eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecDostawa sprzętu gastronomicznego dla wyposażenia kuchni, wyposażenia magazynu żywności oraz pojemników termoizolacyjnych do transportu posiłków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Sosnowiec: Dostawa sprzętu gastronomicznego dla wyposażenia kuchni, wyposażenia magazynu żywności oraz pojemników termoizolacyjnych do transportu posiłków
Numer ogłoszenia: 292221 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2964219, 3630479, faks 0-32 2964219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu gastronomicznego dla wyposażenia kuchni, wyposażenia magazynu żywności oraz pojemników termoizolacyjnych do transportu posiłków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Zamówienie składa się z 5 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - Sprzęt gastronomiczny z atestami PZH: kotły warzelne parowe, patelnie elektryczne, obieraczka do ziemniaków, naświetlacz do jaj, wieloczynnościowa maszyna kuchenna, mieszarki planetarne. Pakiet nr 2 - Sprzęt chłodniczy: szafa chłodnicza, zamrażarki skrzyniowe, lodówka. Pakiet nr 3 - Agregaty chłodnicze do komór chłodniczych z osprzętem, montażem i serwisem. Pakiet nr 4 - Wyposażenie magazynu żywności. Pakiet nr 5 - Pojemniki termoizolacyjne przeznaczone do transportu pojemników gastronomicznych GN, znormalizowane pojemniki gastronomiczne ze stali nierdzewnej GN, pojemniki do żywności z pokrywą z polietylenu. 1.2 Na przedmiot zamówienia składa się: a) dostawa przedmiotu zamówienia do Zamawiającego - Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Zegadłowicza 3, oraz ul. 3-Maja 33 (dotyczy pakietu nr 5). b) montaż i uruchomienie sprzętu; c) przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji sprzętu; d) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim; e) przedłożenie dokumentu określającego zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. 2. Dane techniczne związane z montażem urządzeń i podłączeniem do instalacji elektrycznej: 2.1 Dotyczy Pakietu nr 1: a) podłączenie kotłów należy zrealizować z parociągu, który znajduje się bezpośrednio pod kuchnią w kondygnacji piwnic. Zużycie pary w przypadku kotłów 300l - około 60kg/h każdy, natomiast kotłów 200l - około 55kg/h każdy. Przy podłączaniu kotłów parowych należy przewidzieć odwadniacze. b) gniazdo do podłączenia patelni elektrycznej znajduje się w bezpośrednio przy przewidywanym miejscu ustawienia patelni, przewidywana moc każdej patelni - około 9kW (400V); c) Obieraczka do ziemniaków z płuczką i separatorem obierzyn - pracować będzie w pomieszczeniu piwnicy pod kuchnią, kabel zasilający doprowadzić z rozdzielni kuchni (odległość około 30mb), zastosować zasilanie TNS wraz z wyłącznikiem różnicowo prądowym, przewidywana moc przyłączeniowa około 2kW (400V); d) naświetlacz do jaj szufladkowy, wieloczynnościowa maszyna - podłączenie do istniejącej instalacji (gniazda zasilające znajdują się w najbliższej odległości od miejsc ustawienia urządzeń), zasilanie naświetlacza do jaj 230V natomiast wieloczynnościowej maszyny kuchennej 400V. e) gniazda do podłączenia miesiarek znajdują się bezpośrednio przy miejscach ustawienia, moc przyłączeniowa każdej miesiarki około 5kW (400V). 2.2 Dotyczy Pakietu nr 2: Szafa chłodnicza, zamrażarki skrzyniowe - doprowadzić zasilanie z rozdzielni kuchni; 2.3 Dotyczy Pakietu nr 3: Agregaty chłodnicze do komór chłodniczych z osprzętem - pomieszczenia komór chłodniczych, kubatura, wysokość, szerokość, długość: 2,77 x 2,94 x 2,92 [m] 2,77 x 1,84 x 2,90 [m] 2,77 x 2,05 x 3,35 [m] Artykuły dostarczane będą przez samochody - chłodnie dwa razy w tygodniu, do komory 1 - 200 kg, do komór 2 i 3 - 100kg jednorazowo. Komory chłodnicze usytuowane są obok siebie. Pomieszczenie techniczne do ustawienia agregatów i chłodnic znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie komór chłodniczych. 2. Pod pojęciem montażu urządzeń, Zamawiający rozumie doprowadzenie zasilania z rozdzielni kuchni przez montaż kabla elektrycznego. Szczegółową informację dot. dostawy urządzeń z montażem zawierają formularze asortymentowo - cenowe (załączniki nr 4.1÷4.5 do SIWZ). 3. Po zainstalowaniu urządzeń należy przeprowadzić próby działania w normalnym cyklu technologicznym, które powinny trwać co najmniej dwa dni, w trakcie ich trwania przeprowadzić szkolenie/instruktaż personelu. Liczba osób biorących udział w szkoleniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 4. Wymagane warunki gwarancji: 4.1 Zamawiający wymaga min. 24 miesięcy gwarancji na dostarczone i zamontowane urządzenia licząc od dnia uruchomienia sprzętu i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego (dotyczy pakietów nr 1-3). 