eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole LubelskieSprzęt jednorazowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-24

Opole Lubelskie: Sprzęt jednorazowy
Numer ogłoszenia: 292658 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 8272278, faks 81 8272278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozopolelubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt jednorazowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą sprzętu jednorazowego i sprzętu medycznego do magazynów Szpitala Powiatowego Opole Lub ul. Szpitalna 9 i Poniatowej ul. Fabryczna 18, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Opolu Lub. w ilości i asortymencie: Zadanie nr 1 Lp. Asortment j.m ilość 1.Baseny z tworzywa sztucznego szt 30 2.Worki do zbiórki moczu 2l z odpływem, sterylne szt 3200 3.Pojemniki ( woreczek) do próbek moczu dziewczęce i chłopięce, sterylne szt 300 4.Kaczka sanitarna szt 40 5. Miski nerkowate duże z tworzywa sztucznego szt 40 6. Butelki ssące 200 ml sterylne szt 1000 7. Harmonijkowe butelki Redona służące do wytwarzania niskiego podciśnienia, pojemność 200 ml, z zastawką przeciwzwrotną zapobiegającą cofaniu się płynów z uniwersalną końcówką dla drenów Redona od Ch6 do Ch 18, jałowe szt 50 8.Cewnik Foley w różnych rozmiarach dwudrożne, silikonowane, jałowe, jed. użytku, balon 5-10 ml szt 2500 9.Cewniki Foley, 100% silikon, dwudrożne, przezroczyste, z linią kontrastującą w rtg, ze sterylną zatyczką pakowaną w komplecie, podwójne opakowanie, Ch 6-24 szt 50 10. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych nr 8, 10 jałowy, długości standardowe szt 250 11. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych nr 12, 14,16, 18, 20 jałowy, długości standardowe szt 1500 12. Cewnik Nelaton nr.6,8,10,12,14,16,18 jałowy szt 250 13. Cewnik Kehr nr 10,12,14,16 jałowy szt 10 14. Cewnik Tiemanna nr 16,18,20 jałowy szt 80 15. Cewnik Thorax nr 16,20,24,28,32,36 jałowy szt 40 16. Cewnik do podawania tlenu przez nos, jałowy szt 1500 17. Dren Pezzer nr 30, 32, 34, 36 szt 30 18. Kateter do odsysania ran REDON 12,14,16 szt 120 19. Dren Redon 16, 18, jałowy, dlugość 700 mm szt 50 20. Dren Redon z małymi otworami, zwinięty nr 8, 10, 12, 14, 16 szt 100 21. Drewniana szpatułka sterylna a.100 szt. op. 80 22. Maska do podawania tlenu jedn. użytku dla dorosłych sterylna szt 500 23. Maska do podawania tlenu jedn. użytku dla dzieci sterylna szt. 150 24. Zatyczki do cewników Foley sterylne a. 100 szt. op2 25.Maska tlenowa z nebuliztorem rozm. M, L, XL sterylna szt 300 26. Elektroda ekg żelowa, jedn. Użytku pediatryczna szt 250 27. Elektrody ekg żelowa jedn. Użytku 50 x 50 mm szt 24000 Zadanie nr 2 Lp. Asortment j.m ilość 1 Wymazówka z podłożem AMIES AGAR GEL, single aplikator, pakowana pojedynczo w folii aluminiowej szt 3600 2 Opaska uciskowa szt 60 3 Staza gumowa 6x520 szt 70 4 Zgłębnik żołądkowy sterylny jedn. użytku 12, 16, 18 20, 22,24 szt 400 5 Zestaw do paracentezy poj. 5 litrów /do nakłuć jamy brzusznej/ szt 20 6 Zestaw do lewatywy sterylny, zawierający: worek do lewatywy, cewnik z kanką, zacisk na dren, rękawice foliowe, serwetę i mydło w płynie. szt 250 Zadanie nr 3 Lp. Asortment j.m ilość 1 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym sterylna 7-9 różne rozmiary szt 1000 2 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym sterylna w rozmiarach 3, 3,5, 4, 4,5, 5, 5,5, 6, 6,5 szt 100 3 Rurka ustno-gardłowa sterylna nr 1,2,3 - dla dorosłych szt 400 4 Rurka