usługę w placówce służby zdrowia o charakterze wieloprofilowym, posiadającej w swojej strukturze oddział o podwyższonym ryzyku epidemiologicznym, liczącej nie mniej niż 150 łóżek).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200.000,00zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda przedstawienia koncepcji wykonania usługi, zawierającej m.in.: 1. szczegółowy plan higieny uwzględniający strefy higieny ZOZ w Łowiczu- (strefy higieny - załącznik nr 7 do SIWZ). Przed podpisaniem umowy plan higieny winien być zaakceptowany i zatwierdzony przez ZKZZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo naniesienia ewentualnych zmian po uzgodnieniu z Wykonawcą. 2. organizacje pracy z uwzględnieniem całodobowej obsługi i obsady na poszczególnych odcinkach; 3. wykaz środków czystościowych, dezynfekujących, dezynfekująco - myjących dopuszczonych do stosowania w oddziałach noworodkowych i dopuszczonych do stosowania w kontakcie z żywnością oraz oświadczeń, że oferowane środki spełniają wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 6 do SIWZ. Zgodnie z punktem 5 załącznika nr 6 do SIWZ Zamawiający wymaga, aby do oferty dla każdego preparatu - pkt 1,2,3,4- dołączona była : - aktualna karta charakterystyki preparatu - aktualna ulotka. 4. wykaz sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z certyfikatami CE i deklaracjami zgodności w warunkach polskich. 5. instrukcje i procedury sprzątania, 6. sposób monitorowania usług.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.pol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łowiczu, 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 28, budynek administracji pokój 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łowiczu, 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 28, budynek administracji - pokój 213 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.