Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-16
Biłgoraj: WYMIANA POKRYCIA DACHU NA BUDYNKU INTERNATU (SKRZYDŁO A) ZESPOŁU SZKÓŁ LEŚNYCH W BIŁGORAJU
Numer ogłoszenia: 292282 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju , ul. Polna 3, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 0-84 6880797 w.34, faks 0-84 6867486.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslbilgoraj.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna podległa administracji rządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA POKRYCIA DACHU NA BUDYNKU INTERNATU (SKRZYDŁO A) ZESPOŁU SZKÓŁ LEŚNYCH W BIŁGORAJU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na wymianie pokrycia dachu na budynku internatu (skrzydło A) Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju, ul. Polna 3, w tym: roboty budowlane oraz instalacja odgromowa. 3.2. Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w dokumentacji dołączonej do siwz w formie załączników:Przedmiary robót - załączniki nr 6, 7; Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiRB) - załączniki nr 8, 9; Projekty budowlane - załączniki nr 10, 11. 3.3. Dokładna lokalizacja robót - Biłgoraj, ul. Polna 3, budynek internatu, usytuowany na działce gruntu nr 5/5 ark. mapy 60. 3.4. Zamawiający zaleca dokonanie wizji obiektu przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 3.5. Wymagania dotyczące robót: 1)Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp i ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 2)Wszystkie roboty należy prowadzić ze zwróceniem szczególnej uwagi na bezpieczeństwo użytkowników obiektu. W trakcie robót obiekt należy na bieżąco utrzymywać w stanie uporządkowanym. 3)Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej siwz. 4)Materiały z rozbiórki należy odbierać z obiektu z poziomu dachu budynku (z wykorzystaniem zwyżki, wyciągu itp.). Niedopuszczalne jest wynoszenie materiałów z rozbiórki i odpadów technologicznych przez klatkę schodową i niższe kondygnacje budynku oraz zrzucanie bezpośrednio z dachu na grunt. 5)Po zakończeniu robót należy uporządkować odpady technologiczne, a teren budowy oraz tereny przyległe doprowadzić do stanu nie gorszego od pierwotnego. 3.6. Wymagania dotyczące materiałów: 1)Użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie, obiektach użyteczności publicznej i zapewniające wytrzymałość eksploatacyjną. 2)Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć atesty, deklaracje zgodności i świadectwa jakości na użyte materiały. 3.7. Wymagania stawiane wykonawcy: 1)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3)Wykonawca będzie odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów i zasad bhp i p.poż. we wszystkich miejscach wykonywania robót i miejscach składowania materiałów, zgodnie z przepisami i dokumentacją techniczną oraz zapewnienie należytego porządku na terenie budowy i w jej otoczeniu, w tym na drogach dojazdowych. 4)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 5)Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę środowiska na terenie budowy i w jej bezpośrednim sąsiedztwie w zakresie, w jakim prowadzone prace mogą mieć na nie wpływ. 6)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z kierownikiem budowy. 7)Wykonawca zapewni stały nadzór kierownika budowy nad prowadzonymi robotami. Kierownik budowy będzie dostępny na budowie na każde żądanie Zamawiającego. 8)Wykonawca, z chwilą przejęcia placu budowy staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251, ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2006r. Nr 129, poz.902, ze zm.). 9)Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów usunięcia szkód, w przypadku dopuszczenia do zalania budynku podczas wykonywania robót na dachu. 10) Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany zabezpieczyć swoją ofertę wadium w kwocie: 2000,00 PLN. , słownie złotych: dwa tysiące 00/100----
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, potwierdzającego spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zgodnie z wzorem oświadczenia, stanowiącym załącznik do niniejszej siwz (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniane będzie ich łączne doświadczenie). Wykonawcy spełnią warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeśli wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na wymianie pokrycia dachu na blachę trapezową; z podaniem wartości wykonanych robót (brutto w PLN), daty i miejsca wykonania robót oraz potwierdzą, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (przedstawienie stosownego potwierdzenia odbiorcy robót).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej siwz (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wraz z ofertą muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej siwz (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wraz z ofertą muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej siwz (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana terminu zakończenie robót:1)opóźnienie spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych i dokonywanie odbiorów; 2)zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a)wstrzymanie robót przez zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 3) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności, wymienionych w ust. 2 pkt 1-3), termin zakończenia robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3.Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: 1)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze siwz, 2)zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, 3)rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, 4)gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie ze siwz, 5)w innych sytuacjach, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć w chwili podpisania umowy, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego lub leży w interesie publicznym. 4.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zslbilgoraj.internetdsl.pl (zakładka: Przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju, 23-400 Biłgoraj, ul. Polna 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju, 23-400 Biłgoraj, ul. Polna 3, pokój nr 2, parter, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Zakup, dostawa i montaż nowej rozrywarki worków do odpadów niesegregowanych w sortowni odpadów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie wraz z demontażem istniejącej rozrywarki
- Wykonanie robót budowlano-montażowych zadania inwestycyjnego: "Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju".
- Organizacja kursów / szkoleń dla nauczycieli i uczniów w ramach projektu "Przyszłość lasów w rękach leśników - Technikum Leśne w Biłgoraju kształci najlepszych!"
- Dostawa materiałów i usług dla potrzeb bieżącego utrzymania przejezdności dróg o nawierzchni nieulepszonej w 2025/2026 roku
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowica
- budowa budynku usługowego z zapleczem technicznym i częścią socjalną na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Biłgoraju
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Szydłowo (Szydłowo i Dobrzyca)
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Adaptacja lokalu użytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" podłączenia instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Puławach
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Kompleksowa modernizacja sal dydaktycznych oraz korytarza w Przedszkolu Nr 1 w Radzyminie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.