eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-15

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 292384 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej , ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6611100, 6611360,5200544, faks 022 661223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpips.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje 4 części: Część nr 1 - dostawa 24 szt. zestawów komputerowych typ I (komputer typ I wraz z systemem i oprogramowaniem - 24 szt. oraz monitorem typ I - 24 szt.), 6 szt. notebooków typ I, 4 szt. notebooków typ II oraz 1 szt. drukarki laserowej kolorowej typ I. Część nr 2 - dostawa 1 szt. skanera typ I, 1 szt. drukarki laserowej kolorowej typ II, 4 szt. drukarek sieciowych typ III, 1 szt. notebooka typ III oraz 8 szt. notebooków typ IV. Część nr 3 - dostawa 3 szt. zestawów komputerowych typ II (komputer typ II wraz z systemem - 3 szt. i monitorem typ II - 3 szt.) oraz oprogramowania biurowego - 3 szt. Część nr 4 - dostawa 16 szt. zestawów komputerowych typ II (komputer typ II wraz z systemem - 16 szt. i monitorem typ II - 16 szt.), 3 szt. zestawów komputerowych typ I (komputer typ I wraz z systemem i oprogramowaniem - 3 szt. oraz monitorem typ I - 3 szt.), 22 szt. oprogramowania biurowego, 1 szt. monitora typ I, 5 szt. notebooków typ V, 1 szt. notebooka typ VI, 8 szt. drukarek laserowych mono typ IV oraz 8 szt. skanerów typ I. 3.3. Uwaga: -W przypadku części nr 3 i 4 cena zestawu komputerowego typ II obejmującego komputer PC wraz z systemem operacyjnym i monitorem LCD nie może przekroczyć kwoty 3.500,00 zł brutto. -W przypadku części nr 2 i 4 cena notebooka typ IV i typ V nie może przekroczyć kwoty brutto 3.500,00 zł brutto Zaoferowanie ceny wyższej niż 3.500,00 zł za ww. sprzęt komputerowy skutkować będzie odrzuceniem oferty złożonej na te części na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3.4. Szczegółowy wykaz sprzętu komputerowego wraz z jego specyfikacją techniczną dla poszczególnych części określają załączniki nr 3a - 3d do SIWZ - Formularz techniczny (FT). 3.5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ (wzór umowy)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4, 30.23.32.31-9, 30.24.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych warunków umowy w trybie artykułu 144 ustawy w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku sprzętu lub oprogramowania komputerowego określonego w ofercie Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenie producenta o zaprzestaniu produkcji lub wycofaniu z rynku danego sprzętu lub oprogramowania komputerowego wraz z propozycją sprzętu lub oprogramowania zamiennego. Parametry techniczne sprzętu lub oprogramowania zamiennego nie mogą być gorsze od parametrów wskazanych w ofercie Wykonawcy, a jego cena będzie tożsama z ceną zawartą w ofercie Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpips.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5, budynek A, pok. 515 (V p.).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul Nowogrodzkiej 1/3/5, w Kancelarii Ogólnej, parter budynku B (wejście od ul. Nowogrodzkiej 5)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PO KL.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 24 szt. zestawów komputerowych typ I (komputer typ I wraz z systemem i oprogramowaniem - 24 szt. oraz monitorem typ I - 24 szt.), 6 szt. notebooków typ I, 4 szt. notebooków typ II oraz 1 szt. drukarki laserowej kolorowej typ I..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4, 30.23.32.31-9, 30.24.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. skanera typ I, 1 szt. drukarki laserowej kolorowej typ II, 4 szt. drukarek sieciowych typ III, 1 szt. notebooka typ III oraz 8 szt. notebooków typ IV..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.32.31-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 szt. zestawów komputerowych typ II (komputer typ II wraz z systemem - 3 szt. i monitorem typ II - 3 szt.) oraz oprogramowania biurowego - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4, 30.24.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 16 szt. zestawów komputerowych typ II (komputer typ II wraz z systemem - 16 szt. i monitorem typ II - 16 szt.), 3 szt. zestawów komputerowych typ I (komputer typ I wraz z systemem i oprogramowaniem - 3 szt. oraz monitorem typ I - 3 szt.), 22 szt. oprogramowania biurowego, 1 szt. monitora typ I, 5 szt. notebooków typ V, 1 szt. notebooka typ VI, 8 szt. drukarek laserowych mono typ IV oraz 8 szt. skanerów typ I..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4, 30.23.32.31-9, 30.24.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.