Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-30
Gorzów Wielkopolski: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego w okresie 2008/2009 - Powtórzenie
Numer ogłoszenia: 292307 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie Dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego w okresie 2008/2009 - Powtórzenie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)Wartość jednego posiłku profilaktycznego netto stanowi podstawowa stawka żywieniowa (tzw. wsad do kotła), określona w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji przepisy, aktualnie wynosi ona 2,71 zł na osobę + zaoferowana w ofercie wysokość marży (maksymalnie do 100% stawki podstawowej). b)Posiłki profilaktyczne objęte są 7% podatkiem vat. c)Wydawanie posiłków odbywać się będzie w godzinach 8.00-20.00 przez siedem dni w tygodniu oraz w dni ustawowo wolne od pracy i święta, jeżeli zaistnieje uzasadniona potrzeba zgłoszona przez Zamawiającego. Rozliczenie za świadczone usługi odbywać się będzie w okresach miesięcznych. d)Serwowane posiłki winny być ciepłe, kaloryczne i urozmaicone oraz odpowiadać cenie przedstawionej w składanej przez Wykonawcę ofercie. e)Podstawę wydania posiłku będzie stanowił bon żywnościowy ostemplowany pieczęcią właściwej jednostki z datą oraz podpisem osoby upoważnionej. Bony te po zakończeniu miesiąca winny być dołączone do faktury. f)Zamawiający nie dopuszcza możliwości wymiany bonów żywnościowych na artykuły inne niż żywnościowe pod rygorem odstąpienia od umowy. 2.Wykaz jednostek Policji zawiera Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 3.Wykonawca będzie zobowiązany do wydawania posiłków profilaktycznych także funkcjonariuszom innych jednostek garnizonu lubuskiego. 4.Zamawiający zastrzega niezmienność zaproponowanej w ofercie przetargowej marży, przez okres trwania umowy. 5.Wskazanie przez Zamawiającego miejscowości jest równoznaczne z miejscem realizacji usługi. W miejscowościach wskazanych przez Zamawiającego Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym uniemożliwiającym dostęp osób z szeroko pojętego marginesu społecznego w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 6.Termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. Faktury winny być wystawione na Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp., a przesłane do danej Komendy Miejskiej/Powiatowej celem potwierdzenia wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia i wysłania faktury do odpowiedniej Komendy w ciągu 7 dni po zakończeniu miesiąca. 7.Termin wykonania zamówienia: okres od dnia zawarcia umowy do 31.03.2009r. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w zależności od miejsca realizacji usług. CZĘŚĆ 1 KOSTRZYN N/O . CZĘŚĆ 2 WITNICA CZĘŚĆ 3 BABIMOST CZĘŚĆ 4 KARGOWA CZĘŚĆ 5 NOWOGRÓD BOBRZ. CZĘŚĆ 6 SULECHÓW CZĘŚĆ 7 CZERWIEŃSK CZĘŚĆ 8 ŚWIDNICA CZĘŚĆ 9 TRZEBIECHÓW CZĘŚĆ 10 MIĘDZYRZECZ CZĘŚĆ 11 SKWIERZYNA CZĘŚĆ 12 TRZCIEL CZĘŚĆ 13 SŁUBICE CZĘŚĆ 14 RZEPIN CZĘŚĆ 15 OŚNO LUB. CZĘŚĆ 16 CYBINKA CZĘŚĆ 17 GÓRZYCA CZĘŚĆ 18 WSCHOWA CZĘŚĆ 19 SŁAWA CZĘŚĆ 20 SZLICHTYNGOWA CZĘŚĆ 21 ŚWIEBODZIN CZĘŚĆ 22 ZBĄSZYNEK CZĘŚĆ 23 ŁAGÓW CZĘŚĆ 24 GUBIN CZĘŚĆ 25 ŁĘKNICA CZĘŚĆ 26 TRZEBIEL CZĘŚĆ 27PRZEWÓZ CZĘŚĆ 28 BRODY CZĘŚĆ 29 JASIEŃ CZĘŚĆ 30 IŁOWA CZĘŚĆ 31 NOWA SÓL CZĘŚĆ 32 KOŻUCHÓW CZĘŚĆ 33 SULĘCIN CZĘŚĆ 34 TORZYM CZĘŚĆ 35 SŁOŃSK-KRZESZYCE CZĘŚĆ 36 LUBNIEWICE CZĘŚC 37 DREZDENKO CZĘŚĆ 38 DOBIEGNIEW CZĘŚĆ 39 ŻARY CZĘŚĆ 40 LUBSKO CZĘŚĆ 41 ŻAGAŃ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 41.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie DotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków. Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w SIWZ (dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.lubuska.policja.gov.pl.) 4) Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05). 5) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum/ Spółka Cywilna) warunki wymienione w pkt 17 ppkt 1) lit a) i d) niniejszego ogłoszenia - muszą być spełnione przez każdego z członków Konsorcjum osobno/ przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej, natomiast warunki wymienione w pkt 17 ppkt 1) lit b),c) niniejszego ogłoszenia członkowie Konsorcjum/Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie Spółki Cywilnej mogą spełniać wspólnie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Informacja o dokumentach jakie Wykonawca musi załączyć do oferty: 1) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058.). b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej.; c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 18 ppkt 1 lit. b, musi załączyć do oferty dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r.) 2) Na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca musi załączyć do oferty: a) oświadczenie, że Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów - zgodnie z Ustawą z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U. Nr 63 poz. 634) 3) Oferta wykonawcy musi zawierać: a)Formularz Ofertowy; b)w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo lub upoważnienie określające zakres czynności do których jest umocowany c)oświadczenie o podwykonawcach d)podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę Projekt Umowy e)oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, f)W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę. 4) Szczegółowy opis dokumentów , które Wykonawca musi załączyć do oferty zawiera pkt XII SIWZ która jest dostępna na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl. Wzory formularzy stanowią załączniki do SIWZ - również dostępne na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl 2.Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego tj.:
KWP w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wlkp.
Sekcja ds. Zamówień Publicznych i i Funduszy Pomocowych, pokój nr 304, 305, blok B..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego na adres: KWP ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., pokój nr 304, 305 blok B. Termin składania ofert upływa dnia 07.11.2008r. o godz. 12.00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art.9 ust.1 ustawy P.z.p.) w języku polskim. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować do Sekcji ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych; fax 095/7211435;e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl 2.Kryteria oceny ofert: Cena jednego posiłku profilaktycznego brutto = znaczenie 100%, Kryterium będzie oceniane w skali od 1 - 100 pkt. . Oferty będą przeliczane wg wzoru: C = C min./ C bad. x 100 pkt gdzie: C min - najniższa cena ofertowa spośród badanych ofert, C Bad. - cena ofertowa badanej oferty. C - ilość pkt uzyskanych w kryterium cena 3.Termin wykonania zamówienia: okres od dnia zawarcia umowy do 31.03.2009r. 4.Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. 5.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 6.Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 7.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 8.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową PCV w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM
- GRUPOWE UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE PRACOWNIKÓW, WSPÓŁMAŁŻONKÓW, PARTNERÓW I DOROSŁYCH DZIECI PRACOWNIKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową drewnianą w zasobach gminnych administrowanych w rejonie ADM-1
- Zakup wraz z dostawą akumulatorów elektrycznych do pojazdów służbowych, motocykli oraz łodzi motorowych dla KWP w Gorzowie Wlkp.
- "Remont bieżący nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi na terenie Powiatu Gorzowskiego"
- Dostawy różnych produktów spożywczych (dżemy i koncentraty) dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Usługi cateringowe
- Organizacja konferencji pn. "Solankowa Dolina i odkrycie prozdrowotnych wód Pomorza i Kujaw 2025"
- Świadczenie usługi hotelowej z wyżywieniem podczas kursu PETT w dniach 16-29.03.2025r
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.