tracheostomijna z mankietem sterylna miękka różne rozmiary szt 25 Zadanie nr 4 Lp. Asortment j.m ilość 1 Strzykawka jednorazowa 2 ml a. 100 szt op 400 2 Strzykawka jednorazowa 5 ml a. 100 szt op 400 3 Strzykawka jednorazowa 10 ml a. 100 szt op 600 4 Strzykawka jednorazowa 20 ml a. 100 szt op 400 5 Strzykawka insulinówka z igłą 0,3x13 a.100 szt op 5 6 Strzykawka tuberkulinowa 1 ml a.100 szt op 2 7 Strzykawka jedn.użytku 50 ml /do pomp infuzyjnych/ a. 100 szt op 30 8 Strzykawka 2,3 ml do gazometrii a. 100 szt op. 30 9 Strzykawka Janeta 100 ml a.100 szt op 18 Zadanie nr 5 Lp. Asortment j.m ilość 1 Igły jednorazowe rozm. od 0,5-0,9 a. 100 szt /barwne oznaczenie rozmiaru na opakowaniu jednostkowym/ op. 1000 2 Igły jednorazowe rozm. od 1,1-1,2 a. 100 szt /barwne oznaczenie rozmiaru na opakowaniu jednostkowym/ op. 800 3 Igły do nakłuć lędźwiowych 07x40 22Gx1 1/2 szt 50 4 Neoflon 0,7x 13 /bez portu/ szt 400 5 Kaniula Venflon, różne rozmiary, z dodatkowym otworem w igle, wykonany z teflonu, z paskiem kontrastującym, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy, sterylne szt 10000 6 Kaniula Venflon różne rozmiary, sterylne szt 15000 Zadanie nr 6 Lp. Asortment j.m ilość 1 Zestaw jed.użytku do nakł.opłucnej z workiem 2000 ml sterylny szt 50 2 Igła do punkcji zatok 19Gx90 standard szt 900 3 Przyrząd do wlewów dożylnych typu motylek sterylny rózne rozmiary szt 100 4 Igła do znieczulenia podpajęczynówkowego 25Gx90 mm standard z prowadnicą szt 600 5 Igła do znieczulenia podpajęczynówkowego 26Gx90 mm z prowadnicą szt 200 6 Igła do znieczulenia podpajęczynówkowego 27Gx90 mm z prowadnicą szt 200 7 Igła do znieczulenia podpajęczynówkowego 22Gx90 mm standard szt 200 Zadanie nr 7 Lp. Asortment j.m ilość 1 Naboje do GST-Z GS 1Z szt 300 Zadanie nr 8 Lp. Asortment j.m ilość 1 Fartuch z fizeliny jednorazowy zielony (higieniczny) szt 1000 2 Fartuch ochronny jedn. użytku - foliowy biały, przedni a. 100 szt /pakowane pojedynczo/ op. 6 3 Maska chirurgiczna jedn.użytku wiązana szt 8000 4 Prześcieradło jedn. w rolce 0,5mX50mb z celulozy szt 120 5 Prześcieradło jedn. w rolce 0,5m X 50mb z celulozy, podfoliowane szt 150 6 Prześcieradło jedn. z fizeliny 130x210 cm zielone szt 3000 7 Chusta trójkątna z fizeliny standard szt 200 8 Czepki operacyjne jedn. użytku szt 7000 Zadanie nr 9 Lp. Asortment j.m ilość 1 Folia chirurgiczna sterylna pow. klejąca 30x20 cm rozciągliwa przepuszczająca parę wodną z klejem akrylowym nie drażniącym skóry a. 10 szt , wymagana minimum pierwsza klasa sterylna. op 30 2 Folia chirurgiczna sterylna pow. klejąca 45x50 cm rozciągliwa przepuszczająca parę wodną z klejem akrylowym nie drażniącym skóry a. 10 szt, wymagana minimum pierwsza klasa sterylna. op. 15 3 Folia chirurgiczna sterylna pow. klejąca 48x45 cm rozciągliwa przepuszczająca parę wodną z klejem akrylowym nie drażniącym skóry a. 10 szt, wymagana minimum pierwsza klasa sterylna. op. 15 Zadanie nr 10 Lp. Asortment j.m ilość 1 Włókninowy opatrunek do mocowania kaniul- samoprzylepny, z wycięciem na port pionowy, wykonany z hydrofobowej włókniny, pokryty hypoalergicznym klejem, zaokrąglone brzegi, 6cmx8cm sterylny szt 30000 2 Mini Spike sterylne /do aspiracji z butelek/ szt 2000 3 Ostrze wymienne chirurgiczne ze stali węglowej sterylne różne rozmiary /SWANN MORTON/ po 100 szt w opak. op 160 4 Nakłuwacze sterylne, gł. nakłucia 1,8 mm a. 100 szt op.50 5 Opaski do identyfikacji dorosłych szt 600 Zadanie nr 11 Lp. Asortment j.m ilość 1 Termometr lekarski