Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu oraz termorenowacji budynku Zamawiającego zlokalizowanego w Lublinie przy ul. I Armii Wojska Polskiego 8
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, do kontaktów: Piotr Majgier, Jadwiga Kosiarczyk, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5328932, fax 081 5325318, e-mail: przetargi@rckik.lublin.pl, www.rckik.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu oraz termorenowacji budynku Zamawiającego zlokalizowanego w Lublinie przy ul. I Armii Wojska Polskiego 8. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynku Zamawiającego zlokalizowanego w Lublinie przy ul. I Armii Wojska Polskiego 8. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi remont dachu, docieplenie stropu ostatniej kondygnacji, docieplenie elewacji oraz wykonanie robót okładzinowych na murkach przy schodach wejściowych do budynku. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego - ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyzej 60.000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;
III.1) Wymagane wadium: 10.000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie się przez Wykonawcę doświadczeniem w postaci zrealizowania w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech zamówień na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 90 % ceny oferty brutto składanej w niniejszym postępowaniu każde. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 80 % ceny oferty brutto składanej przez Wykonawcę. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.08.2005, cena - 10.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.08.2005, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego - gabinet Dyrektora (pokój 217).
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.06.2005.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa licencji MS-SQL lub dostawę licencji równoważnych, wraz z usługą wsparcia producenta (typu software assurance) zaoferowanego oprogramowania przez okres co najmniej 36 miesięcy
- Opracowanie, wydanie i dostawa materiałów informujących o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- "Budowa drogi dla rowerów wzdłuż al. Warszawskiej w Lublinie, zatoki autobusowej w rejonie ul. Czeremchowej (...) wraz z przebudową i budową infrastruktury"
- Organizacja konferencji z obszaru ekonomii społecznej w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim".
- Dostawa środków czystości dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie - część 1
- Świadczenie usług organizacji konferencji, usług hotelowych, gastronomicznych i cateringowych, z podziałem na 6 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Modernizacja głównej siedziby Biblioteki przy ul. Długiej
- Rewitalizacja elewacji i remont klatki schodowej kamienicy przy Placu Warszawy 4 w Dusznikach-Zdroju
- Modernizacja dachu XXXIX Liceum Ogólnokształcącego przy ul. B. Zuga 16
- Roboty budowlane w UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku", 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
- Dostawa wraz z montażem pompy ciepła do budynku Ośrodka Zdrowia w Ustroniu Morskim w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynku Ośrodka Zdrowia.
więcej: Naprawa dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.