eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZakup i sukcesywna dostawa papieru biurowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-31

Poznań: Zakup i sukcesywna dostawa papieru biurowego
Numer ogłoszenia: 29232 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11256 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, 61-745 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 85 66 004, faks 61 85 66 087.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa papieru biurowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa papieru biurowego określonego w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) do poszczególnych lokalizacji Zamawiającego: - Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, 61-745 Poznań - RODK nr 1 w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań - RODK nr 2 w Poznaniu, ul. Św. Marcin 66/72, 61-806 Poznań - RODK w Lesznie, ul. Kasprowicza 3, 64-100 Leszno - RODK w Pile, Al. Powstańców Wlkp. 79, 64-920 Piła b) Określone w załączniku nr 2 do SIWZ ilości możliwych do zamówienia papieru biurowego zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych materiałów z zachowaniem cen jednostkowych i z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. c) Zamówienie na zakup i dostawę, zawierające wyszczególnienie asortymentu i ilości będzie przesyłane do Wykonawcy faksem, a następnie w oryginale w formie tradycyjnej tj. pocztą. d) Zamawiający przewiduje, że zamówienia składane będą nie częściej niż trzy razy w miesiącu. e) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie do 5 dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia faksem do Wykonawcy. f) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść na własny koszt każdą kompletną partię dostawy tzn. obejmującą całość złożonego zamówienia do obiektów Zamawiającego w dniach roboczych, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 - 15:00. g) Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o terminie dostawy z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem pod nr faxu 61 856 60 91 h) Wykonawca dostarczy kompletną partię dostawy do wyznaczonego pomieszczenia w obiekcie wskazanym przez Zamawiającego w zamówieniu. i) Wykonawca przekaże wyłącznie kompletną partię papieru biurowego zgodnie z wykazem rodzajowym oraz ilościowym z zamówienia i w jakości odpowiadającej zobowiązaniom określonym w ofercie. j) Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji dostawy przy uczestnictwie innego podmiotu jak np. firma kurierska. k) Przy przekazaniu-odbiorze dostawy uczestniczyć będzie pracownik Wykonawcy (lub inna osoba wskazana przez Wykonawcę) oraz pracownik Zamawiającego w celu stwierdzenia zgodności bądź niezgodności ze złożonym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem. Na tę okoliczność każdorazowo Wykonawca sporządzi protokół zdawczo-odbiorczy lub dokument WZ, a jego kopię podpisaną przez pracownika Wykonawcy i Zamawiającego prześle do siedziby Zamawiającego wraz fakturą VAT za dostarczony towar. l) Zamawiający może odmówić odbioru towaru nie zgodnego co do ilości i rodzaju z zamówieniem. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Za ujawnione wady dostarczonego towaru odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się do jego wymiany, na własny koszt, na towar o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od chwili ujawnienia jego wad..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.93.10 - Wytłaczany lub perforowany papier do drukowania 30.19.97.20 - Papier listowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RODAN Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100058,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122800,25

  • Oferta z najniższą ceną: 122800,25 / Oferta z najwyższą ceną: 140927,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.