Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-30
Grudziądz: Przebudowa ulicy Granicznej wraz z budową węzła komunikacyjnego z ul. Jana Pawła II - Etap I
Numer ogłoszenia: 292213 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4510233, faks (056) 4510233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Granicznej wraz z budową węzła komunikacyjnego z ul. Jana Pawła II - Etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia . Projektowany I etap przebudowy ulicy obejmuje: a) przebudowę istniejącej nawierzchni i podbudowy jezdni ze zmianą przekroju z drogowego na uliczny na odcinku od ulicy Jana Pawła II do ulicy Kurpiowskiej b) budowę ciągów pieszo-rowerowych c) budowę dwóch rond z wyspami nieprzejezdnymi - na połączeniu ul. Droga Graniczna z drogą łączącą z ul. Jana Pawła II (Trasa Średnicowa) oraz ul. Droga Graniczna z ul. Droga Kurpiowska d) budowę skrzyżowania z ul. Jana Pawła II e) przebudowę istniejących i budowę nowych zjazdów f) budowę i przebudowę oświetlenia ulicznego g) przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną h) budowę kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i) zagospodarowanie zieleni Branża drogowa : - proj. jezdnia bitumiczna 9483,8 m2 - proj. ciąg pieszo-rowerowy 2609,8 m2 - proj. wyspy dzielące 333 m2 - proj. wjazdy bitumiczne 585 m2 - proj. wjazdy z kostki bet. 80 m2 - proj. pierścień ronda, nawierzchnie z kostki kam. 505 m2 - proj. trawnik 3 482 m2 - proj. skarpy i rowy 4530 m2 - rem. chodnik przy Trasie Średnicowej 473 m2 - proj. bariera ochronna SP-09 133,50 mb - proj. ściek uliczny z 3 rzędów kostki kamiennej 2796 mb Branża elektryczna: Przedmiotem inwestycji jest budowa nowego oświetlenia ulicznego oraz przebudowa urządzeń, kabli energetycznych i teletechnicznych kolidujących z projektowaną przebudową ulicy. Szczegółowe przedmiary robót w załączniku do SIWZ. Branża wodno - kanalizacyjna: Odwodnienie projektowanej trasy zaprojektowano jako powierzchniowe, nadając jezdni odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne i odprowadzając wodę poprzez wpusty uliczne do istniejącej oraz projektowanej kanalizacji deszczowej wraz z budową przepompowni i do rowów przydrożnych. Szczegółowe przedmiary robót w załączniku do SIWZ. UWAGA Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy z Koncernem Energetycznym ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Toruniu, Rejon Dystrybucji Grudziądz, ul. Curie Skłodowskiej 6/7 86-300 Grudziądz na wykonanie przyłącza energetycznego do szafki oświetleniowej. Szczegółowe pozycje w/wym robót oznaczone zostały w kosztorysie ofertowym (branża elektryczna pkt II poz. 1÷14). Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 80.000,00 złotych (słownie: osiemdziesiąt tysięcy 00/100 złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art.22 ust. 1, ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie bądź przebudowie ulicy lub drogi min. klasy Z oraz jedną robotę budowlaną polegającą na budowie skrzyżowania typu rondo lub przebudowie skrzyżowania na skrzyżowanie typu rondo, o łącznej wartości nie mniejszej niż 8 000 000,00 zł brutto; c) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - telekomunikacyjnej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) i posiadającymi aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej terytorialnie okręgowej izby inżynierów budownictwa ; d) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł; 2) Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3) Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy wg Załącznika do SIWZ b) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy wg Załącznika do SIWZ (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeni na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); e) informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. - wg Załącznika do SIWZ; f) informacja o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) Załącznik do SIWZ Do wykazu należy dołączyć: - kserokopie uprawnień poszczególnych osób oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej terytorialnie okręgowej izby inżynierów budownictwa , g) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wymaganych przez Zamawiającego, jeżeli w informacji (Potencjał kadrowy) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; h) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 1)c)i 1)d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Wydział Dróg i Transportu Zbiorowego, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa 1, pokój 306.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział materiałoznawstwo
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Grudziądz"
- Świadczenie usługi cateringowej dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Sosnówce
- Dostawy zestawów ochrony radiologicznej (fartuchy + okulary) - znak sprawy Z/96/PN/24
- Budowa dwóch zbiorników retencyjnych infiltracyjnych wód opadowych oraz budowa dwóch odcinków kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do rzeki Wisły w Grudziądzu
- Odbiór i wywóz odpadów z lokali użytkowych w sposób selektywny z budynków wolnostojących usytuowanych przy posesjach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
- Budowa sieci kanalizacji w miejscowościach Gołaszyn i Popęszyce w gminie Nowe Miasteczko - etap I
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.