4.2 Zamawiający wymaga min. 24 miesięcy gwarancji na dostarczone wyposażenie licząc podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego (dotyczy pakietów 4 i 5). 5. Wyszczególnienie pozostałych warunków: 5.1 Certyfikat CE lub deklaracja zgodności producenta, 5.2 Czas reakcji na zgłoszenie awarii, przyjazd serwisanta do Zamawiającego - max. 48h od momentu zgłoszenia telefonicznego, 5.3 Miejsce wykonania naprawy - w pierwszej kolejności u Zamawiającego, jeżeli nie jest to możliwe, w, 5.4 Maksymalny czas naprawy przedmiotu zamówienia, w przypadku kiedy naprawa wykonywana jest w serwisie autoryzowanym Wykonawcy - max. 14. dni. 5.5 Bezpłatny przegląd w okresie gwarancji - min. 1 x w roku (min. 2 x w okresie trwania gwarancji). 6. Szczegółowy zakres dostaw oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa załącznik nr 3 (Wzór umowy) i załącznik nr 4.1÷4.5 (Formularz asortymentowo-cenowy) do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 42.21.41.00 - Piece kuchenne 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.71.11.20 - Zamrażarki 39.71.11.30 - Chłodziarki 42.51.30.00 - Urządzenia chłodnicze i mrożące 42.51.31.00 - Urządzenia mrożące 42.92.31.10 - Wagi 34.91.11.00 - Wózki 39.14.11.00 - Regały 38.41.40.00 - Higrometry 38.41.20.00 - Termometry 39.22.11.30 - Pojemniki na żywność .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady (spełnia_nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, należy przedłożyć następujące dokumenty: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. - Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 5. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z Wykonawców lub Wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. 6. Pełnomocnictwo - jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 7. Wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy : - formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; - formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; - formularze asortymentowo-cenowe wg wzoru stanowiącego załączniki nr 4.1÷4.5 do SIWZ; - formularze warunków gwarancji i serwisu wg wzoru stanowiącego załączniki nr 5.1÷5.3 do SIWZ (dotyczy Pakietów nr 1, 2, 3)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu ul. Szpitalna 1 41-219 Sosnowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 10:00, miejsce: 1. Oferty należy złożyć w SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu, Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Sekretariat III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Sprzęt gastronomiczny z atestami PZH..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kotły warzelne parowe, patelnie elektryczne, obieraczka do ziemniaków, naświetlacz do jaj, wieloczynnościowa maszyna kuchenna, mieszarki planetarne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 39.22.10.00-7, 42.21.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Sprzęt chłodniczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa chłodnicza, zamrażarki skrzyniowe, lodówka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.00-0, 39.71.11.20-6, 39.71.11.30-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Agregaty chłodnicze do komór chłodniczych z osprzętem, montażem i serwisem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Agregaty chłodnicze do komór chłodniczych z osprzętem, montażem i serwisem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.30.00-5, 42.51.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Wyposażenie magazynu żywności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie magazynu żywności: wagi, wózki, Regały, higrometr, termometr.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 42.92.31.10-6, 34.91.11.00-7, 39.14.11.00-3, 38.41.40.00-0, 38.41.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Pojemniki termoizolacyjne przeznaczone do transportu pojemników gastronomicznych GN, znormalizowane pojemniki gastronomiczne ze stali nierdzewnej GN, pojemniki do żywności z pokrywą z polietylenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki termoizolacyjne przeznaczone do transportu pojemników gastronomicznych GN, znormalizowane pojemniki gastronomiczne ze stali nierdzewnej GN, pojemniki do żywności z pokrywą z polietylenu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.