To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-09
Gdańsk: Dostawa cyfrowego stołu mikserskiego wraz z osprzętem
Numer ogłoszenia: 292785 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241427 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Teatr "Wybrzeże", ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3011836, faks 058 3012046.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa cyfrowego stołu mikserskiego wraz z osprzętem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż stołu mikserskiego wraz z przeszkoleniem w użytkowaniu osób wskazanych przez Zamawiającego. Urządzenie będące przedmiotem zamówienia musi spełniać następujące warunki: 1. Konsoleta cyfrowa Wymiary: nie większe niż 1300x350x710mm Waga: do 50 kg (bez skrzyni transportowej) Pobór mocy : nie więcej niż 150 W Ilość wejść mikrofonowo-liniowych: minimum 48 w formacie cyfrowym; Ilość kanałów miksowania: minimum 56; Ilość wejść mikrofonowo-liniowych: minimum 8 symetryczne na złączach XLR; Ilość analogowych wyjść liniowych: minimum 8 symetrycznych na złączach XLR; Ilość szyn wyjściowych: minimum 16 typu MIX, 8 typu MATRIX, 1 x STEREO, 1 x MONO; Potencjometry kanałowe: automatyczne minimum 62 fizycznych o długości 100 mm Wyświetlacz: LCD - kolorowy, dotykowy; Korekcja: 4-punktowy korektor parametryczny na każdym kanale mic-line; Dynamika: min. 2 procesory dynamiki (kompresor, bramka) na każdym kanale wejściowym; Procesor efektów: min. 4 procesory dobrej klasy w pełni konfigurowalne; Częstotliwości próbkowania: co najmniej następujące : 44,1 i 48,0 kHz; Możliwość włączenia tercjowych korektorów graficznych w 16 kanałach wyjściowych z możliwością regulacji co najmniej 15 wybranych pasm. Wbudowane złącze USB do obsługi kart pamięci z możliwością zapisu i odczytu ustawień konsolety. Wbudowana pamięć scen obejmująca minimum 300 kompletnych konfiguracji konsolety, z możliwością zabezpieczania zmiany wybranych parametrów po wywołaniu. Konsoleta powinna być dostarczona z oprogramowaniem umożliwiającym zdalną, równoległą obsługę konsolety oraz przygotowanie scen i ustawień w trybie offline. Zainstalowany interfejs pozwalającej na integracje i sterowanie w środowisku sieci LAN oraz przesył sygnałów w cyfrowym formacie EtherSound. Dołączony panel mierników szyn wyjściowych. Minimum dwie lampki LED do konsolety w komplecie. 2. Stage box cyfrowy Wejścia: minimum 16 symetrycznych na złączach XLR; Wyjścia: minimum 8 symetrycznych na złączach XLR; Sterowanie: przyłącze LAN wejście/wyjście; Dodatkowe funkcje: zasilanie +48 V; Filtr na kanale: przestrajalny w zakresie od 20 do 600 Hz; Wymiary: zgodne ze standardem 19; Waga: nie więcej niż 8kg; Możliwość instalowania nowszego oprogramowania za pomocą dodatkowego portu RJ-45. Możliwość instalacji w standardowych skrzyniach transportowych typu RACK. Możliwość rozbudowy do mini. 64 kanałów. Połączenie z konsoletą realizowane za pomocą jednego przewodu typu CAT 5. W pełni kompatybilny z konsoleta foniczną. 3. Karta rozszerzeniowa do konsolety Karta rozszerzeniowa kompatybilna z zaproponowaną konsoletą. Ilość wejść mikrofonowo-liniowych: minimum 8; Ilość wyjść mikrofonowo-liniowych: minimum 8; Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 44,1 kHz, 48 kHz, 96kHz; Termin wykonania zamówienia - do dwóch dni od daty podpisania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.00.00 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LAUDA AUDIO ADAMOWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
LAUDA AUDIO ADAMOWICZ SPÓŁKA JAWNA
- Lauda Audio Adamowicz sp.j., ul. Leśna 15A/1, 81-876 Sopot, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85936,41
Oferta z najniższą ceną: 85936,41 / Oferta z najwyższą ceną: 85936,41
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Używana do tej pory prawie 30-letnia konsoleta uległa przepaleniu w wyniku samozapłonu i nie nadaje się do naprawy. W związku z tym konieczny jest natychmiastowy zakup nowej, gdyż blisko 100% przedstawień i innych imprez, opiera się na efektach dźwiękowych, użyciu mikrofonów i mikroportów. Brak tego urządzenia praktycznie uniemożliwia funkcjonowanie Teatru, a także zmusza nas do odwołania zewnętrznych imprez. Zgodnie z art 67 ust.1 pkt 3, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- GUM2025ZP0024 - Sukcesywna dostawa jednorazowych worków na śmieci
- REMONT DYLATACJI MODUŁOWYCH NA TRASIE SUCHARSKIEGO W GDAŃSKU
- Wykonanie demontażu i utylizacji istniejących zbiorników podziemnych na odpady komunalne oraz budowie wiaty śmietnikowej przy ul. Grażyny w Gdańsku.
- dostawa samochodów specjalnych dla Straży Miejskiej w Gdańsku
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: "Budowa trasy rowerowej wzdłuż ul. Kartuskiej i ul. Nowolipie w Gdańsku"
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.