To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-31
Poznań: Zakup i sukcesywna dostawa papieru biurowego
Numer ogłoszenia: 29232 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11256 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, 61-745 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 85 66 004, faks 61 85 66 087.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa papieru biurowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa papieru biurowego określonego w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) do poszczególnych lokalizacji Zamawiającego: - Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, 61-745 Poznań - RODK nr 1 w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań - RODK nr 2 w Poznaniu, ul. Św. Marcin 66/72, 61-806 Poznań - RODK w Lesznie, ul. Kasprowicza 3, 64-100 Leszno - RODK w Pile, Al. Powstańców Wlkp. 79, 64-920 Piła b) Określone w załączniku nr 2 do SIWZ ilości możliwych do zamówienia papieru biurowego zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych materiałów z zachowaniem cen jednostkowych i z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. c) Zamówienie na zakup i dostawę, zawierające wyszczególnienie asortymentu i ilości będzie przesyłane do Wykonawcy faksem, a następnie w oryginale w formie tradycyjnej tj. pocztą. d) Zamawiający przewiduje, że zamówienia składane będą nie częściej niż trzy razy w miesiącu. e) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie do 5 dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia faksem do Wykonawcy. f) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść na własny koszt każdą kompletną partię dostawy tzn. obejmującą całość złożonego zamówienia do obiektów Zamawiającego w dniach roboczych, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 - 15:00. g) Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o terminie dostawy z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem pod nr faxu 61 856 60 91 h) Wykonawca dostarczy kompletną partię dostawy do wyznaczonego pomieszczenia w obiekcie wskazanym przez Zamawiającego w zamówieniu. i) Wykonawca przekaże wyłącznie kompletną partię papieru biurowego zgodnie z wykazem rodzajowym oraz ilościowym z zamówienia i w jakości odpowiadającej zobowiązaniom określonym w ofercie. j) Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji dostawy przy uczestnictwie innego podmiotu jak np. firma kurierska. k) Przy przekazaniu-odbiorze dostawy uczestniczyć będzie pracownik Wykonawcy (lub inna osoba wskazana przez Wykonawcę) oraz pracownik Zamawiającego w celu stwierdzenia zgodności bądź niezgodności ze złożonym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem. Na tę okoliczność każdorazowo Wykonawca sporządzi protokół zdawczo-odbiorczy lub dokument WZ, a jego kopię podpisaną przez pracownika Wykonawcy i Zamawiającego prześle do siedziby Zamawiającego wraz fakturą VAT za dostarczony towar. l) Zamawiający może odmówić odbioru towaru nie zgodnego co do ilości i rodzaju z zamówieniem. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Za ujawnione wady dostarczonego towaru odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się do jego wymiany, na własny koszt, na towar o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od chwili ujawnienia jego wad..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.93.10 - Wytłaczany lub perforowany papier do drukowania 30.19.97.20 - Papier listowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100058,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122800,25
Oferta z najniższą ceną: 122800,25 / Oferta z najwyższą ceną: 140927,68
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu .
- Przegląd (kontrola), konserwacja urządzeń/instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych oraz kurtyn powietrznych wg części
- dostawa produktu leczniczego immunoglobuliny końskiej przeciw ludzkim limfocytom.
- Zakup aparatury medycznej niezbędnej do podstawowej opieki medycznej pacjentów na Oddziale Chirurgii Jednego Dnia
- Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Urzędu Miasta Poznania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
- Dostawa materiałów biurowych
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Chemii"
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby szkoleń (doskonalenie zawodowe rolników)
więcej: Papier do pisania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.