eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecRoboty uzupełniające na zadaniu pn.Budowa Domu Pomocy Społecznej przy ul. Piastów 17 w Bolesławcu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-16

Bolesławiec: Roboty uzupełniające na zadaniu pn.: Budowa Domu Pomocy Społecznej przy ul. Piastów 17 w Bolesławcu
Numer ogłoszenia: 292646 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec, ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6456400, faks 075 6456402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty uzupełniające na zadaniu pn.: Budowa Domu Pomocy Społecznej przy ul. Piastów 17 w Bolesławcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty uzupełniające obejmują: 1) wykonanie schodów terenowych na ścieżkach szutrowych, 2) odwodnienie parkingu i zjazdu do garaży, 3) dodatkowe wyposażenie pomieszczenia nr 0.25 (odpady), polegające na wykonaniu wentylacji nawiewno - wywiewnej oraz zadaszenia nad wejściem, 4) do pomieszczeń kuchni pomocniczych doprowadzenie instalacji wod-kan, cwu. i zw. oraz zmiana rozmieszczenia lamp i gniazd elektrycznych, 5) zasilanie węzła cieplnego przez podlicznik, 6) fundament pod agregaty skraplające dla instalacji klimatyzacyjnej, 7) fundament pod kotły/zasobniki wody..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane INTER - SYSTEM S.A., ul. Dmowskiego 17b, 50-203 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75567,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89905,51

  • Oferta z najniższą ceną: 89905,51 / Oferta z najwyższą ceną: 89905,51

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    1. Podstawa prawna Zgodnie z art. 67 ust. 1. pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 2. Uzasadnienie wyboru trybu Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie podstawowe na Budowę Domu Pomocy Społecznej przy ul. Piastów 17 w Bolesławcu zostało udzielone w dniu 26 kwietnia 2010 roku (umowa nr 20/ZI/10) Wykonawcy Przedsiębiorstwu Budowlanemu INTER - SYSTEM S.A. z siedzibą przy ul. Dmowskiego 17 B, 50 - 203 Wrocław, w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające zostanie więc udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. P.B. INTER - SYSTEM S.A. - wykonawca robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego, które jest w trakcie realizacji, powierzone zadanie wykonuje sprawnie, terminowo i z należytą starannością. P.B. INTER - SYSTEM S.A. posiada potencjał techniczny i ludzki w ilości zapewniającej równoczesne wykonanie zamówienia podstawowego i uzupełniającego w sposób należyty. W ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających i poinformował, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających nie przekraczających 50% wartości zamówienia podstawowego obejmującego powtórzenie robót tego samego rodzaju. Zakres zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, obejmuje ono roboty budowlane przedstawione w protokole konieczności nr 3 oraz w protokole konieczności nr 1. Zakres robót określają przedmiary robót, na podstawie których Wykonawca musi sporządzić kosztorys ofertowy. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jak zamówienie podstawowe. Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień dla przedmiotowego zamówienia uzupełniającego - CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków, jest taki sam jak kod przedmiotu głównego dla zamówienia podstawowego. Wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego wynosi 89.998,12 zł brutto. Wartość zamówienia podstawowego wynosi 5.647.000,00 zł brutto. Dotychczas do zamówienia podstawowego nie zostało udzielone żadne zamówienie uzupełniające. Wartość udzielanego zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego. Wykonanie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych może być udzielone tylko Wykonawcy zamówienia podstawowego, tj. P.B. INTER - SYSTEM S.A. 3. W związku z powyższym sporządzono protokoły konieczności wykonania robót uzupełniających: 1) Protokół konieczności nr 1: - wykonać schody terenowe na ścieżkach szutrowych, - odwodnić parking i zjazdu do garaży. Cena robót z protokołu konieczności nr 1 - 68.234,61 zł brutto 2) Protokół konieczności nr 3: - dodatkowe wyposażenie pomieszczenia nr 0.25 (odpady), polegające na wykonaniu wentylacji nawiewno - wywiewnej oraz zadaszenia nad wejściem. - do pomieszczeń kuchni pomocniczych doprowadzić instalację wod-kan, cwu. i zw. oraz zmienić rozmieszczenia lamp i gniazd elektrycznych, - zasilić węzeł cieplny przez podlicznik, - wykonać fundament pod agregaty skraplające dla instalacji klimatyzacyjnej, - wykonać fundament pod kotły/zasobniki wody. Cena robót z protokołu konieczności nr 3 - 21.763,51 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.