Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-19
Kraków: 8/2010
Numer ogłoszenia: 292311 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Węzeł Łączności w Krakowie , ul. Rakowicka 29, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4553700, faks 12 4553718.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 8/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup biurowych aparatów telefonicznych, cyfrowych telefonicznych aparatów systemowych, zestawów stacjonarnych telefonów IP dla Regionalnego Węzła Łączności w Krakowie z podziałem na części: Część nr 1: - biurowy aparat telefoniczny - ilość 2260 sztuk, - (Minimalne parametry techniczno / eksploatacyjno / użytkowe) zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ. Część nr 2: - cyfrowy telefoniczny aparat systemowy: - ilość 74 sztuki, - (Minimalne parametry techniczno / eksploatacyjno / użytkowe) zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ. Część nr 3: - zestaw stacjonarnego telefonu IP: 1) Telefon IP stacjonarny w ukompletowaniu: - telefon Cisco Unified IP Phone 7975, Gig Ethernet, Color, spare, - zasilacz do telefonu IP Phone power transformer for the 7900 phone series, - przewód do zasilacza 7900 Series Transformer Power Cord, Central Europe, - ilość 20 sztuk; 2) System wideokonferencji Cisco Unified Video Advantage with VT Camara III: - ilość 20 sztuk; 3) Licencja do telefonów IP typu CallManager Device License - 10 units: - ilość 10 zestawów. - (Minimalne parametry techniczno / eksploatacyjno / użytkowe) zawarto w załączniku nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Całość zamówienia: 14 000,00 zł część nr 1 - 6 500,00 zł, część nr 2 - 6 000,00 zł, część nr 3 - 1 500,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w SIWZ załącznik nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek muszą spełniać łącznie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w SIWZ załącznik nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek muszą spełniać łącznie. - Wykonali, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie min. 1 zamówienie w zakresie dostawy ww. wyrobów lub urządzeń na kwotę nie mniejszą niż: a) dla części nr 1 - 280 000 zł brutto, b) dla części nr 2 - 210 000 zł brutto, c) dla części nr 3 - 60 000 zł brutto, - na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę załącznika nr 7 do SIWZ. - Wykażą że wykonali ww. dostawę należycie, przez przedstawienie pisemnych potwierdzeń przez Zamawiających dla których zrealizowali zamówienie. - Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część, to zobowiązany jest wykazać dostawy dla tych części.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w SIWZ załącznik nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek muszą spełniać łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w SIWZ załącznik nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek muszą spełniać łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w SIWZ załącznik nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek muszą spełniać łącznie. - Polisy - a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: - dla części nr 1 na 200 000 zł, - dla części nr 2 na 200 000 zł, - dla części nr 3 na 60 000 zł. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część, to zobowiązany jest wykazać się łączną kwotą dla tych części. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, - wypełnione formularze minimalnych parametrów techniczno / eksploatacyjno / użytkowych zgodnie z załącznikami nr 4,5 lub 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Węzeł Łączności w Krakowie ul. Rakowicka 29, 30-901 Kraków - pokój nr 136, tel. 12 4553661..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Regionalny Węzeł Łączności w Krakowie ul. Rakowicka 29, 30-901 Kraków - pokój nr 113, tel. 12 4553720, fax. 12 4553718..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Biurowy aparat telefoniczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - biurowy aparat telefoniczny - ilość 2260 sztuk, - Minimalne parametry techniczno / eksploatacyjno / użytkowe - zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cyfrowy telefoniczny aparat systemowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - cyfrowy telefoniczny aparat systemowy: - ilość 74 sztuki, - Minimalne parametry techniczno / eksploatacyjno / użytkowe - zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw stacjonarnego aparatu IP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zestaw stacjonarnego telefonu IP: 1) Telefon IP stacjonarny w ukompletowaniu: - telefon Cisco Unified IP Phone 7975, Gig Ethernet, Color, spare, - zasilacz do telefonu IP Phone power transformer for the 7900 phone series, - przewód do zasilacza 7900 Series Transformer Power Cord, Central Europe, - ilość 20 sztuk; 2) System wideokonferencji Cisco Unified Video Advantage with VT Camara III: - ilość 20 sztuk; 3) Licencja do telefonów IP typu CallManager Device License - 10 units: - ilość 10 zestawów. - Minimalne parametry techniczno / eksploatacyjno / użytkowe - zawarto w załączniku nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.