elektroniczny szt 200 2 Termometr lekarski elektroniczny bezdotykowy szt 5 3 Aparat do mierzenia ciśnienia krwi zegarowy szt 40 4 Słuchawki lekarskie szt 15 Zadanie nr 12 Lp. Asortment j.m ilość 1 Ratunkowa folia przeciwwstrząsowa /srebrno-złota/ szt 80 Zadanie nr 13 Lp. Asortment j.m ilość 1 Kieliszki do leków jednorazowe (70 szt w op) op 800 Zadanie nr 14 Lp. Asortment j.m ilość 1 Papier do EKG 104x40 szt 20 2 Papier do EKG 110x40 szt 50 3 Papier do EKG 90 x 90 x 200 bloczek szt 100 4 Koperty na zdjęcia rtg 35x35 cm a. 100 szt op. 30 5 Koperty na zdjęcia rtg 35x43 cm a. 100 szt op. 10 6 Papier do wideoprintera MITSUBISHI standard rolka 150 Zadanie nr 15 Lp. Asortment j.m ilość 1 filtr BACT HME PORT antybakteryjny, antywirusowy,z wymiennikiem ciepła i wilgoci z portem 6020S dla dorosłych szt. 1200 2 filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, pediatryczny szt. 120 Zadanie nr 16 Lp. Asortment j.m ilość 1 Siatka polipropylenowa, multifilamentowa /wielowłókienkowa/, niefarbowana, o grub. 0,44, dwukierunkowej elastyczności, pozwalająca na odpowiednie docięcie bez uszkodzenia struktury włókna - rozmiar 8x13 cm, opakowanie sterylne szt 90 2 Siatka polipropylenowa, multifilamentowa /wielowłókienkowa/, niefarbowana, o grub. 0,44, dwukierunkowej elastyczności, pozwalająca na odpowiednie docięcie bez uszkodzenia struktury włókna - rozmiar 35x22 cm, opakowanie sterylne szt 10 Zadanie nr 17 Lp. Asortment j.m ilość 1 Klipsy NACZYNIOWE do laparoskopu STORZ szt 800 Zadanie nr 18 Lp. Asortment j.m ilość 1 żel do usg ( 0,50 kg w opak) opak. 350 2 żel do usg AQUASONIC 5 l opak. 12 3 żel do ekg a. 0,5 kg opak.40 4 żel do badania Holterowskiego a. 0,25 l opak. 10 Zadanie nr 19 Lp. Asortment j.m ilość 1 Wapno sodowane a. 5l do pracy z SEVOFLURANEM op. 3 Zadanie nr 20 Lp. Asortment j.m ilość 1 Okulary ochronne dla dorosłych, wykonane z przezroczystego polikarbonu, z filtrem przed promieniami UV, posiadające boczne otwory wentylacyjne, zaokrąglone krawędzie, pakowane indywidualnie.szt 20 Zadanie nr 21 Lp. Asortment j.m ilość 1 Torebka foliowo papierowa 300x450 samoklejąca szt 1000 2 Torebka foliowo papierowa 200x330 samoklejąca szt 8000 3 Torebka foliowo papierowa 300x390 samoklejąca szt 3000 4 Torebka foliowo papierowa 130x250 samoklejąca szt 12000 5 Torebka foliowo papierowa 130x350 samoklejąca szt 5000 6 Torebka foliowo papierowa 250x400 samoklejąca szt 4000 7 Rękaw fol. pap. płaski 75x200 m szt 3 8 Rękaw fol. pap. płaski 120x200 m szt 4 9 Rękaw fol. pap. płaski 150x200 m szt 4 10 Rękaw fol. pap. płaski 100x200 m szt 2 11 Rękaw fol. pap. płaski 210x200m szt 3 12 Rękaw fol. pap. płaski 300x200 m szt 2 13 Rękaw fol. pap. z fałdą 200x100 m szt 4 14 Rękaw fol. pap. z fałdą 300x100 m szt 4 15 Rękaw fol. pap. z fałdą 150x100 m szt 4 16 Wskaźnik wieloparametrowy kl. 4 do sterylizacji parowej /zmiana barwy z niebieskiej na czarną/ op. 250 szt op. 100 17 Test paskowy sterylizacji tlenkiem etylenu /zmiana barwy z niebieskiej na oliwkową/ a. 250 szt szt 10 18 Taśma samoprzylepna z indykatorem parowym szer. 19 mm - 50 m szt 150 19 Papier krepowy biały 750x750 a. 250 szt op 4 20 Papier krepowy biały 1000x1000 a. 250 szt op 4 21 Papier krepowy zielony 1000x1000 a. 250 szt op 4 22 Papier krepowy zielony 900x900 a. 250 szt op 12 23 Papier krepowy zielony 750x750 a. 250 szt op 4 Zadanie nr 22 Lp. Asortment j.m ilość 1 Osłonki na głowicę usg do badań endowaginalnych a.100 szt op 5 Zadanie nr 23 Lp. Asortment j.m ilość 1 Przewód do