Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-30
Łódź: Świadczenie usług transportowych na rzecz Izby Celnej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 292420 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Łodzi , ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6388277, faks 42 6388354.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.scelna.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych na rzecz Izby Celnej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych na rzecz Izby Celnej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 (cztery) zadania. Zadanie nr 1) usługi transportowe polegające na przewożeniu automatów do gier/wypłatomatów na obszarze miasta Łódź oraz powiatów: pabianickiego, łódzkiego wschodniego, zgierskiego i poddębickiego. ilość godzin - 740 Zadanie nr 2) usługi transportowe polegające na przewożeniu automatów do gier/wypłatomatów na obszarze miasta Skierniewice, oraz powiatu brzezińskiego i rawskiego. ilość godzin- 78 Zadanie nr 3) usługi transportowe polegające na przewożeniu automatów do gier/wypłatomatów na obszarze powiatów: łęczyckiego, kutnowskiego i łowickiego. ilość godzin - 296 Zadanie nr 4) usługi transportowe na obszarze województwa łódzkiego polegające na przewożeniu zajętych/likwidowanych towarów. ilość godzin - 30 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr A i A1 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Termin płatności - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.scelna.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Łodzi, ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Izby Celnej, ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi transportowe polegające na przewożeniu automatów do gier/wypłatomatów na obszarze miasta Łódź oraz powiatów: pabianickiego, łódzkiego wschodniego, zgierskiego i poddębickiego-740 godzin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na przewożeniu automatów do gier/wypłatomatów oraz złożenie ich w magazynie depozytowo-likwidacyjnym Izby Celnej w Łodzi lub innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w oparciu o zgłoszenia złożone przez Zamawiającego, od godz.: 6:00 do 24:00, przez 6 dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty). 2. Wykonawca zapewni dojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w czasie nie dłuższym niż 2 godziny licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie telefonicznego zlecenia przekazanego przez Zamawiającego w przedziale czasowym o którym mowa w pkt. 1), w zależności od jego potrzeb. Zlecenie przewozu będzie określać ilość i rodzaj urządzeń przeznaczonych do przewozu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej łączności przy użyciu telefonu, w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi. 5. Przystąpienie do wykonania usługi winno nastąpić niezwłocznie tj. z chwilą przybycia Wykonawcy na miejsce wskazane w zleceniu przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewni 1) do zadania 1: - dwa samochody typu: kontener lub plandeka wyposażone w windę załadowczą o ładowności min. 500 kg, każdy mogący przewieźć jednorazowo 8 szt. automatów do gier/wypłatomatów. Uwaga! Składając ofertę na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca winien posiadać lub dysponować jednocześnie stosowną dla każdego zadania ilością pojazdów, zapewniającą możliwość jednorazowej realizacji zadań. 7. Przeciętna ilość przewożonych automatów z jednego punktu kontrolnego: 1 - 8 szt. 8. Wymiary przewożonych automatów dł/szer/wys: max. 64/60/140-230 cm. Waga od 70 do 150 kg. W sporadycznych przypadkach (ok. 10%) przewożone będą automaty o wymiarach: dł/szer/wys: max. 64/60/230-240 cm. 9. Wymiary wypłatomatu dł/szer/wys: 75/51/175. Waga od 240 kg do 340 kg. 10. Wykonawca świadczący usługę przewozu automatów do gier/wypłatomatów winien zapewnić również ich demontaż ze ściany i/lub podłoża, załadunek, wyładunek oraz wszelkie prace towarzyszące (np. znoszenie po schodach). 11. Wykonawca winien posiadać - niezbędne narzędzia do demontażu automatów do gier/wypłatomatów w szczególności: szlifierka kątowa, piła szablasta, piła ręczna do metalu, łom długi, zestaw kluczy (oczkowe, nasadowe), urządzenia do kłucia betonu oraz zapewnić demontaż urządzeń również w przypadku braku zasilania elektrycznego. 12. Wykonawca zapewni wyposażenie samochodu do załadunku i rozładunku. 13. Wykonawca zapewni obsługę do demontażu, załadunku i rozładunku automatów do gier/ wypłatomatów: min. 2 osoby. 14. Przedmiot zamówienia będzie przewożony z miejsca i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 15. Wykonawca zapewni załadunek, transport oraz rozładunek automatów do gier/wypłatomatów w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie. 16. Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za szkody, które powstaną od momentu przekazania automatów do chwili oddania ich do przechowania. 17. Podana ilość godzin jest wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość wynikać będzie z realizacji poszczególnych zleceń jednostkowych do końca czasu trwania umowy i wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zrealizowanie mniejszych ilości godzin nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. 18. Dojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, demontaż, załadunek, przewóz i rozładunek urządzeń oraz powrót, liczony będzie jako iloczyn wykonanych godzin oraz stawki za jedną godzinę określoną w ofercie, z zastrzeżeniem ust. 19. 19. Do wykonanych godzin pracy oprócz demontażu, załadunku, transportu i rozładunku urządzeń wlicza się dojazd Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - 1 godzinę, oraz powrót Wykonawcy do bazy - 1 godzinę. 20. Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej (OC przewoźnika) o wartości min. 50 000 zł na jedno zdarzenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi transportowe polegające na przewożeniu automatów do gier/wypłatomatów na obszarze miasta Skierniewice, oraz powiatu brzezińskiego i rawskiego. Ilość godzin- 78.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na przewożeniu automatów do gier/wypłatomatów oraz złożenie ich w magazynie depozytowo-likwidacyjnym Izby Celnej w Łodzi lub innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w oparciu o zgłoszenia złożone przez Zamawiającego, od godz.: 6:00 do 24:00, przez 6 dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty). 2. Wykonawca zapewni dojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w czasie nie dłuższym niż 2 godziny licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie telefonicznego zlecenia przekazanego przez Zamawiającego w przedziale czasowym o którym mowa w pkt. 1), w zależności od jego potrzeb. Zlecenie przewozu będzie określać ilość i rodzaj urządzeń przeznaczonych do przewozu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej łączności przy użyciu telefonu, w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi. 5. Przystąpienie do wykonania usługi winno nastąpić niezwłocznie tj. z chwilą przybycia Wykonawcy na miejsce wskazane w zleceniu przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewni do zadania 2: - jeden samochód typu: kontener lub plandeka wyposażony w windę załadowczą o ładowności min. 500 kg, mogący przewieźć jednorazowo 8 szt. automatów do gier/wypłatomatów Uwaga! Składając ofertę na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca winien posiadać lub dysponować jednocześnie stosowną dla każdego zadania ilością pojazdów, zapewniającą możliwość jednorazowej realizacji zadań. 7. Przeciętna ilość przewożonych automatów z jednego punktu kontrolnego: 1 - 8 szt. 8. Wymiary przewożonych automatów dł/szer/wys: max. 64/60/140-230 cm. Waga od 70 do 150 kg. W sporadycznych przypadkach (ok. 10%) przewożone będą automaty o wymiarach: dł/szer/wys: max. 64/60/230-240 cm. 9. Wymiary wypłatomatu dł/szer/wys: 75/51/175. Waga od 240 kg do 340 kg. 10. Wykonawca świadczący usługę przewozu automatów do gier/wypłatomatów winien zapewnić również ich demontaż ze ściany i/lub podłoża, załadunek, wyładunek oraz wszelkie prace towarzyszące (np. znoszenie po schodach). 11. Wykonawca winien posiadać - niezbędne narzędzia do demontażu automatów do gier/wypłatomatów w szczególności: szlifierka kątowa, piła szablasta, piła ręczna do metalu, łom długi, zestaw kluczy (oczkowe, nasadowe), urządzenia do kłucia betonu oraz zapewnić demontaż urządzeń również w przypadku braku zasilania elektrycznego. 12. Wykonawca zapewni wyposażenie samochodu do załadunku i rozładunku. 13. Wykonawca zapewni obsługę do demontażu, załadunku i rozładunku automatów do gier/ wypłatomatów: min. 2 osoby. 14. Przedmiot zamówienia będzie przewożony z miejsca i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 15. Wykonawca zapewni załadunek, transport oraz rozładunek automatów do gier/wypłatomatów w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie. 16. Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za szkody, które powstaną od momentu przekazania automatów do chwili oddania ich do przechowania. 17. Podana ilość godzin jest wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość wynikać będzie z realizacji poszczególnych zleceń jednostkowych do końca czasu trwania umowy i wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zrealizowanie mniejszych ilości godzin nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. 18. Dojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, demontaż, załadunek, przewóz i rozładunek urządzeń oraz powrót, liczony będzie jako iloczyn wykonanych godzin oraz stawki za jedną godzinę określoną w ofercie, z zastrzeżeniem ust. 19. 19. Do wykonanych godzin pracy oprócz demontażu, załadunku, transportu i rozładunku urządzeń wlicza się dojazd Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - 1 godzinę, oraz powrót Wykonawcy do bazy - 1 godzinę. 20. Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej (OC przewoźnika) o wartości min. 50 000 zł na jedno zdarzenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi transportowe polegające na przewożeniu automatów do gier/wypłatomatów na obszarze powiatów: łęczyckiego, kutnowskiego i łowickiego.Ilość godzin - 296.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na przewożeniu automatów do gier/wypłatomatów oraz złożenie ich w magazynie depozytowo-likwidacyjnym Izby Celnej w Łodzi lub innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w oparciu o zgłoszenia złożone przez Zamawiającego, od godz.: 6:00 do 24:00, przez 6 dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty). 2. Wykonawca zapewni dojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w czasie nie dłuższym niż 2 godziny licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie telefonicznego zlecenia przekazanego przez Zamawiającego w przedziale czasowym o którym mowa w pkt. 1), w zależności od jego potrzeb. Zlecenie przewozu będzie określać ilość i rodzaj urządzeń przeznaczonych do przewozu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej łączności przy użyciu telefonu, w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi. 5. Przystąpienie do wykonania usługi winno nastąpić niezwłocznie tj. z chwilą przybycia Wykonawcy na miejsce wskazane w zleceniu przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewni do zadania 3: - jeden samochód typu: kontener lub plandeka wyposażony w windę załadowczą o ładowności min. 500 kg, mogący przewieźć jednorazowo 8 szt. automatów do gier/wypłatomatów Uwaga! Składając ofertę na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca winien posiadać lub dysponować jednocześnie stosowną dla każdego zadania ilością pojazdów, zapewniającą możliwość jednorazowej realizacji zadań. 7. Przeciętna ilość przewożonych automatów z jednego punktu kontrolnego: 1 - 8 szt. 8. Wymiary przewożonych automatów dł/szer/wys: max. 64/60/140-230 cm. Waga od 70 do 150 kg. W sporadycznych przypadkach (ok. 10%) przewożone będą automaty o wymiarach: dł/szer/wys: max. 64/60/230-240 cm. 9. Wymiary wypłatomatu dł/szer/wys: 75/51/175. Waga od 240 kg do 340 kg. 10. Wykonawca świadczący usługę przewozu automatów do gier/wypłatomatów winien zapewnić również ich demontaż ze ściany i/lub podłoża, załadunek, wyładunek oraz wszelkie prace towarzyszące (np. znoszenie po schodach). 11. Wykonawca winien posiadać - niezbędne narzędzia do demontażu automatów do gier/wypłatomatów w szczególności: szlifierka kątowa, piła szablasta, piła ręczna do metalu, łom długi, zestaw kluczy (oczkowe, nasadowe), urządzenia do kłucia betonu oraz zapewnić demontaż urządzeń również w przypadku braku zasilania elektrycznego. 12. Wykonawca zapewni wyposażenie samochodu do załadunku i rozładunku. 13. Wykonawca zapewni obsługę do demontażu, załadunku i rozładunku automatów do gier/ wypłatomatów: min. 2 osoby. 14. Przedmiot zamówienia będzie przewożony z miejsca i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 15. Wykonawca zapewni załadunek, transport oraz rozładunek automatów do gier/wypłatomatów w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie. 16. Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za szkody, które powstaną od momentu przekazania automatów do chwili oddania ich do przechowania. 17. Podana ilość godzin jest wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość wynikać będzie z realizacji poszczególnych zleceń jednostkowych do końca czasu trwania umowy i wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zrealizowanie mniejszych ilości godzin nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. 18. Dojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, demontaż, załadunek, przewóz i rozładunek urządzeń oraz powrót, liczony będzie jako iloczyn wykonanych godzin oraz stawki za jedną godzinę określoną w ofercie, z zastrzeżeniem ust. 19. 19. Do wykonanych godzin pracy oprócz demontażu, załadunku, transportu i rozładunku urządzeń wlicza się dojazd Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - 1 godzinę, oraz powrót Wykonawcy do bazy - 1 godzinę. 20. Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej (OC przewoźnika) o wartości min. 50 000 zł na jedno zdarzenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi transportowe na obszarze województwa łódzkiego polegające na przewożeniu zajętych/likwidowanych towarów. Ilość godzin -30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w obrębie województwa łódzkiego usług transportowych polegających na przewożeniu zajętych/likwidowanych towarów w szczególności palet z wyrobami tytoniowymi i/lub alkoholowymi, z miejsca i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie pisemnego (e-mail lub fax) lub telefonicznego zlecenia przekazanego przez Zamawiającego z określonym wyprzedzeniem (min. 1 dzień wcześniej) w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zlecenia zawierać będą miejsce podstawienia pojazdu, rodzaj i przybliżoną ilość towaru oraz termin wykonania usługi. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej łączności przy użyciu telefonu, poczty lub fax w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi. 4. Wykonawca zapewni samochód typu: kontener lub plandeka wyposażony w windę załadowczą o ładowności minimum 1000 kg, o powierzchni załadunkowej minimum 12 palet. Uwaga! Składając ofertę na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca winien posiadać lub dysponować jednocześnie stosowną dla każdego zadania ilością pojazdów, zapewniającą możliwość jednorazowej realizacji zadań. 5. Wykonawca świadczący usługę przewozu wyrobów tytoniowych i /lub alkoholowych winien zapewnić również ich, załadunek, wyładunek oraz wszelkie prace towarzyszące. 6. Maksymalna wysokość towaru składowanego na paletach - 180 cm, maksymalna waga jednorazowo przewożonego towaru - do 9 ton. 7. Wykonawca zapewni wyposażenie samochodu do załadunku i rozładunku. 8. Wykonawca zapewni obsługę do załadunku i rozładunku towarów: min. 2 osoby. 9. Przedmiot zamówienia będzie przewożony z miejsca i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 10. Wykonawca zapewni załadunek, transport oraz rozładunek towarów w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie, zniszczenie i kradzież. 11. Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za szkody, które powstaną od momentu przekazania towarów do chwili ich oddania do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 12. Podana ilość godzin jest wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość wynikać będzie z realizacji poszczególnych zleceń jednostkowych do końca czasu trwania umowy i wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zrealizowanie mniejszych ilości godzin nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. 13. Dojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, załadunek, przewóz i rozładunek towarów oraz powrót, liczony będzie jako iloczyn wykonanych godzin oraz stawki za jedną godzinę określoną w ofercie, z zastrzeżeniem ust. 14. 14. Do wykonanych godzin pracy oprócz załadunku, transportu i rozładunku towarów wlicza się dojazd Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - 1 godzinę, oraz powrót Wykonawcy do bazy - 1 godzinę. 15. Wykonawca winien posiadać ważne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego wydaną na podstawie ustawy z dnia 06.09.2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 ). 16. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia tj. zaświadczenie ADR. 17. Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej (OC przewoźnika) o wartości min. 50 000 zł na jedno zdarzenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności - 1
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem, asystą techniczną oraz aktualizacją Sytemu realizującego usługi elektroniczne dla mieszkańców w ramach projektu Inteligentna Polityka Społeczna (IPS)
- Kontrakt serwisowy urządzeń firmy Illumina sekwenatora NGS model NovaSeq 6000 i MiSeq
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Łodzi
- ZP/40/2024 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 14 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa prasy dla Urzędu Miasta Łodzi w formie papierowej i elektronicznej w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy i odwozy uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Łyszkowice w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2025 roku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych
- "Świadczenie usługi dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Paradyż na podstawie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu miasta Zgierza do szkół i ośrodków w roku 2025
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY SIERAKÓW W OKRESIE OD 01.01.2025 ROKU DO 31.12.2025 ROKU NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH SZKOLNYCH
- Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Ozimek
- Usługi w zakresie przewozu zwłok, przechowywania zwłok na potrzeby prokuratur okręgu ostrowskiego z podziałem na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.