Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-08
Kielce: Usługa utrzymania czystości w siedzibie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kielcach
Numer ogłoszenia: 292574 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach , ul. Wróbla 17, 25-661 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3657114, faks 041 3455849.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierwszy-kielce.us.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w siedzibie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z utrzymaniem czystości w siedzibie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kielcach przy ul. Wróbla 17 określone we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem 90910000-9 a mianowicie: 1) codzienne sprzątanie (w dni robocze) ciągów komunikacyjnych o pow. 470 m2 w tym: zamiatanie i mycie podłóg wycieranie na mokro poręczy mycie drzwi oszklonych (mycie dwustronne) 2) codzienne sprzątanie (w dni robocze) sanitariatów o pow. 120 m2 w tym: opróżnianie pojemników na śmieci, mycie podłóg, mycie luster, mycie umywalek i armatury, dezynfekcja i mycie muszli klozetowych i pisuarów, przecieranie glazury. 3) uzupełnianie (niezwłocznie po wyczerpaniu): papieru toaletowego w pojemnikach na papier (papier powinien być makulaturowo-celulozowy, dwuwarstwowy, o średnicy 18 cm, posiadać atest PZH), dozowników na mydło (mydło powinno być z kolagenem i lanoliną, zapachowe, posiadać atest PZH). ręczników papierowych (ręczniki powinny być jednowarstwowe, białe, posiadać atest PZH). 4) sprzątanie Sali obsługi interesantów o pow. 180 m2 z zastrzeżeniem ppkt. e, f: a. zamiatanie i mycie podłóg b. wycieranie na mokro poręczy c. mycie drzwi oszklonych (mycie dwustronne) d. codzienne opróżnianie pojemników na śmieci e. w części użytkowanej przez interesantów - codziennie f. w części użytkowanej przez pracowników - co drugi dzień roboczy 5) sprzątanie co drugi dzień roboczy pomieszczeń biurowych (84 pomieszczenia - 1.680 m2), z zastrzeżeniem ppkt. a): a. opróżnianie pojemników na śmieci - codziennie b. mycie podłóg, c. wycieranie kurzu z mebli, biurek, parapetów, d. wycieranie kurzu urządzeń grzewczych CO (grzejników), e. mycie drzwi, 6) sprzątanie jeden raz w miesiącu pomieszczeń pomocniczych w tym: 6 pomieszczeń archiwum 260 m2 w trybie serwisu dziennego pomieszczenia piwniczne oraz drogi komunikacyjne w piwnicach 60m2 pomieszczeń garażowo-magazynowych 66 m2 w trybie serwisu dziennego 7) mycie dwa razy w ciągu roku stolarki okiennej (wraz z myciem parapetów zewnętrznych) z zastrzeżeniem ppkt. c: a. stolarka okienna oszklona (mycie dwustronne) w ilości 136 - 415m2 b. oszklona klatka schodowa oraz 2 wykusze (wewnętrzne) - 78m2 c. oszklona klatka schodowa oraz 2 wykusze (mycie zewnętrzne jeden raz w ciągu roku) - 78m2 8) odkurzanie akt w archiwach: dwa razy w ciągu roku przy użyciu odkurzacza z filtrem Hepa - w trybie serwisu dziennego 9) maszynowe czyszczenie powierzchni z terketu 2300 m2 (jeden raz w ciągu roku). Powierzchnie z tarketu powinny być impregnowane za pomocą trzech warstw polimeru jeden raz do roku. W ciągu miesiąca polimer powinien być czterokrotnie czyszczony, uzupełniany, polerowany. Przed nałożeniem nowych warstw polimeru należy starą powłokę zmyć i oczyścić. 10) utrzymanie w czystości terenów przyległych do budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kielcach o łącznej pow. 3375 m2 w tym: zamiatanie chodników, parkingu - 2575 m2, pielęgnacja terenów zielonych w okresie wiosenno-letnim 800 m2 (usuwanie chwastów, podlewanie, koszenie trawników), usuwanie liści w okresie jesiennym, odśnieżanie chodników i parkingu - 2575 m2 11) utrzymanie serwisu dziennego obejmującego*: bieżące utrzymanie czystości w obiekcie (w szczególności ciągi komunikacyjne, oraz sala obsługi interesantów) sprzątanie pomieszczeń z ograniczonym dostępem (tj. pomieszczenia nr 2, 224, 225, 226, 227, 228 * Tryb serwisu dziennego rozpoczyna się o godz. 8:00 a kończy się o godzinie 15:00 w każdym dniu roboczym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia albo nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty wymagane w rozdz. VI SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia albo nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty wymagane w rozdz. VI SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia albo nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty wymagane w rozdz. VI SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia albo nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty wymagane w rozdz. VI SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia albo nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty wymagane w rozdz. VI SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pierwszy-kielce.us.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach
ul. Wróbla 17, 25-661 Kielce
tel. 041 36-57-114, fax. 041 345-58-49
pok. 104.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach ul. Wróbla 17, 25-661 Kielce tel. 041 36-57-114, fax. 041 345-58-49 pok. 123 (I piętro Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługi sprzątania terenów zewnętrznych UJK
- Zorganizowanie letnich i zimowych wyjazdów dla uczestników projektu pn. "Wspieramy i usamodzielniamy - rozwój rodzinnej pieczy"
- Zakup wraz z dostawą opakowań sterylizacyjnych dla Centralnej Sterylizatorni Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce" Odcinek 2 i Odcinek 4.
- Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu neonatologicznego
- Organizacja szkolenia dla kadry UJK na kierunku Rolnictwo
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie, w tym w OT w Krakowie i Oświęcimiu
- Usługi w zakresie utrzymania kwatery łowieckiej Kubryk w Nadleśnictwie Milicz w roku gospodarczym 2025/2026
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości pomieszczeń Wojewódzkiego ośrodka Medycyny Pracy
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.