cystoskopu, podwójny, jałowy szt 100 Zadanie nr 24 Lp. Asortment j.m ilość Sterylne obłożenie do operacji stawu biodrowego wykonane z chłonnego i mocnego minimum dwuwarstwowego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min. 60 g/m2. Nieprzemakalność serwet min. 100 cm H2O, wytrzymałość na rozerwanie na sucho oraz mokro min. 70 kP.Minimalny skład zestawu:- serweta o wymiarach min. 200x290 cm z wycięciem w kształcie litery U ok. 9x100 cm, otoczonym taśmą samoprzylepną - 1 szt- serweta o wymiarach min 150x240 cm służąca jako ekran anestezjologiczny - 1 sz- osłona na stolik Mayo - 1 szt- kieszeń dwukomorowa na ssak i koagulację - 1 szt- pokrowiec na kończynę wykonany z nieprzemakalnego laminatu o wym. około 37x105 cm - 1 szt- taśmy lepne min. 10x50 cm - 3 szt- ściereczki chłonne - 2 sztpełnochronny fartuch chirurgiczny, wykonany w całości z włókniny trójwarstwowej typu SMS, o gramaturze min. 35 g/m2 z wstawkami - 4 szt- serweta na stolik instrumentariuszki 150x200 cm - 1 szt Zadanie nr 25 Lp. Asortment j.m ilość 1 Szczotka chirurgiczna wielorazowego użytku, korpus wykonany z tworzywa sztucznego, oszczotkowanie główne i pomocnicze wykonane z tworzywa sztucznego. szt 200 2 Szczotka z rączką do mycia narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku, 15 mm szt 200 Zadanie nr 26 Lp. Asortment j.m ilość 1 Zestaw laryngologiczny jednorazowy dla dorosłych /4 mm/ - w zestawie wziernik uszny, wziernik nosowy, szpatułka, sterylne szt 2000 2 Zestaw laryngologiczny jednorazowy dla dzieci /2 mm/ - w zestawie wziernik uszny, wziernik nosowy, szpatułka, sterylne szt 500 Zadanie nr 27 Lp. Asortment j.m ilość 1 Igła do znieczuleń PENCIL=POINT 26G śr. 0,45 mm, długość 90 31/2 z prowadnicą szt 50 2 Igła do znieczuleń PENCIL=POINT 27G śr. 0,40 mm, długość 90 31/2 z prowadnicą szt 50 Zadanie nr 28 Lp. Asortment j.m ilość 1 Zestaw do inhalacji z ustnikiem, jednorazowy szt 100 Zadanie nr 29 Lp. Asortment j.m ilość 1. Zestaw serwet /do laparoskopii/ w składzie: -serweta 2 warstwowa, laminat i włóknina w części środkowejserwety, 1 warstwa laminatu w częściach bocznych, gramatura serwety min. 56 g/m2, odporność na przenikanie cieczy min. 185 cm H2O, wytrzymałość na rozerwanie na sucho min. 108 kPa - o wym. 150x190 cm 1 szt. - serweta w kształcie worka wykonana z nieprzemakalnego laminatu ze wzmocnieniem włókniną , składana teleskopowo, z zaznaczeniem kierunku rozwijania na stolik Mayo o wym. 80x140 cm 1 szt. - serweta z włókniny, z przylepnym otworem 30x30 cm, w kształcie litery T o wym. 200x260 cm 1 szt. - nogawica wykonana z włókniny z podwójnie wywiniętym brzegiem o wym. 70x120 cm 2 szt. - taśma przylepna o wym. 10x50 cm 1 szt. - pokrowiec na przewody z przezroczystego polietylenu składany teleskopowo o wym. 14x250 cm 1 szt. - ręcznik do rąk o wym. 30x30 cm 4 szt. 3 Pokrowiec na przewody z przezroczystego polietylenu składany teleskopowo o wym. 16x250 cm szt 200 4 Fartuch chirurgiczny sterylny, wykonany z włokniny trójwarstwowej, wysokobarierowej typu SMS, fartuch z 3 trokami, rękawy zakończone bawełnianym mankietem o dł 10 cm, rzep-zapięcie szyjne odł. min. 12 cm gram. min.45 g/m2, różne rozmiary /L, XL, XXL/ szt 1000 Zadanie nr 30 Lp. Asortment j.m ilość 1 Jednorazowa elektroda dzielona dla dorosłych i dzieci bez kabla, pow. 105-110 cm2, nie wymagająca kierunkowej aplikacji szt 400 2 Elektroda neutralna jednorazowego użytku, niedzielona, bez kabla, pow. ok.. 105 +- 2% szt 200 Zadanie nr 31 Lp. Asortment j.m