eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówwykonanie, dostawa i montaż trwałego wyposażenia (meble i zabudowa meblowa w ścisłym estetycznym i funkcjonalnym związku Auli z jej przedwojennym wystrojem) wnętrza Auli w paw. A-0 ZP/0451/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Kraków: wykonanie, dostawa i montaż trwałego wyposażenia (meble i zabudowa meblowa w ścisłym estetycznym i funkcjonalnym związku Auli z jej przedwojennym wystrojem) wnętrza Auli w paw. A-0 ZP/0451/2009
Numer ogłoszenia: 292824 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica , Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie, dostawa i montaż trwałego wyposażenia (meble i zabudowa meblowa w ścisłym estetycznym i funkcjonalnym związku Auli z jej przedwojennym wystrojem) wnętrza Auli w paw. A-0 ZP/0451/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie, dostawa i montaż trwałego wyposażenia (meble i zabudowa meblowa w ścisłym estetycznym i funkcjonalnym związku Auli z jej przedwojennym wystrojem) wnętrza Auli w paw. A-0.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5 000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dn. 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie wystarczające do wykonania przedmiotowego zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował co najmniej: 2 zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. brutto każde odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania. Jako spełniające niniejszy wymóg zamawiający uzna realizacje robót stolarskich, obejmujących wykonanie mebli stylowych wraz ze stałymi zabudowami. Jeżeli w realizacjach Wykonawca wykonywał usługi lub dostawy w szerszym zakreies niż opisany przedmiot niniejszego zamówienia, należy podać wartość części obejmującej roboty stolarskie. Wykaz spełniający powyższe warunki winien obejmować wartości realizacji, daty ich wykonania oraz odbiorców, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi odpowiednie i udokumentowane kwalifikacje: tj. a. Co najmniej dwie osoby przewidziane do wykonania prac wykonawczych powinny posiadać świadectwo ukończenia Zasadniczej Szkoły Zawodowej lub średniej w zawodzie stolarz b. Wykonawca zapewni nadzór osoby posiadającej uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych Dz. U.2004 Nr 150, poz. 1579. Wykonawca winien: dysponować odpowiednim zapleczem warsztatowym wyposażonym w narzędzia i urządzenia umożliwiające wykonanie zamówienia - strugarka wyrówniarka - strugarka grubościowa - piła tarczowa - frezarka górno-wrzecionowa stacjonarna - frezarka dolno-wrzecionowa - prasa do klejenia drewna. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca winien posiadać środki finansowe w wysokości nie mniejszej: 40 000,00 PLN lub zdolność do zaciągnięcia kredytu na kwotę nie mniejszą niż: 40 000,00 PLN potwierdzoną informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena ofert na podstawie formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykaz wykonanych realizacji + dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w powyższym wykazie zostały wskazane osoby którymi będzie dysponował. Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). Dok. potwierdzające spełnianie warunku określonego w punkcie a świadectwo ukończenia Zasadniczej Szkoły Zawodowej lub średniej w zawodzie stolarz. Dok. potwierdzające spełnianie warunku określonego w punkcie b zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi do wykonania zamówienia. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. Wypełniony Formularz Oferty. Opisy techniczne oferowanych mebli. Dokument gwarancyjny. Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 117, paw. C2. Dokumentacja w cenie 150 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 11:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 117, paw. C2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.