eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ośno Lubuskie › Budowa sieci oświetlenia drogowego w Ośnie Lubuskim - ETAP I/2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Ośno Lubuskie: Budowa sieci oświetlenia drogowego w Ośnie Lubuskim - ETAP I/2
Numer ogłoszenia: 292765 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ośno Lubuskie , ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie, tel. 095 7571330, faks 095 7575080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci oświetlenia drogowego w Ośnie Lubuskim - ETAP I/2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci oświetlenia drogowego w Ośnie Lubuskim - ETAP I/2 w tym: Budowa oświetlenia drogowego w niżej wymienionym zakresie: - obw. I ze szafki Podgórna kier. Podgórna do Gronowskiej. - kabel YAKyYSo 4x25 - 439 m - słupy stalowe oświetleniowe MSO-60-3 -MABO - 10 szt. - słupy stalowe oświetleniowe MSO-40-2 -MABO- 6 szt. - oprawy SGS 101/70 - 16 szt. - obw. II ze szafki Podgórna kier. Widok do Piaskowej. - kabel YAKyYSo 4x25 - 106 m - słupy stalowe oświetleniowe MSO-60-3 -MABO - 2 szt. - słupy stalowe oświetleniowe MSO-40-2 -MABO - 2 szt. - oprawy SGS 101/70 - 4 szt. -obw. III ze szafki Podgórna kier. Widok do Zachodniej. - kabel YAKyYSo 4x25 - 87 m - słupy stalowe oświetleniowe MSO-60-3 -MABO - 2 szt. - oprawy SGS 101/70 - 2 szt. oraz połączenie kabla z etapu I/2 do I/1 - kabel YAKyYSo 4x25 - 59 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN. 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: apieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy zawsze jest poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy- BS Ośno - 42 8369 0008 0000 0589 2000 0010.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, w tym: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. Należycie wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 80 000,00 PLN netto. 3. Posiadają własne środki lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN. 4. Dysponują osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 usta. 1 i 2 ustawy). Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie weryfikacji złożonych w postępowaniu oświadczeń i dokumentów przez Wykonawców w oparciu o informacje zawarte w tych dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Za spełnienie warunków: doświadczenie (ilość zrealizowanych robót), wiarygodność ekonomiczna (wielkość posiadanych środków lub górna granica zdolności kredytowej) Wykonawca otrzyma punkty, które zadecydują o późniejszym zaproszeniu do składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu. 1)wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 2)oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 - załącznik nr 1; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 4)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykaz robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 80 000,00 PLN netto, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje) -załącznik nr 2; 5)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (co najmniej 100 000,00 PLN), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych dla osoby wyznaczonej przez Wykonawcę na kierownika robót wraz z potwierdzeniem przynależności do izby samorządu zawodowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca otrzyma wraz z zaproszeniem do składania ofert..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Wykonawca otrzyma wraz z zaproszeniem do składania ofert. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy w najwyższym stopniu będą spełniać postawione w postępowaniu warunki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek 1 69-220 Ośno Lubuskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.