ilość 1 Igła do przemywań zakrzywiona, z kulką 1,20x80 mm szt 50 2 Igła do przemywań prosta, z kulką 1,20x80 mm szt 50 Zadanie nr 32 Lp. Asortment j.m ilość 1 Osłona jednorazowa uchwytu lampy operacyjnej ESTELLA 75B szt 2000 Zadanie nr 33 Lp. Asortment j.m ilość 1 Ustnik do nebulizatora ELISIR szt 1000 Zadanie nr 34 Lp. Asortment j.m ilość 1 Serwety sterylne włókninowe, dwuwarstwowe z przylepcem 75cmx 90 cm szt 50 2 Serwety sterylne włókninowe, dwuwarstwowe z otworem 6cm x 8 cm, wym. 75cm x 90 cm szt 100 3 Serwety sterylne włókninowe, dwuwarstwowe z otworem przylepnym 6cm x 15 cm, wym. 75cm x 90 cm szt 100.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania , Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiajacy przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści umowy w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia, b) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, c) zaistnieją zdarzenia siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłoby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, zamieszki, wojna, d) konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści w dokumencie o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnym do sprawnej realizacji umowy w szczególności: zmiana osób uprawnionych do kontaktów, zmiana osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonów, faksu, poczty elektronicznej etc. e) zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzozopolelubelskie.pl/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=287&Itemid=115
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, pok.nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, pok.nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zadanie nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zadanie nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zadanie nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zadanie nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zadanie nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zadanie nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zadanie nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zadanie nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: zadanie nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: zadanie nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: zadanie nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: zadanie nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: zadanie nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: zadanie nr 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: zadanie nr 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: zadanie nr 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: zadanie nr 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: zadanie nr 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: zadanie nr 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: zadanie nr 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: zadanie nr 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: zadanie nr 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: zadanie nr 31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: zadanie nr 32.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: zadanie nr 33.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: zadanie nr 34.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy, urządzenia medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.