Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-16
Ostrołęka: ROZBUDOWA BUDYNKU PO BYŁYM KINIE JANTAR NA POTRZEBY URZĘDU SKARBOWEGO W OSTROŁĘCE PRZY UL. PRZECHODNIEJ
Numer ogłoszenia: 292762 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Ostrołęce , ul. Przechodnia 6, 07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7644631, faks 029 7644617.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA BUDYNKU PO BYŁYM KINIE JANTAR NA POTRZEBY URZĘDU SKARBOWEGO W OSTROŁĘCE PRZY UL. PRZECHODNIEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku po byłym kinie Jantar obecnie - pustostan i zlokalizowany jest na działce nr 20916 0 pow. 0,0429 ha w sąsiedztwie zabudowy budynku funkcjonującego Urzędu Skarbowego. Przedmiotowy budynek położony jest w obrębie zabytkowego zespołu urbanistycznego Starego Miasta w Ostrołęce wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 9 lutego 1977r. obecny numer rejestru A- 440. w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki oraz wykonaniem przyłączy. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. Charakterystyka budynku: powierzchnia zabudowy - 283 m2, ilość kondygnacji - 4 w tym : podpiwniczenie wysokość budynku - 12,70 m, powierzchnia użytkowa netto - 684 m2, kubatura brutto - 2740 m3, powierzchnia parkingu - 88 m2 7 miejsc postojowych W niewielkim zakresie roboty prowadzone też będą w budynkach użytkowanych przez Urząd Skarbowy w Ostrołęce przy ulicy Przechodniej 6 i 6 a. w zakresie objętym dokumentacją projektową. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a.Przebudowę istniejącej linii nie izolowanej na odcinku od stacji transformatorowej SNNN nr 0595 do słupa 10-4 zgodnie z warunkami wydanymi przez Rejon Energetyczny Warszawa - Teren Ostrołęka roboty rozbiórkowe i ziemne budynek; instalacje w budynku : wod- kan, c.o. , elektryczne nisko i silnoprądowe , odgromowe, telefoniczne, instalacje okablowania sieci strukturalnej instalacji logicznej i dedykowanego zasilania, wentylacyjne, klimatyzacyjne, monitoring wizyjny, p. pożarowe, kurtyny p. poż. SAP, SWW i N , kontroli dostępu; przebudowę rozdzielnicy głównej oraz instalacji wewnętrznych w budynku siedziby urzędu skarbowego przy ul. Przechodniej ; przebudowę węzła cieplnego; przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, energetyczne i telekomunikacyjne; miejsca postojowe dla pojazdów i zjazdy z dróg publicznych; ogrodzenie.; zagospodarowanie terenu - zieleń, drobne formy architektury oświetlenie terenu dostawa i montaż windy; aranżację wg. projektu sali obsługi klienta w tym: sufity podwieszone, ścianki antywłamaniowe, montaż blatów dostosowanie pomieszczeń obecnie funkcjonujących stanowisk kasowych budynek ul. Przechodnia 6 na pomieszczenie biurowe; o.adaptację obecnie funkcjonującej Sali Obsługi Podatnika o powierzchni 60 m2 , wcześniej adoptowanej z pomieszczenia magazynowego, na składnicę akt w tym: wykonanie robót demontażowych stanowisk obsługowych, położenie posadzki, dostawę i montaż regałów jezdnych, roboty instalacyjne elektryczne ; W niewielkim zakresie roboty prowadzone też będą w budynkach użytkowanych przez Urząd Skarbowy w Ostrołęce przy ulicy Przechodniej 6 i 6 a. w zakresie objętym dokumentacją projektową..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 55.000 zł ( słownie złotych: pięćdziesiąt pięć tysięcy ). 2. Wadium wykonawca może wnieść w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy wpłacają przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr : 22101010100284111391200000 4.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5.Zamawiający wymaga od wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6.Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: 1) winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4 a i ust.5 Ustawy; 2) w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów ( upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, ze wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a. w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizowali minimum jeden obiekt biurowy o kubaturze 3000 m3 lub powierzchni całkowitej min. 1500 m2, b. w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonali, co najmniej 2 zlecenia w obiektach biurowych na okablowania strukturalne min. 50 podwójnych lub 100 pojedynczych punktów logicznych każde zlecenie, c. w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonali, co najmniej 2 zlecenia w obiektach biurowych na instalacje min.10 kamer, 40 czujek SSWiN, 10 czujek p.poż., każde zlecenie, d. dysponują nw. personelem posiadającym następujące uprawnienia: -min.1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności budowlano - konstrukcyjnej bez ograniczeń i doświadczenie zawodowe min. 4 lata, w tym 2 lata praktyki na budowie przy zabytkach nieruchomych, -min.1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i doświadczenie zawodowe min. 2 lata, -min.1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych bez ograniczeń i doświadczenie zawodowe min. 2 lata, -min. 1 osobą posiadającą licencje pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia do wykonywania czynności , o których mowa w art. 3 pkt.2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, -min.1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie i doświadczenie zawodowe min. 1 rok, -min.1 osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji i doświadczenie zawodowe min. 1 rok, 1.2 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a. posiadają zdolność kredytową w wysokości min. 3.000.000,00 zł b. posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,- zł. 1.3 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 Ustawy. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wskazane w ust. 1 na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumenty wymaganych w działach VI - VIII SIWZ. Sprawdzenie nastąpi metodą zero-jedynkową wg. formuły spełnia - nie spełnia. 1. Oświadczenie z art. 44 ustawy w oryginale, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonego przez zamawiającego w dziale V SIWZ pkt. 1.1 i 1.2. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1 do oferty. 2.Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w dziale V SIWZ wymagane jest przedstawienie niżej wymienionych dokumentów . Wykonawcy składają wymagane dokumenty zgodnie z dyspozycją § 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r. Nr 226 poz.1817). 