eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiecdostawa walca drogowego - uzywanego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Sosnowiec: dostawa walca drogowego - uzywanego
Numer ogłoszenia: 29223 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Ulic i Mostów , ul. Plonów 22/I, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2917928, 2917922, 2917562, faks 032 2917960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa walca drogowego - uzywanego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa (sprzedaż wraz z transportem) walca drogowego używanego sprawnego technicznie, gotowego do pracy o nizej wymienionych parametrach wraz z przeszkoleniem 2 wskazanych przez zamawiającego operatorów. Parametry techniczno-ruchowe: Walec stalowo-stalowy Rok produkcji - NIE STARSZY NIŻ Z 2001 ROKU czas przepracowanych motogodzin - NIE WIĘCEJ NIŻ 3000 Waga walca: OD 7500 DO 9000 KG Nacisk statyczny: MINIMALNY 28.0 KGnaCM Szerokość robocza: OD 1400 DO 2650 MM Częstotliwość: 35-50 Hz Siła odśrodkowa: MIN 35 kN Zbiorniki na wodę: szt. 2 System zraszania sterowany z kabiny operatora Kabina operatora przesuwana : lewo-prawo hydraulicznie Przesuwany i obrotowy fotel operatora Automatyczny czujnik obrotów silnika Dzielone bębny Tzw. psi chód - tryb kraba Oświetlenie drogowe Dodatkowe oświetlenie na bębny Dodatkowy osprzęt: OBCINARKA KRAWĘDZI SILNIK DIESLA O MOCY MIN. 50kW.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.24.00 - Walce drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia nie spełnia , poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty ustawowe oraz dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r., Nr 87, poz. 605): 1.Oświadczenie - Załącznik nr 3, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 uPzp. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście w siedzibie zamawiającego: 41 - 200 Sosnowiec ul. Plonów 22/I, budynek administracyjny pok. nr 15; w korespondencji pocztowej lub elektroniczmej: biuro@mzuim.sonowiec.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 12:45, miejsce: 41 - 200 Sosnowiec ul. Plonów 22/I, sekretariat pok. nr 23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.