eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki DolneDostawa samochodu operacyjno - rozpoznawczego (osobowo-terenowy z napędem 4x4).



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Ustrzyki Dolne: Dostawa samochodu operacyjno - rozpoznawczego (osobowo-terenowy z napędem 4x4).
Numer ogłoszenia: 292305 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , 1-go Maja 22, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 461 10 48, faks 013 461 10 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppspustrzyki.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu operacyjno - rozpoznawczego (osobowo-terenowy z napędem 4x4)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu operacyjno - rozpoznawczego (osobowo-terenowy z napędem 4x4)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.40.00 - 33.14.40.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2,spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) ) oraz warunki niniejszej specyfikacji, a w szczególności: 1. Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 6 siwz. 2. Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku przez Wykonawcę będzie złożenie oświadczenia, którego wzór zawarty jest w załączniku D do niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie (zgodnie z art. 23 ustawy), wymogi wyszczególnione w ww. punktach powinny być spełnione przez wszystkich Wykonawców łącznie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy: - wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, i nie uzupełnili tych dokumentów w wyznaczonym terminie (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wypełnionej na druku Streszczenie oferty (zał. B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) należy załączyć: 1. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, oraz że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru określonego w załączniku D do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorstwa jest prowadzona w formie w spółki cywilnej*. 4. Opis techniczny samochodu sporządzony wg wzoru - załącznik A do specyfikacji, zawierający: - proponowane rozwiązania techniczne, - dane dotyczące podwozia i zabudowy, - folder dotyczący proponowanego samochodu. 5. Oświadczenie o dostarczeniu przy odbiorze przedmiotu zamówienia wyciągu ze świadectwa homologacji dotyczącego przedmiotu zamówienia lub dokumentów umożliwiających zarejestrowanie samochodu jako pojazdu specjalnego Państwowej Straży Pożarnej. 6. Warunki serwisu i gwarancji wg wzoru - załącznik E do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby/firma, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.* 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 9. Oświadczenie o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 10. Uchwałę walnego zgromadzenia wspólników lub inny dokument upoważniający do zaciągnięcia zobowiązania - zawarcia umowy (dotyczy to przypadku, gdy jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość przyszłego zobowiązania do świadczenia dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego - art. 230 Kodeksu spółek handlowych). * 11. Umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie. * 12. Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli specyfika oferty tego wymaga lub fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.* 13. Oświadczenie wykonawcy o powierzeniu (lub nie) części zamówienia podwykonawcom. * wypełniają lub składają Wykonawcy, których to dotyczy UWAGA: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppspustrzyki.itl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ul. 1- Maja 22 38-700 Ustrzyki Dolne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ul. 1- Maja 22 38-700 Ustrzyki Dolne.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 10 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.