2.1 Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w dziale V pkt. 1.1 litera a - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Jeśli wykonawca spełnia warunek polegając na wiedzy i doświadczeniu , innego podmiotu zobowiązany jest załączyć dodatkowo pisemne oświadczenie podmiotu , z którego jednoznacznie będzie wynikało , że podmiot ten będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia jako podwykonawca.; Kpl. dokumentów będzie załącznikiem Nr 2 do oferty. 2.2 Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w dziale V pkt 1.1 litera b - wykaz robót inwestycyjnych wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Jeżeli wykonawca spełnia warunek polegając na wiedzy i doświadczeniu , innego podmiotu zobowiązany jest załączyć dodatkowe pisemne oświadczenie podmiotu z którego jednoznacznie będzie wynikało , że podmiot ten będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia jako podwykonawca.; Kpl. dokumentów będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. 2.3 Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w dziale V pkt 1.1 litera c - wykaz robót inwestycyjnych wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Jeżeli wykonawca spełnia warunek polegając na wiedzy i doświadczeniu , innego podmiotu zobowiązany jest załączyć dodatkowe pisemne oświadczenie podmiotu z którego jednoznacznie będzie wynikało , że podmiot ten będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia jako podwykonawca.; Kpl. dokumentów będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. 2.4 Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w dziale V pkt 1.1 litera d - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, doświadczenia i podstawy dysponowania nimi. Kpl. dokumentów będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. 2.5 Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w dziale V pkt 1.2 litera a - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej zdolność kredytową , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert . Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Jeżeli wykonawca spełnia warunek , polegający na zdolności finansowej innego podmiotu Zamawiający wymaga przedłożenia pisemnego zobowiązania tego podmiotu do zabezpieczenia środków finansowych w wymaganej wysokości i informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których ten inny podmiot posiada rachunek, potwierdzającej zdolność kredytową , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Kpl. Dokumentów będzie załącznikiem Nr 6 do oferty. 2.6 Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w dziale V pkt 1.2 litera b - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 7 do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
okreslone zostały w pkt. III.3.1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
okreslone zostały w pkt. III.3.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
okreslone zostały w pkt. III.3.1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
okreslone zostały w pkt. III.3.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakres zmian Tryb i forma dokonywania zmian Dotyczy : personelu wykonawcy odpowiedzialnego za realizacje przedmiotu zamówienia Zmiany kluczowych specjalistów przedstawianych w ofercie. Zmiany z inicjatywy Zamawiającego lub Wykonawcy, w każdym uzasadnionym przypadku. Za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego, akceptującego nowego specjalistę, pod warunkiem, że spełnia on kryteria przyjęte w SIWZ. Stosowny aneks do umowy. Dotyczy: terminu wykonania umowy lub jej części W przypadku opóźnienia w realizacji robót budowlanych nie leżących po stronie wykonawcy. (wady i braki projektu,.........) Strony umowy podpiszą aneks do umowy przedłużający okres wykonywania robót budowlanych o niezbędny czas. Możliwości zmiany postanowień umowy w zakresie harmonogramu realizacji robót budowlanych, a uzasadnione jest to usprawnienie procesu budowlanego, warunkami bezpieczeństwa lub decyzją zamawiającego o zmianie w sposobie wykonywania przedmiotu zamówienia. Zmiana treści umowy w formie aneksu. Dotyczy zmian przepisów prawa ( VAT, przepisy branżowe związane z przedmiotem zamówienia) Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zmiana treści umowy w formie aneksu. Dotyczy zmian związanych z dofinansowaniem umowy lub zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy. Zmiana wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie przedmiotu zamówienia. Zmiana treści umowy w formie aneksu. Wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone , jeżeli w wyniku dokonania zmiany postanowień umowy roboty budowlane objęte umową zostaną wykonane nie w całości , lub w części. Sposób zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy winien będzie określony w uzgodnieniu stron umowy! Zmiana treści umowy w formie aneksu. Dotyczy konieczności zmiany podwykonawcy, z którego doświadczenia skorzystał wykonawca przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zmiana podwykonawcy. Pisemna zgoda na zmianę podwykonawcy po udokumentowaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem w pkt.2 Części VII SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USOstroleka
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy
ul. Przechodnia 6
07-400 Ostrołęka
pok. nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy ul. Przechodnia 6 07-400 Ostrołęka pok. nr 16 ( sekretariat ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Dostawa mięsa i świeżego drobiu.
- Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budowa/wymiana urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...).
- Nadzór inwestorski nad budową lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budową/wymianą urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...)
- Dzierżawa sztucznego lodowiska z zadaszeniem w Ostrołęce
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 99 inne niewymienione odpady (stabilizat) z ZUK w Ostrołęce, ul. Komunalna 8
- Zakup materiałów medycznych i środków opatrunkowych na potrzeby SPZOZ "MEDITRANS OSTROŁĘKA" SPRiTS w Ostrołęce
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.